*** * ********* **

*** * ********* **...

Reklámok
Kép | Kategória: Manga, Uncategorized
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) *** * ********* ** bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Szegény Mor :(. Mondjuk a fejezet miatti felháborodás azért elég vicces :D.

    • kdanni szerint:

      És én még nem is vagyok Alibaba Morgiana shipper. (Nekem elég ha Morgiana nem kerül Hakuryuu közelébe.)
      Leginkább azt zavart, hogy megint Morgianának tépik ki a szívét és tapossák meg kétszer.

      • Leara szerint:

        Én Mort csak azért shipelem Alibabával, mert az eddigiek alapján őt szereti :D… csak hát Alibaba elég hülye ilyen szempontból XD.
        Nekem Hakuryuuval sincs különösebb bajom, bár most úgy tűnik, átállt a sötét oldalra :D.
        Egyébként ebből a fordulatból még bármi lehet, ezért nem értem a felháborodást. Meg hátha most egy kicsit Mor lesz a középpontban, aminek örülnék, mert már nagyon hiányoltam őt a sztoriból.

    • kdanni szerint:

      Nem vagyok felháborodva, ez a bejegyzés pont a feszültség levezetésére volt. :D

      És jó mérföldkő jelző, most tényleg véget ért a Magnostadt arc.

Vélemény, hozzászólás?

