Magi – Labyrinth of Magic

morgiana

Hát lehet, hogy valakinek ne Morgiana legyen a kedvence! :D [spoiler]A pár képkockával későbbi jelenet. ;_;[/spoiler]
Szóval mindenki így olvassa a következőket, mert sok minden az eszembe van amiről írni szeretnék, de Morgiana mindig csak érintőlegesen szerepel bennük. De ennek ellenére Morgiana lett a kedvencem.

Kis késéssel letudtam az animét, de ez kevésbé lényeges.
Érdekelt a manga már az indulás óta, ezért legalább az átvezető fejezeteket el akartam olvasni, mert adaptálás során azok szoktak sokat veszíteni az értékükből. Leginkább a 8 tábornok és a Zagan dungeon after érdekelt. (Mert egyfelől, itt a végén, ezekre emlékeztem, másrészt azt próbáltam kideríteni hogyha megjönne a kedvem a manga olvasásához, honnan is kezdjek bele.)

Végül a Sindriába való megérkezésnél kezdtem, mert olvasgatva az említett részeket rájöttem, hogy történt némi változás a forráshoz képest. Konkrétan két arcot össze-merge-eltek. Bár objektíven azt mondom nem volt olyan szörnyű mint lehetett volna. Ha esetleg az őszi szezon egy lezárás lenne valami alternatív befejezéssel kár lenne húzni az időt több jellemépítő arckal. Frappánsan tettek át elemeket, hogy megtörténjen mindaz ami a mangában, és nem próbáltak meg kreatívkodni. (Azaz a két-három original bullshitet, ami felborította a Magi világának törvényeit és józan eszét, inkább felejtsük el.)
A nagy negatívum, hogy végül Alibaba még annál is emosabbnak tűnt, mint ami. Bár nem tudom az első fejezeteket még nem olvastam el, lehet még ennyire sem az?

magi_8_generals

A 8 generális miatt is érdekelt a manga, de végül ott még annyit se láttunk belőlük mint az animébe. Miért kellett őket olyan menő módon pózoltatni az OP-kben, kötet borítók hajtókáján!? XD

Akiket jobban megismertünk az Ja’far, Masrur, és a két tanár akit Aladi és Alibaba kapott.
A kedvencem Yamuharai lett, főleg Horie Yui miatt. Van valami a hangjában, ami miatt az ilyen mentor, nagy nővér szerepek jól állnak neki, és szerencsére egyre több ilyen szerepet kap mostanában.

Drakonra vagyok még kíváncsi. Az ő sárkánysága lehet még jó téma, főleg, hogy a Kouen emberei között is van egy sárkány.

De azért mindegyiküknek biztos van valami érdekes háttér sztorija. Ahogy erre frappáns utalás is volt, a Kougyoku incidensnél, az vicces volt. :)

Áttérve a mangára, amit a 8 tábornokos fejezettől felfelé olvastam, (csak így emlékeztetőül újra megemlítve). Nagyon tetszett, ahogy Alibaba Hakuryuuval és Kougyokuval szemben viselkedett. (Persze, hogy ezt írták át az animében. :D)
Hakuryuu kezdetben tök jófej volt, még mikor sírva fakadt is inkább sajnáltam, és nem zavart, hogy nem tud semmit se hozzátenni a csapatmunkához, ráadásul még nyafogott is. :) Az a kis lúzer hercegecske nem volt rossz karakter, de ami lett belőle, a teljes Zuko klón, minden sötétséggel, és még a családi komplexusokkal is, az már kicsit zavaró.

Kougyoku végül egész vicces lett. Szegény nem hiszem, hogy össze fog jönni Szinbáddal. Viszont valamiért szeretném, ha végül mégis kéne kötne egy érdek házasságot Alibabával. Ez így elsőre nem hangzik túl logikusnak, de mikor összebarátkoztak, úgy éreztem ennek lesz még valami jelentősége.
Ezen felül is illene a történetbe, a politika over románc, és Morgiana minél kegyetlenebb sorsot kapjon stb., meg ugye Aladinnak is nagy próbatétel lenne, hogy a királya azt veszi el feleségül, akit ő nem nagyon szívlel. :)
Tudom nem a legszebb sorsot szeretném a kedvenc karakteremnek, de amíg nem jön össze Hakuryuuval addig nekem mindegy, nem igazán hoz lázba a Morgiana Alibaba páros.

