Tovább hízott az eternal on-hold listám

Részemről a nyári szezon (majdnem) véget ért. Minden maradékot on-holdra tettem, mert nem nagyon van motivációm folytatni őket, de azért a szemétbe nem dobom őket.

1376167190286

Danganronpa

Ha újra felé nézek, akkor az VN változata lesz.  Még a bad endeket mindig nem láttam.

Spoiler: Miért nem nyithattam ki a lány WC ajtaját a hulla tároló hűtőket, akkor minden kiderült volna!

Genei wo Kakeru Taiyou

Nem sikerült néznem az edy mahou shojo animét. És ha bár van benne pár dolog, ami miatt nem tudom a droped listára rakni, de pótlólag nem fogom soha megnézni. Eternal On-hold.

Miért nincs két on-hold lista a malon?

Gatchaman Crowds

Teljesen közömbös, és még rosszakat is hallottam, de én nem láttam olyat, ami miatt az a pár rész alapján dobnám.

Shingeki no Kyojin

Még ott van a watching listán, hát de egyre kevesebb kedvem van nézni, és most itt a Kill la Kill az akció iránti vágyam, egy évre ki lett elégítve egy rész alatt, és állítólag huszon akárhány részes lesz. Nem tudom meddig lesz még itt. Van sok minden más amit néznék helyette.

Monogatari

Ezt tényleg csak elfelejtettem, de már lassan teljesen. Majd talán egyszer sikerül behozni, marad a watching listán.

Kategória: Anime
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Tovább hízott az eternal on-hold listám bejegyzéshez

  1. Titkos szerint:

    Amúgy azt hogy csinálod, hogy az SnK mangát annyira szereted, hogy folyamatosan up to date vagy benne, az animéjével meg itt “szenvedsz” hetek/hónapok óta? :D

  2. kdanni szerint:

    Csak azzal szenvedek, hogy ott hagyjam-e a watching listán, vagy tegyem félre. Az Excelsaga ott volt több mint egy évig érintetlenül, meg mintha a Jormungand 2. szezonja is egyel korábbi nyáron lett volna műsoron, és akkor csak egy részt néztem meg belőle a közepéről amiben Wilee robbantgatott, de még most is ott van.
    Mostanában egész nézhető dolgok vannak, és befejezett sorozatot is talán csak egyet néztem az utolsó másfél évben, pedig már szedtem le elég sok mindent. Szóval talán pont most dőlt el, hogy nem fogom folytatni 1-2 éven belül, és mégis át teszem on-holdra.

    Nem sűrűn szoktam párhuzamosan nézni valaminek az animéjét is, ha olvasom a mangát. Főleg nem shounen fightoknak (nem érdekel milyen magazinban jelenik meg).

    SOL-okat szoktam a lehető legtöbb formában követni. Ott így se úgyse történik semmi, nagyon nem tudják el rontani. :D [spoiler]Jó a vígjáték sol-okat tele fa viccekkel, amik először se viccesek, szóval nem azért olvassa nézi az ember, de mégse csak jelenetek a hétköznapokból.[/spoiler]

    Viszont amit már nagyon elterveztem, hogy most hétvégére legalább, a Monogatarit utolérem.

Vélemény, hozzászólás?

