3 hét amiből 2 nagyrészt Skyrimezéssel telt

Leginkább emiatt nem sikerült blogolnom mostanában, és ugye a vizsgaidőszak is most van. :D
De még Skyrimezés ellenére is sikerült egy 5-öst összehoznom a szülinapomon, pedig el is felejttettem kijátszani az ütőkártyát, hogy a szülinapom van.

[Bevezető, remélem, nem felejtem el a végén] Túl sok minden összejött, hogy összefoglaljam, a címkékből úgyis látszik minden.

[Valami színes is kéne még a főoldalra.] Teljesen off, de színes:

Először ami a TODO listán volt:

Ginga e Kickoff!

 

Gyerek show focival a központban. Mégis ez az, ami egyáltalán nem okozott csalódásokat csak is pozitíveket. Erika a kansai-benjével, Reika chan, a MC Kobayashi Yu hangjával, és Tsundere Kota kun. XD

És a foci része is egész jó, tényleg sikerült a tizenakárhány éves liga szabályai szerinti csapattal indulniuk. :D

Amit igazán bírtam benne, hogy ráébresztet, hogy én szeretem a rajzfilmeket. OK, ezzel tisztában voltam eddig is, ha valaki olvasta az Életem története bejegyzést az tudhatja már. :D A Ginga e Kickoff csak újra felszínre hozta, és igazából jól esik rajzfilmként nézni az animéket is, és csak röhögni azokon, akik annyira komolyan veszik a dolgot, hogy képesek az „ARE YOU MAD?” reakciót kiváltani valakiből.

Helen ESP

A Franken Fan mangakájának másik műve. (Én a Franken Frant nem olvastam (még?), de biztos sokaknak mond valamit.)

Egy lányról szól Helenről, aki egy balesetben elveszti a szüleit, megvakul, megsüketül, és megnémul. Jó kis alapsztori, egy süketvak néma lány nem sok mindent tudna kezdeni magával, de szerencsére Helenek ESP képessége van és a vakvezető kutyájával való telepatikus kapcsolat révén tisztában van, mi folyik körülötte.

Két kötetes manga, egy ZH-ra készülés helyett kivégeztem. ;) Vannak benne mély dolgok, ha még az alaptörténetből nem gondolt volna erre senki, de szép történet. Egyedül a vége volt kicsit üres. Túlzottan is nyitott volt. Kellett volna lezárás, akár valami tragikus dolog is.

Gintama

Sorachi miért, miért!? Katsura miért nem tud túllépni a comic relief szerepen? XD

Tsuritama

Továbbra is 10 pontos, de a 0 pontos büdzsé miatt nem tudom meghagyni a 10 pontot. Az animációért kár, de több epizód kellett volna ennyi karakterfejlődéshez, és Erika chanhoz!

 

Szezon toplista:

#

Elfogultan

Elfogulatlanul

Objektíven

Elmaradás

1

Tsuritama Tsuritama Uchuu Kyoudai Tasogare Otome x Amnesia

2

Natsuiro Kiseki
(Yuri szemüveggel)
Mouretsu Pirates
(Tsuritama után ezt élvezem a legjobban)
Tasogare Otome x Amnesia
(4 rész)
Polar Bear Cafe

3

Mouretsu Pirates
(Még Yuri szemüveg nélkül is)
Tasogare Otome x Amnesia
(4 rész)
Tsuritama (Büdzsét leszámítva) Sakamichi no Apollon

4

Ginga e Kickoff! Sankarea Mine Fujiko to Iu Onna
(Fujiko melleit leszámítva)

5

Sankarea Mine Fujiko to Iu Onna Ginga e Kickoff!

6

Jormungand Ginga e Kickoff! Sankarea
(A DEEN-t leszámítva)

7

Tasogare Otome x Amnesia
(Még keveset láttam belőle)
Jormungand Jormungand
(Csak az elvárásaim miatt, ilyen alul.)

8

Mine Fujiko to Iu Onna Natsuiro Kiseki
(Yuri szemüveg nélkül, de nem úgy nézem :))
Mouretsu Pirates
(Csak azért ilyen alul, mert dög unalmas)

9

Uchuu Kyoudai
(Nem igazán hoz lázba, pedig nagyon kemények a poénok.)
(Nem akarom/tudom elhelyezni:
Uchuu Kyoudai)
Natsuiro Kiseki
(Pedig mivel a szörfös csávó is csaj lett végül, ezért a yuri szemüveget hozzá szállítják, szóval…)

Pontozni nagyon nem tudok, főleg most, hogy a Mouretsu Pirates 22. részét is láttam, benne a anime only anyaggal, pedig már majdnem adtam egy nagyon jó pontot a sorozatnak. És igazából, ami a toplistám végén van lehet, hogy nagyobb pontot fog kapni a végén mint, az előrébb lévők.

