Első nap a suliban!

Ez egy annyira szánalmasan értelmetlen nap volt, telli legalább annyira szánalmas de ironikus eseménnyel, hogy ezt meg kell koronázni valamivel. Ez a valami az lesz, hogy megosztom mindenkivel.

Igen, igen ez az első postom stb. Majd később eldöntöm hogyan tovább.
Nem akarok tematikus blogot, ami hülyeség eszembe jut és nem súrolja a jó-ízlés határait fel kerülhet majd ide. De ez most annyira hirtelen ötlet volt, hogy nincs semmi tervem a blogom jövőjéről. :D

Elkezdődött a szorgalmi időszak YEAH!!
Itt az órarendem az elkövetkező félévre, már most imádom:

A Szerdai három előadás még egy előadóban is van. 6 óra egy helyen, de legalább van WiFi.

Az első hetek nagyon viccesek az előadók versenyeznek ki az aki nem tud 2 órába beleférni a bemutatkozással és a tárgykövetélmenyek kihirdetésével. És meglepően sok esélyes a verseny.
A legelső napon még inkább rátesznek egy lapáttal.

Rögtön reggel kezdtek gyülekezni a baljós jelek, a busz pont előttem ment el, de nem lett volna gond sétáltam egy jót a következő megállóig, hogy ne a megállóba unatkozzam, és a következő buszon találkoztam egy haverommal. Szóval semmi gond ami másnak teljesen üres az nekem pohár, ennyire optimista vagyok.

Az egyetem közelébe érve látszott, hogy az első hét vannak később soha nem lesz ekkora tömeg az egyetem környékén.

És akkor innen kezdődik egy nagyobb értelmetlen része a napnak:
Első előadás a frissen át adott épületben! Különös hangulata volt a kórház szag a tévelygő hallgatók, a fúrás faragás, lezárt szintek mint építési terület, nem működő liftek (és a 4-en van az előadó).
De azért mégis le a kalappal a kivitelező előtt. Pár teremben tényleg lehetett már órákat tartani, pedig a szolgáltatás kezdete csak januárra volt ki tűzve. Mármint 2010 január.

Jó ez még nem elég értelmetlen, viszont az előadó tartott egy 2 órás stand-up comedyt bemutatkozás és követelmények kihirdetése címén. Az csak adta alá a lovat, hogy gond volt a hangosítással, világítással az áram is elment 5 percre és egyéb incidensek az épülettel.

Második órának, egy géptermi gyakorlat, ahova a gyakvezér nem érkezett meg, ezért a szomszéd terembe vonultunk át. Minden gépelőt 2 emberrel. (Az én gépemen nem működött az egér.) És amúgy se volt még előadás a tárgyból, bár még így is ez a gyakorlat pályázhat a nap legértelmesebb eseménye címre.

Jött két óra lyukas órám itt is történtek vicces dolgok, 4-6-os villamosoztam egyet és pont akkor nem egy Combino jött mikor egy babakocsis anyuka akart felszállni, de még azelőtt felkapta a babakocsit, hogy bár mit is szólhattam volna.

A lyukas órámat képregényboltban töltöttem, és inkább lemondtam a Love Hina 6. kötetére a rendelésemet, hiszen tavaly október óta nem sikerült találni egy kötettel belőle. Nem gond már egyszer befejeztem.
Ezek után nézelődtem és Rosario+Vampire II kötet borítójának belsején megláttam, hogy a Tegami Bachit is kiadtak angolul. Már a 3. kötetet. És kiderült hogy az első kötetből van egy példány a boltban. Mivel a megrendelő régóta nem jelentkezett ezért az enyém lett, biztos holnap fog megjelenni érte. XD

És csak ezután jött a délutáni két előadás, az elsőn az első órában letudta az előadó a kötelezőt és a második órán bele is kezdett az anyag részbe.
De itt meg én aludtam el az előadás közben, új rekord az ELSŐ NAP!! mindegy csak történelmi bevezető egy kis ismétléssel. De nem jó jel a jövőre nézve.

A nap utolsó előadója tulajdonképpen 10 perc alatt le tudta a kötelezőt, csak előtte közben és utána tartott 80 percnyi lelki beszédet, talán még az élet értelme és stb. is szóba került. Ekkor gondoltam rá először ez volt életem egyik legértelmetlenebb napja.

Igazán nem volt rossz, vettem egy kötet Tegami Bachit, és a Tegami Bachi maradt a nagyobb nem a Letter Bee már ezért megérte megvenni és ráadásul belül is vannak színes oldalak! Rendeltem még Eyshield21 köteteket is, kíváncsi vagyok ez vagy az ösztön díjam fog előbb megérkezni.
Kijött a Nurarihyon no Mago és a Rosario+Vampire II ;) új fejezetei, és mind kettő nagyon jó volt.

De még értetlenebbé tegyem a napot, megnéztem a Mitsudomoe 10. részét, ami kivételesen tele volt Mitsubával és alig volt benne Futaba. Viszont így gyűlöltem, most már tényleg végleg dobtam. Ha mégis belenéznék valaki lőjön le.

És végre mire befejeztem ezt a postot véget ért nap!

Kategória: Anime, Egyetem, Manga, Napló
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Első nap a suliban! bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Először is üdv a bloggerek között :3!
    Ó, megkérdezhetem melyik egyetemre jársz :D? Amúgy kitartást a félévhez, egyelőre még én is próbálok barátkozni az órarendemmel.
    Remélem nem gond, ha linkelem a blogod :).

  2. nikici szerint:

    Üdv a WordPress bloggerek között. :D Én is linkeltelek, ha nem gond. :3

    Ez a tömeg az első pár héten dolog ismerős. :D Nálunk is mindig ez volt. Meg esetleg utolsó két héten is még. Áh, de fura, hogy nekem már nincs most sulikezdés, tantárgyfelvétel, ilyesmi. :D

  3. kdanni szerint:

    Köszi az üdvözlést!
    A linkelést viszonozom ha megtalálom a funkciót. :D

    Az ország egyik legszínvonalasabb egyetemére járok ami a egyik legjobb képzést nyújtja, legalábbis a lelkibeszédek nagyjából erről szóltak. =D (BME)

    Amúgy valamelyikőtöktől már várok egy One Piece-es postot. A végén még írok egyet én ;)

  4. Junchi szerint:

    Üdv a WP köreiben, bátorkodtam én is kitenni a blogodat blogrollba. :3

    Ja, és persze kitartást a félévhez!

  5. Elhaym szerint:

    Üdv a bloggerek között . Én is kitettem a blogodat. :)

  6. kdanni szerint:

    Továbbra is köszönöm a üdvözléseket, és természetesen nem maradtak viszonzatlanok a gesztusok. :D

  7. Visszajelzés: Egy éves a bloggom! – és ez is egy – Első nap a suliban! | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

