A rangsorolás akármennyire is személytelen meggyorsítja a dolgokat

Sok mindent akarok írni, de arra nincs időm, azaz inkább nincs erőm, mondjuk ki lusta vagyok, hogy szép árnyaltan minden gondolatom vissza adjam, mikor csak azt akarom a világ tudtára adni, mi az sorozat amit jobban élvezek egy másiknál.

Szerencse, hogy az első bekezdés már meg volt korábbról, most nem tudtam ilyen frappáns lenni, csak közben már mást akarok rangsorolni. :D De valahogy benne lesz az is.

Most abból fogok toplistát készíteni mit milyen prioritással is követek, és ez ugye miért is egyezne azzal mit mennyire élvezek. :P
Már csak azért is, mert a legnagyobb prioritáson, (a Gintama után), az elmegy kategória van. Ezek olyan sorozatok, hogy ha nem nézem meg az aktuális részt pár napon belül, akkor szinte biztos, hogy eternal on-holdon végzik.

  1. Tamako Market
    De utálom azt a trópusi csirkét, és az egész plotot. A SOL darabkák sokkal jobbak.
    A Tamako azért is van a leg nagyobb prioritáson, mert előtte van egy hatalmas űr (teljes fél órás animékből) és, ilyenkor eléggé ki vagyok éhezve valami animére.
  2. Boku wa Tomodachi ga Sukunai NEXT
    Igazából sokszor csak lekicsinyített ablakban a többi fölé rakom, és közben mást csinálok, talán az utóbbi részeket nem is könyveltem. A LN sokkal jobban tetszik, az animében össze csapták, és a kedvenc összetevőmet amúgy se adaptálják bele.
    És innentől mindent élvezek, csak ez a két elmegy kategóriás sorozat.
  3. Yama no Susume
    Befejeződött. ;_; Egy 30 részes anime egyetlen részét, ha éppen ki tetette az egész sorozat. Mégis nagyobb élményt nyújtott, mint minden más.
  4. Senyuu
    OK ez meg talán ki tesz két egész részt egy normál animéből, de a minden rész eleji intró és a tejes ED a végén még jobban levesznek a hasznos tartalamból. Bár igaz intrók a legnagyobb poénok.
    Kb. a Gintama 7 percével ér fel egy-egy rész. DE!!! 5 percesek sincsenek a részek. Kemény! Ezt hogy ha abba hadjak az első szezon után elég csalódott leszek.
  5. Minami-ke Tadaima
    Sikerült pár dolgot vissza hozni az első sorozat hangulatából, de amúgy most nagyon a mangához közelit. SOL japán vicceknek is faviccekkel, mint azt már írtam. De a PLOT mindent visz. :D És még mindig az a legnagyobb pozitívum nálam, hogy a általános, a közép, és felső középiskolás karakterek vegyítéséből, egy nagyon jó hangulat keveredik, ami elég ritka.
  6. Kotoura-sanHa már ki kiáltottam az év animéjének. És mennyire igazam lett! Az anime miatt mindenki felfigyelt a mangára, és elkezdték scanalni! A mai világban, ahol az anime inkább csak a hirdetése a forrásnak, ez az anime elérte a célját. Tisztára az év animéje!
    Ugye milyen ügyesen tudom védeni az igazam, pedig mekkorát tévedtem. XD
    A legnagyobb hiba, hogy történetet akartak vinni a dologba, ha már ilyen komoly dolgokat is érint. Meg kellett volna maradni 4koma szerű, szaggatottabb történet vezetésnél. De mindegy a manga Haruka sokkal jobb fej:
    manga_haruka
  7. Chihayafuru
    Ez annyira jó, hogy nem nézem meg csak úgy koncentrálatlanul. Eddig tetszett, bár mostanában Chihayáék meccsei elég furcsákra sikeredtek. A ganji csapat, aztán meg az okos tojások, most már jöhetne egy komoly mérkőzés.
  8. Space Brothers
    Izgalmas meg minden, de egyszerre unalmas is tud lenni. Mintha hallottam volna olyat is, hogy egy teljes fejezetet animálnak meg részenként.
    Igazából elértem olyan részhez, ami érdekelne, csak most nincs időm nézni.
  9. Sasami-san@GanbaranaiNem is tudom hány részel vagyok lemaradva. Nem igazán motivál semmi. Egyszer csak befejezem.
  10. Magi
    :) semmit nem haladtam a kettővel, vagy tán 3-al korábbi megemlékezés óta sem.
  11. Pár dolog van még a watched listámon, amikről már el is felejtkeztem. Többek között a Sankarea OVA, aminek a második részével kezdtem véletlenül.

Most már a manga listához nincs erőm, pedig az jobban érdekelt volna engem. A blogolással jól tudom rendezni a gondolatai. Így nem probléma, ha nem olvas senki. XP

Kategória: Anime
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Most nézve nem is lett személytelen.
    Mikor a címet adtam, tényleg csak egy MAL screenshotot akartam felrakni.
    Na mindegy, jobb cím nem jut eszembe.

Vélemény, hozzászólás?

