2013 őszi anime szezon

2013? Milyen régen is volt az? Ja csak tavaly. De várjunk csak ez több mint fél év.

A lényeg most is a hozzászólások közt lesz:

Reklámok
Kategória: Anime
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) 2013 őszi anime szezon bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Egy kis segítség:

  2. kdanni szerint:

    A Samurai Flamenco nem teljesített 300 példányt az eladások során?
    Ezzel ma találkoztam először.

    A legnagyobb bajom ezzel az, hogy az őszi szezonban teljesen jó kis sorozat volt, ha 12 rész alatt lezárják talán produkált volna valamit. Bár az utolsó részeket még nem néztem meg.

    Igazából, amit jobban szeretnék kiadni magamból az a Galilei Donna-val kapcsolatos. Ez volt a másik noitaminA anime ősszel.
    Végül nem is néztem meg az utolsó pár részt, annyira nem éreztem jónak. (: Később meg is tudtam miért volt ennyire rossz nézni, mikor az első két rész hangulata és ritmusa teljesen tökéletes volt. Eredetileg 2 évadra tervezték a sorozatot, és én úgy érzem nem is tervezték át csak kivagdostak lerövidítettek részeket.
    Eleve egy kaland sztori sokkal hangulatosabb ha az utazás tovább tart, más részt a karakterfejlődések se tűnnek erőltetettnek, mert itt nagyon azok voltak, és sokszor még az is tetézte a dolgot, hogy teljesen jól látszott a fejlődés alapja ki lett vágva.

    Mindegy lényeg a lényeg szerintem itt jobb lett volna ha a két noitaminA sorozat epizód számot cserél.

Vélemény, hozzászólás?

