Boldog névnapot!

Nem vagyok ennyire elkeseredett, hogy magamnak kívánjak boldog névnapot, csak jobb cím nem jutott eszembe. Végül le is késtem a dolgot, de mindegy már marad a dolog. EDIT2: Legvégül egy teljes hetet késtem.

Most kéne:

  • a sablon tavaszi szezon értékelő
  • nyári szezon ismertető
  • manga helyzetjelentés
  • egy kis színfolt valami nem szokványosról
  • pótolni, amit ígérgettem (nem keresem vissza őket, biztos sokat kihagyok)

És szokás szerint most is mind egybe lesz bezsúfolva, így a cím amúgy is mellékes.

Az írás nagyon nem akar haladni, így ha már úgyis egyedül vagyok otthon felmondom a bejegyzést. Talán így az olvasóközönségem, akik most lehetnek hallgatóságom \(*-*)/, is könnyeben feldolgozza a bejegyzést. :)

Letöltés: bejegyzes_2013_07_21.mp3

A melléklet:

Danganronpa:

NPJH50515-Shot-3 NPJH50515-Shot-1NPJH50515-Shot-4 NPJH50515-Shot-7

A főhős akinek a bőrében kell játszani töketlen, ez animékben nem zavarna, ez a karakterek helyébe beleélése magam sose volt az én stílusom, de játékban teljesen más a dolog, ha én beakarok menni a lány wc-be miért nem lehet!?
A többi karakter poén, Monokumával az élen. A játék menet is érdekes, főleg a PSP emulátor miatt. :P És ezek mind az animére is érvényesek, főleg mert annak a folyását is lehet játék menetnek nevezni, :D

Végül mégsem lesz más melléklet. :D Majd írok még más bejegyzéseket.

Kategória: Anime, Game, Napló
Címke: , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Sikerült működésre bírnom a lejátszót! :D

    Emlékeztetőül későbbre: https://www.dropbox.com/help/201/en

Vélemény, hozzászólás?

