I’m Lovely and Charmingu~ but I Summon Death!

Végig néztem a Kore wa Zombie Desu ka? mind két szezonját plusz az OVA-t. Nagyon tetszett, 9 pontot adtam rá, és csalódott se lettem amiatt, hogy a történet sehova nem vezetett, csak így nem nyújtott olyat, ami túl szárnyalta volna minden elvárásom. Az az egy valami mégis volt.

Az egy dolog igazából 3, és ez volt az elvárásaimat túl szárnyaló része a dolognak. 3 lány is volt, aki csak azzal vigyort csalt az arcomra, ha megjelent a képernyőn. XD

Az első Dai sensei volt, Shimizu Ai hangja kicsit jobban felizgatott, mint az kellett volna. :D

A második Kyoko chan volt és ellenállhatatlan mosolya:

Vele kapcsolatban volt még a legkerekebb a történet, de kicsit többet vártam egy mixernél, mégis csak ő ölte meg Ayumut. :D

A harmadik, aminek nem tudtam ellenállni Saraswati személyisége:

Ezt a gif-et én csináltam, első próbálkozásra egész jó lett, csak méret optimalizálása miatt minden második képkockát raktam bele, viszont a gif mentésénél az eredeti sebességet adtam meg, így dupla olyan gyors lett. Bár annyira nem zavaró, és YouTube-on megtaláltam az eredeti videót: http://www.youtube.com/watch?v=U01D6uehXZU&t=58.

Mást is találtam:

_

Összességében az elborult része tetszett, (de szokás szerint attól függetlenül, hogy benne volt-e vagy csak én láttam bele), azért volt a karaktereknek komolyabb oldala is. Ez oldal nem volt erőltetve, meg nyíltan kimondva, ami jó mert elrontotta a debil részeket, de ez úgy fenn tartotta a figyelmemet a karakterek iránt. (Főleg a fenti 3 iránt. XD)

A történet nem tudom az adaptálás során veszett el, vagy már a regényben is zsákutcába futott. Kár mert voltak biztató részek. Az a Mashou Shoujo-k vs. Alvilág háború érdekes dolgokat is produkálhatott volna. Ezután még lehet utánaolvasok, mi is történik a végén.
Vagy lesz még 3. sorozat is? Ha lesz én nézem. :)

Reklámok
Kategória: Anime
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

