Semmi ötletem sincs címnek #8

  • Koisome Momiji (Shounen JUMP, Love Comedy) – Belekezdtem
    Rulz! Első fejezet ótan nyertesnek az MC bro gyerekkori barátnőjét akarom, de ő nincs love interest pozícióban minimálisan se. Aztán kezdem megszeretni a First girlt, de akkor megjelenik a “még korábbi” girl, akit szívesebben látnék győztesnek. Itt jött egy filler, egy szadista tsunderével. És akkor a legrosszabbkor, mikor már kezdek drukkolni, hogy a Koisome Momiji szorítsa le a Nisekoi-t a sikeres SJ love címről, láthatóan egy alternatív befejezés felé kezd elkanyarodni, tök utolsó a TOC-n.
    Legalább volt egy jó Umine, Nana chan pillanat. De valószínűleg ennyi. ;_; Pedig sok potenciál volt benne. Itt is éreztem, hogy van értelme, hogy egy szerző páros dolgozik rajta, a történet tényleg össze szedett volt. (Jump viszonylatban.)
  • Onepunch Man (Web manga, egy másik web manga alapján. :) De Murata Yuusuke rajzolja újra, és felőlem bármit újra rajzolhatna. :D) – Belekezdtem
    Hirtelen felindulásból 10 pontot adtam neki, és habár rögtön elgondolkoztam rajta, hogy vissza veszek egyet, de most csak a Gintama és Sayonara Zetsubou Seinsei van 10  pontos a listámon, nem akarom ennyire üresen hagyni a tetejét a listámnak, így egyenlőre marad. :P
  • Katekyo Hitman Reborn! (SJ) – Véget ért
    Ez annyira semmilyen vég volt, hogy semmit nem tudok róla írni. De tévedtem, az utolsó előtti és az előtti fejezetben, volt még alsógatyás Tsuna. -_-
  • Nanatsu no Taizai (Shounen Magazin, nem rég indult, kaland) – Belekezdtem
    2 fejezet alapján klisés. De inkább ismerős érzést kelt ezzel, minthogy untatna.  Saját magát nagyon eredeti hőstörténetnek kiáltja ki, aka never ending shounen shit, na ilyet nem fogok megint több 100 fejezet hátrányból behozni, ezért azonnal bele kezdtem.
  • Assassination Classroom (röviden: AssClass) – felvettem a tervezett listámra
    A SJ új siker sorozata? Valami olyat hallottam, hogy a One Piece óta nem produkált egy első kötet se ilyen eladási statisztikákat. Ilyen borítóval ez szerintem nem meglepő:

Innentől pont fordítva: no comment csak kép:

Reklámok
Kategória: Manga
Címke: , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Tényleg pár dolog, amit kihagytam:

    • Hungry Joker (SJ most indul, valami akció)
      Nem tudok róla sokat, de a borító alapján igéretes, és nem akarok lemaradni vele, mint pl. az AssClassal.
    • Nurarihyon no Mago
      továbbra is full színes fejezetek, és a záró kötetekhez jár majd egy-egy OVA melléklet. Ha olyan lesz mint a 2. sorozat, akkor jöhet.
    • Shuumatsu no Rafter (New Series by Yellow Tanabe) (Shounen Sunday)
      Kíváncsi vagyok milyen lesz a hangulata, mert azt hiszem adaptáció lesz, de én bízom Tanabe-ben.

    A’szem ennyi, ha eszembe jut még valami, leírom.

Vélemény, hozzászólás?

