Semmi ötletem sincs címnek #7

Mostanában elég nagy mennyiségű képet töltöttem föl, ezért most elintézem ennyivel, (plusz majd a Rosario+Vampire-ból vagyok muszáj feltölteni pár oldalt. DAT Moka!)

Nem tudom mi van most japánban, de nem jelentek meg a magazinok a héten, és csak Seitokai Yakuindomo és Minami-ke fejezetek jöttek ki nagy számban. Ami nem túl szerencsés, mert nagy mennyiségben fogyasztva, nem az igaziak. A Minami-ke kicsit fárasztó, főleg mivel már az animében is látott poénoknál jár a scan. A SYD péniszes és havibajos poénjai között meg kéne egy kis idő az emésztésre.

Az animék közül sikerült újra ráhangolodnom a Jormungandra, remélem innen már sikerül befejeznem.

Bele kezdtem a Natsuyuki Rendezvousba is, volt pár josei vígjáték, ami nagyon bejött :), de ez nem olyan. Bár voltak vicces részei, a legnagyobb része nem nagyon érintett meg.

Rosario+Vampire

Egy kis emlékeztető, hogy honnan is indult a manga:

A love comedy után viszont jön a tiszta románc:

És végül a echi shounen fight:

Ez az, amiért még mindig 9 pontos nálam a Rosario. Mokának egyededül is adnék 9 pontot, de a többieket is szeretem, főleg Akuhát, még akkor is, ha mindig olyan képet rakok fel róla, amin az őrület szélén van, vagy éppen képen rúgják egy magassarkú lakcipelővel.

Ez arc, és az előtte lévő hongkongi kiruccanás,  úgy tűnt, mintha a Nameken lennének :P, de most voltam képregény boltban, és belelapoztam a legutolsó Amerikában kiadott kötetbe, és abban nagyrészt benne van a hongkongi buli, és a végére a tréning arcot is majdnem letudták. Lehet, hogy mégse olyan lassú a dolog, csak a várakozás feketíti be az emlékeket. ;_;
Mégse a 2010 áprilisi mappában mit találtam. Loli moka. Az már bőven a Hongkongban volt. És azután nem sokkal került fogságba Moka, most meg szabadult. Namek…..

(Nosztalgiázás: a 2010 áprilisi mappában van az első Kenshin kötetem szkennelt borítója, azt is akkortájt vehettem, ezen a héten meg megvettem, a 9-est. Lassan haladok, de így is mingyárt beérem a magyar kiadást. :()

Natsuyuki Rendezvous

Nem rossz volt pár vicces jelenete, pl. mikor a szellem csávó és Hazuki farkas szemet néztek, még valamikor ott elején. És kifejezetten üdítőek a karakterek életkor tekintetében, de ettől függetlenül se nagyon tudok azonosulni velük.
És nagyon sokat operál az általam már shonen, és shojo sorozatokban se szeretett félreértésekkel, és szégyenlősséggel, titkolózással.

Ez tényleg josei közönségnek készült, nem egy Chihayafuru vagy Nodame Cantabile. :) Egyenlőre félre teszem, és lehet hogy úgy is marad örökre.

Reklámok
Kategória: Anime, Fanboykodás, Manga, Napló
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

