Szezonváltás 2012 tavasz – 2012 nyár

Rég nem írtam, ezért a cím ellenére lesz sok minden a bejegyzésben. Először is egy szolgálati közlemény: A Haters gonna HATE bejegyzésben hirtelen felindulásban a Gintama vígjáték részére azt mondtam, hogy az még top 10-ben sincs nálam, ez valószínűleg ellenmondásban is kerülhet más megnyilvánulásaimmal, de most rá jöttem hol is van a hiba:

A 4. falat átütő poénok a legnagyobbak. És a lényeg Otae is kap egy kevés reflektor fényt.

A másik mangás téma, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni a Kami Nomi két borító is kijött egyszerre, és új arc kezdődött:

Most még kevésbé kapnak szerepet a lányok, pedig most érdekes lenne mit is gondolnak. Továbbra is azt mondom, jó hogy van egy erős karakterű főhősünk és pörög a történet, de Wakaki nem tudja a mellék karaktereket és szálakat nekem tetsző módon mozgatni.
És amit Elsie-vel művel, az nem vicces, mint pl. Akari sorsa a Yuru Yuriban. :(

Na és akkor jöjjön, amiről a cím szerint kéne, hogy szóljon a bejegyzés:

Tsuritama

10/10

És mi lett volna, ha a kedvenc karakterem, háttér szerepnél többet is kap. ;_;

Tasogare Otome x Amnesia

A legszebb befejezés, amit egy ideje láttam, csak kár érte, hogy nem hagyták abba a bejezés után. :(

Lupin the Third: Mine Fujiko to Iu Onna

 “Tanulság: Ha az ember beszívva akar animét készíteni, azt hozza létre, amit ő hallucinál és ne próbáljon meg felépíteni egy másik képzelgést. XD

Anélkül, hogy láttam volna az eredetit, tudom, hogy nagyon nem sikerült a “Lupin hangulatot” hoznia, de azért azt nem tudom mondani, hogy nagyon rossz volt. Szóval minden hiba betudható a drogoknak. Viszont, hogy annak a drognak-e, amit a készítők szívtak, vagy annak-e, aminek a hatását akarták érzékeltetni abba ne menyünk bele. :P”

Mouretsu Pirates

Nehéz megmondani milyen is volt, mert hiába jött be a hangulata, de kevés értékelhető dolog történt benne. :)

A második felére Marikat megszerettem, annyira, hogy végigtudtam nézni a 26 részt minden hibájával együtt.

Sankarea

“Az elejétől kezdve, úgy néztem, hogy egy DEEN adaptáció egy olyan mangából, ami még sehol se tart, és annak nagyon jó volt. Sőt a cliffhanger a végén jobban bejött, mint a szokásos, semmilyen befejezés.”

Natsuiro Kiseki

 Ez elég lesz, hogy mindenre emlékezzek, amire érdemes. XD

Tavaszi szezon:
Ezek voltak, amit befejeztem az előző szezonból. A sorrend egy top listát is meghatároz.
A be nem fejezett és a még el nem kezdett sorozatokkal nem tudom mi lesz. Most 2 hétig nem leszek sokat áram közelben, aztán ott a következő szezon, és a nyárra terveztem még régebbi sorozatokat is, de félek abból se lesz sok minden.

Nyári szezon:
Nem nagyon nézegettem korábban a kínálatot, most leszedtem az első részeket különösebb válogatás nélkül, és az alapján ítélek. A trailerek, amúgy is kicsit megtévesztőek tudnak lenni.

Amibe már bele néztem:

Jinrui wa Suitai Shimashita

DAT kegyetlenül ironikus társadalom kritika! És mindez a seggüket rázó tündérekkel:

Mi kell más?!

Tari Tari

DAT Sawa! Szoknyában lovagol, íjászik és az kalap!
A sorozat hangulata is jól be lett lőve, Mikor “Wien” lement dogezába, azt vártam felröhög az osztály, de elintézték egy tsukomival. :) És szerencsére, vagy nem, az íjász jelenet végén, Sawa nadrágja se csúszott le. :P
Sikerült egy vicces, de komolyan vehető hangulatot megalapozni. Remélem a dráma nem lesz eltúlozva, nem esek át a ló másik oldalára. :P

Yuru Yuri ♪♪ 

EPIC WIN!! Akkarin és a leszbi háreme! Kár hogy ez az álom elvitt minden figyelmet ami ebben a szezonban Akarira jutott. ;_;

És valamiért számomra Ayano “AKAZA AKARI!!” felkiáltása természetesebben hatott, mint a “TOSHINOU KYUKO!!”.

Igazából most ennyi is bőven elég lenne, de mind a 3 sorozat, majdnem az évad első napján a képembe talált, valami még úgy hozzá fog csapódni. Szóval nálam az évad túl is teljesített minden elvárást ezzel a 3 sorozattal is. :P

Kategória: Anime, Gintama, Manga
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