A Sindria utáni részek is tetszettek, jó volt, hogy telik az idő, és nem egyik pillanatról a másikra lesznek erősebbek a hőseink. A egyetlen negatívum, hogy mivel szét váltak, így valakire kevesebb idő jut mint másokra, és ez persze Morgiana. -_-
Viszont a Magnostadti események nagyon jók voltak. Elég komoly dolgok lettek ott érintve, és Aladin ennek megfelelően nagyon sokat is fejlődött. Mind az erejét, mind a Magiságát tekintve. Van egy érzésem, hogy Aladin Scheherazade helyét fogja átvenni a 3 Magi között.

magi_aladin_magi_01 magi_aladin_magi_02

Aladin most elég félelmetes lett, azok a gólemek jó erősek. De jobban tetszettek a politikai húzásai :P, és ahogy Scheherazade reagált őt látva.
Mostanában túl sok olyan karakter van, akiket első látásra megszeretek, de rövidesen meg fognak halnak, vagy már eleve halottak, vagy még szörnyűbb sorsuk van (Morgiana).

Alibaba is fejlődött, de megmarad a régi önmaga. Pont hol értem be a mangát: XD

magi_up_to_date_01

Reklámok
Kategória: Anime, Manga
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Magi – Labyrinth of Magic bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Nekem is Morgiana az egyik kedvenc szereplőm (a női szereplők közül meg ő A kedvencem :D). A Maginál én se nagyon shipelek senkit, de azért örülnék, ha szegény megkapná Alibabát XD… mármint az én kedvenc szereplőim általában vagy jól megszívják a dolgokat, vagy meghalnak, szóval örülnék, ha most nem így lenne :D.
    Azt viszont szeretem, amikor Alibaba szív, pedig őt is szeretem :D. Persze nem azt, amikor úgy szív, hogy szenved, hanem amikor a mangaka kicsesz vele, mint pl. az utolsó képen, ahol menőzni akart, de aztán megelőzték :D. Meg az egyik kedvenc fejezetem még mindig az, amikor titokban a többiekkel ment a hajón, hogy majd jól meglepi őket, csakhogy Aladdinék tudták, hogy ott van és direkt kibeszélték :D. Amúgy szerintem a mangában sokkal szerethetőbb a karaktere és közel sem emózik annyit, mint az animében (ott a végén az original cuccnál egész szépen ellentmondtak a karakterének XD).
    A Magnostadt arc tényleg jó, érdekes kérdéseket vet fel… kár, hogy pont most szünetel 1 hónapig a manga XD.

    • kdanni szerint:

      “Meg az egyik kedvenc fejezetem még mindig az, amikor titokban a többiekkel ment a hajón, hogy majd jól meglepi őket, csakhogy Aladdinék tudták, hogy ott van és direkt kibeszélték :D.”
      Ott is Morgiana volt a legjobb, mikor Aladinék elkezdtek nevetni, hogy csak vicceltek, ő nyugodtan benyögi, hogy komolyan mondta. :D

  2. SaiyaGin szerint:

    Csatlakozom a Morgiana-fanclubhoz! :D
    “A nagy negatívum, hogy végül Alibaba még annál is emosabbnak tűnt, mint ami.”
    Ebben is egyetértek. :S

    • kdanni szerint:

      ““A nagy negatívum, hogy végül Alibaba még annál is emosabbnak tűnt, mint ami.”
      Ebben is egyetértek. :S”

      Olvastam a bejegyzésedben. ;) Csak akkor már gondolkoztam az sajátomon, és mégis a saját blogomon akartam bejelenteni, hogy elkezdtem olvasni. Néhol kicsit válaszoltam is a te gondolatidra. :)

  3. cheatergs szerint:

    LOL Magi. Akármilyen is legyen a manga, az anime az.

    Morgiana az egyetlen értelmesnek ható kari, nem csoda, h bejön a lakosságnak. Csak szegényke nem sokat tesz hozzá az eseménytelenségekhez. Holott – mint máshova már leírtam – vele igen keményet húzhatna a mangaka. Persze ahhoz egy szimpatikus MC kéne…

Vélemény, hozzászólás?

