Még szerencse, hogy újraindult a Kintama, mert nem tudnék kedvencet választani a szezonból




És még abból, amit fel soroltam a chart mellett nem is sikerült mindet megnéznem. :D




Mi van most Japánban? Mindenki elkezdte a lányokat püfölni? Igaz, alapból van egy kis hímsovinizmus a japánokban, de most mintha minden holt ezt látnám. És így látatlanban azt mondom, van még több is a szezonban. :P

Tonari no Kaibutsu-kun

Shizuku megtetszett, shojou főhősök tudnak jó fejek lenni. Bár a shoujo és josei fiú karakterekhez nagy türelem kell. :P

Az új lány is nagy arc, és nagyon bájos:

Ezért jó néha a másik nemnek szánt szánt sorozatit is látni, erről az oldalukról nem látni a lányokat egy moe animében.

Ráadásul most látom itt lesznek a legszínvonalasabb beszélgetések az szezonban.

Kintama

Kintoki és a Yorozuya visszatért! De Tama nem emlékszik rá valamiért. És egy idegesitő fehér hajú alak elakarja rabolni a showt! WTF!?

Hidamari Sketch × Honeycomb

És így a speciallal együtt 4 Hidamari Sketch van a nézem listámon. :D Most az első két kronologikus sorrendjének a fele körül járhatok. De ez nem sokat jelent, hiszen már láttam a Hoshimitsut. A Honeycombot nézem mindentől függetlenül, mert nem bírnám Nori és Nazuna nélkül. :)

Chuunibyou demo Koi ga Shitai!

Nagyon poén, annyira kemény, hogy pár automatikusan működő ajtó előtt én is “varázsoltam” egy keveset a héten. XD

A második részben meg Kumin senpai! Imádom, amilyen fapofával végig nézte a legfurcsább dolgokat: FELÜDÜLÉS VOLT LÁTNI AZ IDEGESÍTŐ TSUKOMIK UTÁN!!!

A harc jelenetek is látványosak, jó lenne, ha a valódi fight animék is ilyenek lennének. :)

Hayate no Gotoku

Így bele tekergetve nem nagyon nyerte meg a tetszésem.
Egyedül az ED, ami tetszik:

Ruka először, akkor szerepelt a mangában, mikor Hayate lánynak öltözött, (és ez a crossdressing kötetborítóra is ki került), igaz? Azt az arcot pont olvastam. Lenne kérdésem, ahhoz aki olvassa a mangát, Ruka mennyit szerepelt azóta azon kívül, hogy néha néha vért köpköd a fejezetek végén?

Magi

Milyen szép színes főszereplő gárda. :D Bár smile nélkül is megáll az állítás. :P
Szerintem van olyan színes a világ is, hogy ha shonen klisésedik is majd a sorozat esetleg, elviszi a hátán, és lesz mit nézni.
Én most bizakodom, főleg mivel szimpatikusak a karakterek. Egyedül Aladin az, aki kicsit karcolja a fülemet. Majd megszokom, csak ne mindig ez a kép jutna eszembe:

Teekyuu

A teljes képet látva, lehet mást írtam volna. Ráadásul csak 2 perces, aminek 1/3-a az OP.
Az ilyen rövid sorozatokat el szoktam fejetni, valószínűleg ezt is. Egyenlőre nem is adom a listámhoz.

Code:Breaker

Az animére a seiyuk miatt vagyok csak kíváncsi, meg ki tudja ha csak valami 26 részes sorozatot terveznek, befejezhetik ott a sztorit, ahol tökéles helyen lett volna egy befejezés. (Hogy én mennyire optimista vagyok. :) )

Nagyon nem tetszik Sakura hangja, teljesen lerombolta az illúziómat. Ráadásul a karakter dizájnja se tetszik. El se merem képzelni, ezt hogy animálnák meg? (Nem spoiler eddig nem fog eljutni a sorozat. És igazából nem adok neki több szezont. Ha tévedtem bocsi.)

Az olyan spoiler, ami mindent felborítana annak, aki csak az 1. részt látta az, ez lenne.

Csak, hogy egy helyen legyen a két kedvenc jelenetem.

Kategória: Anime
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Még szerencse, hogy újraindult a Kintama, mert nem tudnék kedvencet választani a szezonból bejegyzéshez

  1. Shinpaku szerint:

    Ruka elég sokat szerepel a Hayate mangában, szerintem mostanában biztos benne van az 5 legtöbbet szereplő karakter között.

Vélemény, hozzászólás?

