Mangák három hétre visszamenőleg

Elég sok minden felgyülemlett a blog mappámban, (igaz a bme mappámban is, és még se azzal foglalkozom!! ;_;) De néha lazítani is kell, (de nem ennyit!! ;_;). Ezekről akartam kicsit tartalmasabb dolgot összehozni, nem tudom, hogy sikerült-e.

Ezek a fejezetek most elég érdekesek voltak. És sok sorozat jó irányban is halad, amik miatt remélem nem hiába lelkesedem most föl.

Nurarihyon no Mago

60 színes oldal! Itt a nagy finálé mindenki összeverődött, attól függetlenül itt kéne lennie vagy sem:


A látványon kívül, a tartalommal sem volt bajom, akkor sem, hogy csak inkább a párosítások alakultak ki, a legvégső összecsapásokhoz. De az a rész érdekes volt mikor Rikuo Seimei fiával találkozott, aki szintén 3/4 részben ember. Most még így a vége felé még egyszer össze lett foglalva az ideológia részei is a 1/4 youkoai 3/4 emberségnek.

Ami kicsit csalódást okozott, hogy Yoshutumét Tamazuki kapta ellenfélnek. Bár így talán többet megtudunk majd róla.

Oh!Great

Oh!Great új mangája: http://www.animenewsnetwork.com/news/2012-10-12/tenjo-tenge-creator-to-launch-manga-with-novelist-otaro-maijo

Vicces, mert mindenhol azt, olvastam, és én is azt mondtam, hogy ha OG összeállna egy íróval, az must read manga lenne, (azt azért nem mondom, hogy a best ever, de nagyon érdekes lesz az biztos) .

HSD Kenichi

Ukitának milyen menő gallérja van! LOL Az Ukita arc nem volt akkora nagy szám, de konklúzió kicsit meglepet.

Az új arc is érdekes. És tetszik, hogy Kenseit hogy felmagasztalják mekkora nagy tanár, nem csak az ereje van kiemelve. A Berserkerel elért eredményei is üdítőek a shounen fightokon belül.

És a lényeg Sieg újra akcióba lépet, az az ember kegyetlen nagy:

Kensei jó kis embereket tud össze válogatni, a kerekes székes Ryuuto mellé van egy vak tanítványa is, ott van még egy idol, és Berserker.

Gokujo

Ai a best girl, az anime alapján csak sejtettem, de a manga alapján már biztos vagyok benne:

Ez a fejezet miért nem került be az animébe!? (Ha bekerült volna, ezt se adták volna le a TV-ben az biztos.)

Reborn!

Szerintem a boxeralsós Tsuna a legpoénabb rész a mangából, már mióta ezt akarom újra látni, na eddig ez volt a legközelebb az egészhez. És szerintem annél közelebb már nem is lesz semmi. ;_;

A jelenlegi állás szerint a Reborn! közelebb áll a befejezéshez, mint a 2 másik over 400 fejezetes “big”, amik a végső arcjukban járnak. De igazából csak két dolog érdekel, mi lesz Hibarival és lesz-e valami a lányokkal is kezdve, vagy sem. :P

Rock Lee’s Springtime of Youth

Gaikage sama!!! Gai sensei helyetesíti a Hokaget. LOL Imádom Ten-Ten reakcióit itt.
Az eggyel korábbi fejezetben a Fun whit Akatsuki félig kánonná vált. (Emlékszik arra még valaki.) Szerintem nagyrészt, amiatt kezdtem bele a Narut Shippudenbe. De ott nem volt fun az Akatsuki. :P

Fairy Tail

Mira akcióban! Ez érdekes lesz. És most nagyon jól keveri Mashima a szálakat, régen éreztem “tucat shounen fight” miatt ilyen izgalmat. :)

Kami Nomi

Na lassan vissza rázódik ahova kell, meg van minden ami kell, poén és IMPACT.

Az átvezetéssel az volt a bajom, hogy nagyon titokzatos akart lenni, és túl hirtelen volt, kellett volna egy kicsit több poénkodás, ami elaltatja a népet, és aztán valami impact.
Ehelyett a titokzatos hangulat feszültséget okozott, és sok minden nem volt elég nagy hatással, ahogy az kellett volna.
De most, hogy újra könnyed hangulat lett teremtve, az IMPACT is nagyobb lett.

Yamada-kun to Nananin no Majo

Annyit kellett várni, hogy bejussanak abba a klubszobába, és ott nem volt semmi!!! Ez egy kicsit negatívan érintett. De szerencsére a következő fejezet, már el is tudta feledtetni a dolgot. :D

Nisekoi

Sok ziccert kihagyott mostanában a sorozat, és egyre inkább kezdenek megjelenni a félreértések, amik nem a kedvenceim. Kár, hogy ebből nem lett semmi. Feldobta volna a sorozatot. Azaz ami lett belőle, az is megmozgatta a sorozatot, de kicsit eröltetten, és nem abba az irányba, amibe én akartam. :P

Rosario + Vampire

Gin a Bleaches mozdulattal, amivel a síró Kaluhrá támadt volt a fejezet csúcs pontja. Kaluha tök jó karakter, ahogy a könnyeivel küszközve próbálja megölni a szeretett kis húgát, még őt sajnáltam jobban. :D
És ha már Kokoa szóba került, jó volt újra látni, de ennyi elég volt. És össze ne hozzák a lolicon judo kapitánnyal. (De még inkább ez mint, hogy a judo kapitányt feláldozzák a drámai hatás kedvéért.)

Tegami Bachi

Vagy 10 képet lementettem Nicheről, de mindegyik annyira spoileres, hogy fel se töltöm, (pedig annira azért nem szoktam vigyázni. :P)

Jó fejezet volt, akció dús. És most is jó cliff hangerrel zárult, ahogy az lenni szokott.

És talán most már vége lesz a “még mindig Namekon vagyunk” feelingnek. Vesszen a Cabernet!!

Kategória: Manga
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

