Két hét az erdőben

Kezdetben nem akartam egy kizárólag manga-anime blogot, de már majdnem az. A személyes dolgokat, inkább a címekbe, és apróbb apróbb utalgatásokba próbálom rejteni megpróbálom, fordítva, és a személyes dolgok közé rejtem az mangás és animés dolgokat.
Több mint 2 hétig az erdő közepén éltem áram nélkül, és ha bár ez már nem kizáró tényezője az internetnek, manga és anime nem fér az adatforgalomba, így nem lesz sok utalgatás.

Mi legyen a bevezetés? Meg van! Ez volt a “WC”:

A lényeg pont nem látszik, hogy a jobb oldalt kilógó két fa rönk, egy fa 2 oldalához van kötözve, ezen az oldalon pont én kötöztem az ülőkét és a háttámlát is. :D És nem mellesleg, a gödör felén is én ástam.

A 2 hetet egy cserkésztábor keretében töltöttem az erdőben. Én voltam a pár “vándor” egyike, akik nem is vezetők, de már nem vezettek. Arany élet! Első hallásra…
A csapat nagy része iskolás kis lányok és kis fiúk, és itt azért se lesz utalás az otaku kultúrára, de ennek ellenére katonás fegyelem, és van éjszakai alakiztatás, ahogy kell.

Most talán kicsit túlságosan is közel volt a latrina a sátorhoz, így a egészségügyi séták nem voltak a szokásos szakrális szertartások, de így volt elég időm gondolkodni a természetben. Kinn az erdőben sok dolog eszébe jut az embernek, amit segíti, hogy a csapat a hitéletet és kultúra őrzést is komolyan veszi.
Komolyan mondom, én leginkább cserkész táborokban tudtam értelmezni igazán a bibliai tanításokat, és jöttem tisztába a hitemmel.

De a szellemi haszna mellett inkább a fizikai a jelentősebb a táboroknak, egész évben alig állók fel a gép elől, ott meg egy pohár víz ivása egy jó kis sétába kerül, egy 20 kilós marmonkanna emelgetésével megspékelve. Lehet, ezek az éves táborok nélkül már nem is élnék. :P

A gondolkodásaim közepette egy dolog jutott eszembe, ami illik az anime-manga témába, konkrétan a japán perverzióval kapcsolatos. Sokat énekeltük népdalokat, és így 20 éves kor fölött az ember akaratlanul is, értelmezi a szöveget minden lehetséges módon. Amik ott virág nyelven el vannak mondva, vetekednek a mai interneten terjedő “vicces” videókkal, még a japánokkal is :P

Összességében jó volt a tábor, jól éreztem magam, stb… (Volt, nagyon meleg, volt nagyon hideg és esős, de átlag pont jó volt, bár a strandolás le lett fújva.)

_

_

_

Visszarázódás

Nem szokott, könnyű dolog, lenni. Lásd: -1-, -2-, -3-, -4-, -5-, -6-.

Lehet, most nem is térek vissza a mindent hétről hétre követős rendszerre, hanem amikor, valami már hiányzik, pótolom a lemaradást, csak félek, ez kicsúszik a kezemből.

Két hét pont, az idő, ami után, ha vissza tér az ember, talál olyan dolgokat, amik kicsit sokkolják, amik felborítják a komfort érzetet.

Ami a legkegyetlenebb döfés volt a szívembe, (de még nincs megforgatva a penge!), a fórum, ahova elég sokat járok, gazdagodott a rémálmommal: EGY 13 ÉVES KIS CSAJ, AKINEK L A KEDVENC KARAKTERE!!!. (A penge megforgatása, az lenne, ha L-es avatárt is ki tenni.)

SAWA ANYÁNAK A HANGJA NOTO MAMIKO! Ez nagyon felzaklatott, de itt a túlzott boldogság okozta a sokkot. Mióta, akarom Noto Mamikot, olyan szerepben, ahol úgy beszél mint, egy kamion sofőr. ;_; (A Toaru Majutsu no Index, Angel Fall arcja óta. :))
És a 4chanra fel nézve mit találtam:

Mi lett belőlem, két hét után haza érve, már a haza értem napján, fel nézek a 4chanra.

A Tari Tari nézésen kívül két mangába olvastam bele, na mi lehet ez?

Gintama

És ennek is eljött az ideje, Shinpachi letesz valamit az asztalra. Néhol kicsit nyálas volt az arc, de mikor már kezdett zavarni, Shinpachi és Gintoki kijelentették, hogy hagyják már ezt abba, szóval megint jól jött ki a dolog. Plusz pont, most Kondou se csinált majmot magából. :D

Kami nomi

És Tenri karaktere egyetlen mondattól szép kerek lett: Szóval Tenri kislányként a 10 évvel idősebb Keimaival is találkozott. Ez minden szavára visszamenőleg is hatással van. Tetszik.
Végül megint teljesen mássá állt össze a dolog, mint én gondoltam, de végre felcsillant pár dolog, ami végre tetszik. :D

Reklámok
Kategória: Napló
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

