Kami nomi zo Shiru Sekai – I can see the ending

Igaz egy fejezettel a vége előtt ez nem nagy szám. :)

Ok, 3 hónappal később sikerült publikálni. :P

 De inkább visszatekintenék, hiszen a legutóbbi, 267. fejezet fényében pár dolog igen csak átértékelődik, hát még az ezt megelőzőében.

Már az első kötet borítója és hajtókája sejtetett sok mindent, ami csak később került elő.

Volume_1

Végig minden jól el volt tervezve, és Wakaki tartotta is magát a dolgok mellet, legalábbis úgy tűnik. De szerintem a goddness arc-tól kicsit emiatt is volt hiányérzetem. Egy kis csapongás hiányzott, nekem túl célirányosan ment minden a helyes irányba. Csak egyetlen dolog tudta keresztbe húzni Keima számításait. :D
Eztán meg itt a időutazós arc-ban végig emozta az eseményeket. Keima ennyire aggódik a világ vége miatt?

A két nagy tüske, ami miatt nem igazán tetszett a hangulata a legutóbbi két nagy arcnak a fentiek. És habár frappáns magyarázatot kaptunk az első kérdésre, a második esetben meg úgy tűnik Keima a világ miatt nem nagyon aggódott. :)

A bejegyzés vége majd kialakul a kommentek között:

Kategória: Manga
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Kami nomi zo Shiru Sekai – I can see the ending bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    A “A bejegyzés vége majd kialakul a kommentek révén:” sokkal jobb utolsó mondat lett volna.

  2. kdanni szerint:

    A Kami Nomihoz vissza térve: szerintem az első bejegyzésemben a Kaminomiról valami ilyen befejezést szerettem volna a szerelmi szálon, de most részeg és lusta vagyok vissza keresni.

    • kdanni szerint:

      Ettől függetlenül van pár fenntartásom a befejezéssel. Főleg, hogy az utolsó kötetben kicsit talán át is lettek írva a magazinban történtek. Bár nem néztem komolyan utána, lehet pozitívabb lesz a dolog.

Vélemény, hozzászólás?

