Első tanításihét 2012/13 I.

Hát ezt is megértem. Most is jó kis BME VIK-es in medias res kezdés volt. Minden előadás meg volt tartva, és az előadók végig beszélték az időt, nem mindenki a tananyagról, de mindenki végig beszélt. Én egész jó hetet zártam egy kivételével minden alaklommal benn voltam, és ezeken egy kivétellel figyelem is. És még a kivételen is ébren voltam!
Lehetett volna ez tökéletesebb is, ha az NFL szezon nem most kezdődött volna, és nem raknak két felső matekos tárgyat egymás után másfélszer is egy héte. (páratlan héten kétszer pároson csak egyszer)

Könnyed kis félév lesz 35 kredittel, ami csak kettővel több a mintatantervben adottnál. 3-4 házifeladattal, ahol majdnem mindig elkészíttet szoftvert is be kell adni.
Viszont ha nem kapok ösztöndíjat az előző félévemre, akkor lehet nem leszek ilyen optimista. :D

Kategória: Egyetem, Napló | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Első tanításihét 2012/13 I. bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Hú, nekem most még olyan fura, hogy nem kell iskolába mennem :D. Neked viszont kitartást :)!

  2. kdanni szerint:

    Köszi, de szerintem a felnőtt élethez még több kitartás kell, úgyhogy viszonozom. :D

Vélemény, hozzászólás?

