Ki volt Fuura Kafuka?

Tudom, hogy egy valakit ez nagyon érdekel :D, de számomra se volt közömbös a dolog onnantól kezdve, hogy észre vettem a fura utalgatásokat. Igen mikortól észre vettem, pedig a kezdettől voltak ilyenek.

És most, hogy a manga véget ér, a kérdés meg lett válaszolva! (ami nagy szó :) Sőt inkább kiderült, ez volt végig a központi elem. :D

 SPOILER!  SPOILER!  SPOILER!  SPOILER!  SPOILER!  SPOILER!  SPOILER!

(Nem csak környezetből kiragadott spoilerek lesznek, hanem egymás utáni oldalak, de jó helyen elvágva mást nem lelőve. Tehát IMHO, aki nem bánja, hogy nem sorrendben tud meg dolgokat beleolvashat a bejegyzésbe.)

(Bal oldalon van az első, (azaz 4. oldal,) és aztán a következő. A bejegyzés szövege úgyis balról jobbra megy, így szerintem ez kényelmesebb, még ha a buborékok jobbról balra is következnek.)

Tehát Kafuka nem létezik, csak egy angyal. :| Elég asspullnak tűnik, és kicsit kiábrándító is, de ez csak a történet eleje, a lényeg csak most jön:

Abiru szemére többször is volt utalás, a többire nem emlékszem, és amúgy se olvastam még minden fejezetet. Ha ez még mindig nem kielégítő a nyomozó is felteszi a kérdést:

A kártyán rajta van Kafuka igazi neve: Akagi An. :)

És az, hogy ő is “mindig ott volt” is teljesen egyértelmű most már.

És akkor még csak ezután jön a finálé. Gondolom, az is be lesz így soron kívül scanalve.

Nem tudom menyire volt konzekvens, hogy Kafuka mindig megszállt valakit, és azt nem láttuk a fejezetben, de egyes megszállottabb rajgók szerint valaki mindig kimaradt a fejezetből, vagy hirtelen megjelent a semmiből, és akkor Kafuka hirtelen eltűnt.

Állítólag az animében is meg volt ez, és a SHAFT-os vágóképek alatt Kafuka akár testet is válthatott. :D Így fikázzák egyesek a SHAFT-os effekteket. XD

És az első sorozat OP-je is mennyire egybe vág azzal, amit Chie sensei mondott, hogy Kafuka tulajdonképpen a lányok anyja:

A mangabán is a legelejétől kezdve vannak utalások. Ezt én is meg találtam, az első köteteket sokszor olvastam már, azok a legpoénabb fejezetek, amikor lányok sorban bemutatásra kerülnek. (Pont ilyenre volt visszaemlékezés fent is.)

De legelőszőr a nyilvánvaló, Nozomu nem elmondja Kafuka igazi nevét rögtön az első fejezetben. (Anne zöld oromból = Akage An) De a Nami flashbackből megerősítést is nyer:

És amire volt az utalás, hogy Meru chanból Abiruként űzte ki az ördögöt, és ráadásul itt pont a szemére van helyezve a hangsúly, amit Abiru kapott:

És akkor a poénkodás, a sok újjászületéssel és egyéb spirituális dolgokkal se Kafuka képzelgése volt, hanem tényleg egy természetfeletti lény volt végig:

Már rég óta újra akarom nézni az animét, és olvasni akarom a mangát, sőt, meg is akarom rendelni, de ezt már nem képregény boltban, ott kicsit sokat lenyúlnak az embertől.
De ez után tényleg magamnak akarom a köteteket, mert úgy sokkal jobban ellehet mélyedni a részletekben. És most már lehet vadászni a agymenések rejtett értelmére. :D

És azért ezen kívül van még pár húzós dolog a Zetsubou Senseiben, szóval Kumeta már a 13. fejezetben megválaszolta az univerzum értelmét, és most a 300. után fog véget érni. XD

Kategória: Anime, Manga
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Hú, köszi ezt a bejegyzést :D. Nem olvastam a mangát, de mikor láttam, hogy vége lesz, akkor gondoltam majd megnézem mi lett a vége… pont Kafuka miatt, valahogy őt tartottam végig a legérdekesebb szereplőnek és reméltem, hogy kiderül róla valami. Erre mondjuk nem számítottam, pedig elnézve az utalásokat, tényleg egyértelmű. Most kedvet is kaptam ahhoz, hogy újra nézzek pár részt :D.

Vélemény, hozzászólás?

