Shingeki no Kyojin

Csak, ha valakinek eszébe jutna valami, hogy ne kelljen keresnie:

A siker garantált! Ez is olyan mint sok más manga és anime sorozat. Ami valamiért a droped vagy on-hold listámon kötött ki. Pl. Kuroko no Basuke, Madoka Maguka, Bakuman, stb.. :D

A 14. résznél fejeztem abba a mangát, és most hallottam olyat, hogy ez a 3. rész a 15. fejezet kronológia sorrendbe mozgatott változata. ÁHHHHHHHHHHHHHHHH!!! MIÉRT!
Ha egy fejezettel tovább olvasom nem tettem volna félre.

1366570635869

Sasha! Milyen elégedett képet vág, hogy rájött az a megoldás, hogy “elfelezze” a krumplit. XD

És habár fölöslegesen próbálnék mentegetőzni a felszínességem miatt. Más is tetszett legalább ennyire. Jean megdicséri Mikasa gyönyörű haját, erre a következő jelenetben Eren egyből azt javasolja neki, hogy vágja le a haját. Amilyen képet Jean vágott szintén volt ilyen hatásos. XD

Ha jól emlékszem, leginkább amiatt hagytam félbe, mert ráuntam Eren és Armin aaangstelésére, de ha tudom, hogy fel lesz frissítve a dolog több karakter jellemfejlesztésével tovább bírom.

Mivel valamennyit elolvastam a mangából, bátran beleolvastam a folyó témákba, és jól lespoilereztem magamnak mindent amit lehetett. XD
De nagyon nem bánom, így sokkal szívesebben nézem.

Egy nagyon buli shounen fight a sorozat, menő középkori és “steam punk” elemekkel (gőz nélkül). Aki elrontja a szórakozását azzal, hogy komolyan veszi magára vessen.

Kategória: Anime, Uncategorized
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Shingeki no Kyojin bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Szerintem nagyon jó ötlet, hogy az anime kronológiai sorrendben halad. Hiába tűntek fel ezek a karakterek már valahol az 5. fejezet környékén, egyből egy csata volt és kb. senkiről semmit nem lehetett tudni… így viszont hamarabb meg lehet őket kedvelni :D. Én is valahol a 10. fejezet környékén gondolkodtam azon, hogy talán félre kéne raknom a mangát, de örülök, hogy végül tovább olvastam. Az én kedvencem mondjuk Rivaille/Levi lett, de ő még nem volt az animében. Bár a szereplők többségét bírom. Armint is megkedveltem egy idő után, mert összekapta magát, Eren viszont még mindig totál semleges a számomra.

    • kdanni szerint:

      Az opening annyira jó szám, hogy míg két éjszakán át hallgattam folyamatosan a maradék 30 fejezetet is lenyomtam rá. :) Amúgy is sok poént lelőttem magamnak korábban, és így legalább tudom mit nézzek majd, mert remélem az anime is fog annyira pörögni mint az op.

      Szerintem is jó volt előrehozni a kiképzést, csak így Armin narrációja volt kevésbé oda illő. Bár én megértem a mangakát miért vágott az akció közepébe. Ezzel a rajzolással lehet nem lett volna ennyire sikeres, ha nem mutat valamit nagyon gyorsan. Akkor meg hiába mutatta be a rakás karaktert.

      Levi nagy arc, de nem alakul ki rajongás az irányába. Viszont már csak azért várom, mert kapta Kamiya Hiroshit hangjául. Irwin meg Ono Daisuket. :) (Már várom a fanartokat.)
      Bár a felderítőktől legjobban Hanji érdekel meganimálva, azaz inkább hanggal. :D

      “Eren viszont még mindig totál semleges a számomra.”
      A legnagyobb részben hímestojtásként vigyáztak rá, vagy dühtől és egyéb dolgoktól elvakulva tombolt. Nem sok karaktere jött felszínre, de az utolsó pár fejezetben végre kicsit gondolkodott is.
      Ami érdekes, hogy Mikasa se kapott túl sok jellemet, bár nála ez a karaktere alapja. :) Szóval azonkívül, hogy tökéletes, és nem lehet nem szeretni egem nagy ő se érintett meg.
      A főszereplő hármasból még Armin fejlődött a legtöbbet.

      A többiek viszont mind nagyon jó karakterek, még a titánokat is szeretem főleg Anniet. :D
      Ymir története is érdekesnek látszik.

      Végül mindenki kapott elég rendes háttér sztorit. Még szegény Connie is. Neki a legnagyobb szívás lenni. Mindig valami rossz történik vele, de soha nem akkora, hogy a többiek tragédiái mögött észre vehető legyen.

  2. Visszajelzés: Shingeki no Kyojin – manga 45. fejezetéig | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

