Lemaradtam, de behoztam #1

Ez piszkozatként, már nagyjából kész volt -ref-:

Ao no Exorcist

Az utolsó arcot már olvasgattam, de volt előtte pár fejezet ~20 amit kihagytam, most (valamikor októberben) bepótoltam. Sokat nem vesztettem volna ha kihagyom, de legalább értem mi miért történik most.

01

Jó ez a címlap. :D Az a foreshadowing. Vicces, hogy az eredeti osztálynak, már a fele se maradt, aki tényleg ördögűzést tanulni ment oda. XD

Úgy néz ki pont most oldódott meg a arc legfőbb része, és azért volt, olyan része a fejezetnek, ami miatt megéri olvasni.

Toriko

Ezt fórumról egy az egyben másoltam, nem akarok ezzel időt pazarolni:
(Tervezem a vissza linkelést.)

Egy kicsit lemaradtam, mert elég nehezen emészthető dolgok történtek, az irónia. El kell érni egy bizonyos lelkiállapotot, hogy a Toriko világa ne okozzon mély emocionális sebeket, de ha az ember eléri a lelki békéjét képes jót nevetni a dolgokon. És én mégiscsak OhGreat! fizikáján nevelkedtem, ahhoz képest ez csak annyiban máshogy emésztendő, hogy ez próbál rajzfilmes húzásokat vegyíteni a serious tudományos magyarázatokkal, próbál…

Legutóbbi fejlemények:
Hőseink megérkeztek a 100G hegyre, ahol 100-szoros a gravitáció, hogy megszerezzék a legendás majom király tökeit, hogy azzal pótolják valahogyan a bajtársuk szívét, amit egy edge lord agymosott áruló a saját kezével tépett ki. -spoiler-

Sket Dance

A scan-ek irregularitása miatt nem sikerült tartanom a lépést, de most uptodate vagyok. És hiába ért váget a sorozat, a fordítás hiányában, én még nem tudom abba a kategóriában tudni.

Csak pár fejezet van hátrá, és már belekezdtünk a final arc-ba. Nem lesz eget rengető vége, és klisé mentes, de spoilerek alapján lesz azért pár jó húzás.
De egy SOL sorozatnak nehéz jó véget, adni. Egy SOL-nak az lenne a charmja, hogy sose ér véget. :)

Utána kéne nézni Kenta csinált-e valamit a SD vége óta. Valamhez csinált karakter dizájnt, de ezen túl.

Kategória: Manga
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

