Tudom már mit hagytam ki a szavazásból! – És szerintem ez győzött is volna

A kedvenc Openingjeim és Endingjeim

Donten és a legújabb Dilemma

Gintama openingek közül ezek a kedvenceim, főleg képileg és a hangulat miatt amit nyújtanak, pedig zeneileg is nagyon ott vannak. A kicsit letargikus, keserédes hangulata a badass flashbackekkel, amit a komolyabb arcokban is a legjobban szeretek, itt összpontosul a lehető legjobban.

 

Amikor meghallom az Unistall-t mindig beleborzong egy kicsit, már csak a Bokurano történetére gondolva is. A Bokurano első 11 epizódját láttam valamikor azóta sem sikerült folytatnom, de már csak op miatt be kéne fejeznem.

Van az az amv ami az op kliséket vagdossa össze egy hatalmas egyvelegbe, na a PSI Missing nagyából ugyan az J.C. Staff változatban. De ahogy az AMV-t ezt is imádom, és én is a Misakákkal együtt, ritmusra csapom hátra hirtelenjében a fejem.


Ha fej hátracsapás akkor SHAFT, de az op-k terén se kell szégyenkedniük. XD
A Negima!-ból 1 részt, a Negima!?-ból meg csak 5 percet láttam és azóte se akkarok sokkal többet látni, de a 1000 % Sparking attól még a kedvenc op-im között van.
Nem tudom hány változata van összesen és hogy hallottam-e már mindet, de a kedvencem az Eva, Chachamaru, Hakase trió előadásában lévő verzió, igaz fenn egyik se az volt. Azok a másik kedvenceim: a Ayaka, Makie, Ku-fei és Negi Asuna Kon-Setsu verziók.
Képileg szerintem szintén nagyon ütős, van pár kemény jelenet benne. ;)

És ha SHAFT akkor Zetsubou sensei, de nem tudok kedvencet választani se op se ed téren:

  • Bure
  • Rumba
  • Ringo
  • Marionette
  • Restaurant 

Zetsubou shita!!

És még mindig SHAFT, megemlékezem a Bakemonogatari openigekről is. Viszont pont sengokurol nincs képem:

SHAFT…


 Zeneileg a Rion képileg a Color of the Heart és meg lenne a kedvenc OP-m. :D
Az Uwerworlddel sincs bajom, csak valamiért egyedül nem elég a kádbán ülő Saya és Díva, a vörös ajkaikkal az egyértelmű winhez.

 Hiába a Pray vagy a Paper Moon ha Tommy February/Havenly vagy most éppen hogyan híja magát akkor a kedvencem a Lonely in Gorgeous.


 Ezek a Bleaches openingek az Asterix és a RollingStar! Olyanok mint a manga korábbi szines oldali, egy jó kis stílusos divatbemutató valami látványos környezettel!!!

Yui-tól a másik kedvencem az Again, szintén olyan hátborzongató op.

 

A Planetes openingben a felvezető a legjobb. :) Már többször láttam tudományos cikkeket az űrszeméről hasonló radarképekkel. :D

A Wonderful Life-nál csak a final ed a jobb ami giga-mega-hyper spoileres, de még így is meg éri belenézni, vagy ha valaki mégse akar bele nézni: itt egy spoiler mentes változat.

PLANETES – ΠΛΑΝΗΤΕΣ rulz!

 A Minami-ke sorozatok közül a Okawarit szeretem a legkevesbé, viszont az op-je és az ed-éje itt van a listámon. A Kokoro no Tsubasa szerintem nagyon jól feldobja a hétköznapi élet témát.

Sono Koe ga Kiki Takute szintén van annyira abszurd és Kanának van olyan jó segge, hogy itt legyen. :P
Marina Inoue, Rina Satou és Minori Chihara együtt nagyon nagy impact, jobban szeretem mindkettőt az egyéni előadásukban.

Trust me! Szerelem első látásra. :) És ezzel biztos nem vagyok egyedül az alapján mennyi adaptációt láttam belőle a legkülönbözőbb sorozatokhoz.

És végül a legjobb ED ami a tökéletes befejezése egy epizódnak, ezt hallva és látva mindig valami elégedettség fog el, hogy igen le lett zárva minden és szépen le lett vezetve a hangsúly; YOU:

Reklámok
Kategória: Anime, Gintama, Mahou Sensei Negima!
Címke: , , , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

