4 hozzászólás a(z) El vagyok havazva több felől is, ilyenkor leblokkolok és semmi értelmeset nem tudok csinálni csak valami kényszer cselekvésre pazarolni a drága időm! bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Ohh! Már találtam min 4-5 témát amit kifelejtettem vagy csak most figyeltem fel rá. -_-“

  2. Junchi szerint:

    Mirai Nikki eddig baromi rulz, valamikor tuti beruházok a manga első x kötetére, mert “Yunót kötetben is akarom birtokolni”. :P

    Mawaru meg szépen tartja magát, bár a 16. rész most pont nem jött be, kivéve persze az utolsó pár percet.

    És ha már Gintama: a 231. részen visítottam. xDD 20 percen át. Egyszerűen nem volt megállás. xDDDD

  3. kdanni szerint:

    A Mirai Nikkit egyedül Yuno miatt is biztos érdemes végignézni, ez nem kérdés. De azért van pár sorja a ami kicsit zavarja a lelkemet. Konkrétumot nem is tudok kiemelni, de leginkább a helyszín váltások körül jelentkeznek.

    Penguindrunmban Yuri és Masako flashbackjei hasonló sablonra épültek, kicsit unalmassá téve a dolgot, ráadásul mindkettejük körül volt egy misztikus aura amit szinte egy időben romboltak le. Ez nem jött ki a legjobban. Viszont a részek abszurduma az nagyon tetszett. Hát még a 17. rész abszurduma. =D

    Gintama 231. az egyik amit kihagytam: Az arc amit azóta szeretnék mikor még a Gintamát alig páran ismerték! :D
    Egy űrben játszódó arc Sakamotoval. Ráadásul az is teljesen természetes volt számomra, ha lesz ilyen abban fontos szerepet kap a Star Wars paródia. (Ezt talán az Animax fórumra le is írtam.)

    • kdanni szerint:

      Benéztem én a 232. részről beszéltem. :D
      A 231. se volt rossz, de ha van valami amit a legkevésbé szeretek a Gintamabán azok a legnépszerűbb wc ill. altáji humoros részek mint ez is volt. :P

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .