Ha holnap vége lenne a világnak

Ígérgettem egy bejegyzést, de nem nagyon jön az ihlet az elkezdéséhez, várok, hogy jöjjön ki egy újabb fejezet, hogy azt elolvasva felelevenedjen amit írni akarok, de nem akar ki jönni semmi, pedig több mangaból is lehetne ilyen fejezet. :D

Anime fronton meg várom a szezon végét, és lehet most is elintézem egy 3×3-as képpel az értékelést, csak hogy teljes legyen a sorozat. Az egyik sarok már meg van. XD

A téli szezon sorozati nálam még nem téma, a Chihayafuru biztos, másról nem tudok, amit kár lenne elmulasztani, ha valaki tud szóljon, azt megköszönném.

De még inkább érdekelne pár tanács a még éppen aktuális szezonnal kapcsolatban sok mindent nem néztem, és lenne pár dolog, amit be pótolnék, ha valaki azt mondja ezt ne hagyjam ki.

Helyzeti előnyből indul a Jormungand és JoJo, mert ezeket a rss feedből magától leszedte a okos kis torrent programom, (akinek én adtam az észt.)
A Robotic;Note is jól áll, a szőke csaj haja és a többi része a spoilerk alapján, amiket láttam, kíváncsivá tett, ráadásul Nae is szerepel benne.
Amit még kinéztem az Ixion Saga DT, de erről nem tudok semmit, csak hogy állítólag kegyetlenek a poénok.

A tanácsok nem olyan sürgősek, ha holnap itt lenne a világ vége hiába törte magát valaki miatta. Ha nem találkoznánk többet: Viszlát mindenkinek! Örültem, hogy olvastátok a blogom.

Kategória: Anime, Manga, Napló | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Ha holnap vége lenne a világnak bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Tényleg elfelejtettem megemlíteni, hogy van egy új oldal “Manga gyűjteményem” címmel. És tényleg hasznát vettem, a 9. és 10. kötet Nurarihyon megvételénél használni is tudtam. ÉS igen a Nura gyűjteményem megvan 1-10-ig! És a 10-es a Hagorumo Gitsunés borítójú. Szóval, már nyugodtan véget érhet a világ.

  2. Leara szerint:

    Az Ixion Saga DT-t ajánlom, nekem hatalmas pozitív csalódás :D. Eddig minden részben volt legalább 1-2 olyan poén, amin jót tudtam nevetni, szerintem neked is tetszene :).

Vélemény, hozzászólás?

