19 hozzászólás a(z) 2015 bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Boldog karácsonyt!, Kellemes Új évet, és stb..

  2. kdanni szerint:

    Nem ámítok senkit:
    Lista, amiről kéne írnom.
    (Arra nem vállalkozom, hogy lista, amiről fogok írni.)

    • kdanni szerint:

      Anime:
      Space Dandy
      Minimum egy bejegyzés a vígjátékokról mostanából

    • kdanni szerint:

      Manga:

      • Amikbe “nem rég” kezdtem bele
        • Shokugeki no Souma
        • Boku no Hero akademia
        • Hinomaru-Zumou
        • Katsute kami datta kemono tachi e
        • Haikyuu!!
      • Amit az animéje végétől folytattam, vagy az animéje hatására kezdtem el, kezdtem újra bele stb.
        • Space Brothers
        • Chihayafuru
        • Yowamushi Pedal
        • Shigatsu wa Kimi no Uso
        • Sankarea
      • Lemaradtam, de behoztam
        • Ao no Exorcist
        • Toriko
        • Sket Dance
      • Véget ért
        • Koe no Katachi
        • Kenichi, tálán még erről sem emlékeztem meg
        • Gunjou
      • Simán említésre méltó
        • Gintama
        • Magi
        • Nanatsu no Taizai

      A’szem ennyi. Ősszel rám jött a mangát olvashatnék. De nem párosult hozzá blogolhatnék. :D

  3. Visszajelzés: Lemaradtam, de behoztam #1 | Kdanni blogja

  4. kdanni szerint:

    Van Durarara!!! 2 és nem szólt senki!?

  5. kdanni szerint:

    Rewatcholtam a Drr1-et és Most nézem a Drrr2-t.
    Azóta nagyon mást nem is néztem.

    Ha minden részlet egyszerre a fejében van az embernek, akkor egy pár ponttal többet is lehet adni a sorozatnak. :D
    Dotachin rulz! Celty kawai!

  6. kdanni szerint:

    Nézem még a Rolling Girlst!

    Supernatural, sci-fi, historical, action, SOL, drama, timetraveler alien espers (Haruhinak orgazmusa van.), mecha, vígjáték. A kedvenc műfajom!

  7. kdanni szerint:

    Best Friends Forever:

    lol

    • kdanni szerint:


      >mfw olvastam indexen vagy hol, hogy a Ramsay valóság showk két részvevője is öngyilkos lett
      (még jobban illik ide a kép)

  8. kdanni szerint:

    Csak emlékeztetőként:

  9. kdanni szerint:

    Ez egy nagyszerű szék!

  10. kdanni szerint:

    Frissítettem a manga listámat! Ez ritkaság számba megy mostanság:

Vélemény, hozzászólás?

