A szokásos év végi bejegyzés – 2012 – (Nálam ez nem az a sablon bejegyzés, ami másnál van, ha azt keresed, nincs szerencséd) – BUÉK

1_2012_tel2 2_2012_tavasz2 3_2012_nyar_2 4_2012_osz2

Még mindig nézem a Hidamarit kronologikus sorrendben, így fenn van több is belőle, ráadásul a Honeycomb alatt nem néztem a többit, így nagyon nem haladtam, egy ideig lesz még Hidamari a listámon.

Szerintem mindegyik szezonnak jó volt a hangulata, és ami csalódást okozott, arról nem vagyok hajlandó tudomást venni (Ano Natsu MIB-es részek), ami kicsit is nem tetszett azt nem néztem tovább.

A top listám első felébe is kerültek dolgok.

Animés szempontból nem volt ez rossz év. Az egyetlen, amit nem sikerült elérnem, vagy is csak nagyon minimálisan. Befejezett sorozatokat megnézni. Pedig már sok dolgot leszedtem. Na majd jövőre. Egy újévi fogadalmam már van is. ;)

BUÉK!

Reklámok
Kategória: Anime, Napló | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