Sankarea (Furuyamero)

A cliffhanger után berakni egy filler epizódot!! HURR DURR!!!! –link–

Ennek ellenére, ezt is bírtam, bár ha olvastam volna a mangát már régota átkoznám a DEEN-t. A fejezet címe, ami a rész érdemi részét tartalmazta elég árulkodó volt ezért egyből megtalálta, és akkor már el is olvastam. Miért van a fekete-fehér manga oldalon a több élet. Az animében az a város úgy néz ki, mint a zombi filmek elhagyatott városai, (ez most szarkazmus volt).

Tasogare Otome x Amnesia

 

Késöbb kezdem bele, és jó hogy megtettem. Eddig nagyon állat, és úgy tűnik itt lesz valami. Kíváncsi vagyok mit kezdenek a végével, vagy lesz-e folytatása. :D

Mouretsu Pirates

Ai chan pulyka sapkája rulez!

Nurarihyon no Mago

Szépen alakulgat a történet, bár van pár asspull, legfőképp Hagorumo Gitsune visszatérése, de ezt akkor is így akarnám, ha még lehetetlenebb megoldás lenne, szóval most csak vigyorogni tudni az egészen. Yura chan mekkora play girl. :D

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Tomoko, Tomoko: XD

Nisekoi

Hogy van ez a „first girl always win” „childhood friend never win” dolog? És mi is számit „first”-nek? :D

Viszont én még nem szeretném, hogy ezzel vége legyen. Titkolózást se szeretnék, bízom benne Komi kitalál valami érdekeset, és kezd valamit a maffia és yakuza dologgal is. Jelenleg a tiszta love comedyk közül a Nisekoi a kedvencem.

Kami nomi zo Shiru Sekai

Szóval továbbra is ez a bajom, de már elég régóta, hogy mindenki tudja, ezért bővebben nem fejtegetem.

De azért egy fejezetet még várok, hogy elkövetkezőkről ítéletet mondjak. 3 hetet kell várnom arra az egy fejezetre. Egy 10 oldalas fejezet után, amiben egy dupla oldal egy [Durva, obszcén vagy bántó szó.] hajót ábrázolt!

Igazából amiért „I’M MAD!”, az kicsit komplexebb dolog:

Véget ért az Air Gear is, ami szerintem kielégítő befejezést kapott, főleg ha tényleg ez is gyorsított befejezeést kapott, mint a Negima!. Véget ért a Negima!. Gintama sose biztosította azt a tipikus heti manga feelinget, még ha tényleg hetente is scanelik akkor se. A Vagabondot hagyjuk. A Sayonara Zetsubou Sensei szintén véget ér, de amúgy is teljesen random jöttek ki fejezetek, és ritkán olvastam bele.
És ezzel véget is ért a 10 pontos sorozataim listája, amik futnak, vagy nemrég futottak még. :P

Ezután van a listámon a heti sorozatok közül a KamiNomi, a Nurarihyon no Mago, a Kenichi és a Beelzebub. De ezek pont azért nem kapnak 10 pontot, mert azt a feelinget nem tudják produkálni, amit most nagyon hiányolok egy heti rendszerességgel. (Bár mondjuk a havi dózis sincs meg hála, annak, hogy a Tegami Bachit már vagy fél éve nem láttam, D.Gray-man hol van, hol nincs, akkor is nem egy havi mennyiség belőle.)

És a KamiNomitól várom ezt, mert csak egy nagyon pici irányváltás kellett volna valahol a Goodness saga közepén, és maradt volna a 10 pontja. Remélem ez a mostani dolog, nem távolodik el még tovább attól iránytól.

Ha majd vége a vizsgaidőszaknak át kell néznem a listám, kigyomlálni, kicsit felfrissíteni. Rágyúrni a seinen projektemre is.

Air Gear

Vége! ;_;

Nekem nem volt bajom a végével, olyan többi része a sorozatnak. Volt utalás az első részre, ami szépen keretbe zárt mindent. Az epilógus közel nem volt olyan részletes, mint a Negima! belli, de mégis kielégítőbb volt (szerintem). Bár pár karakter ki lett hagyva, akik érdemeltek volna egy panel töredéket. :D De ez kb. a legkevésbé fontos, egy láthatóan erőltetett végnél.
És persze senki ne felejtse el, habár „görkorcsolyák” voltak a sorozatban, ez a repülésről szólt végig. XD

 

És tulajdonképpen nem is bánom, hogy OG esetleg valami új dologba kezd. Remélem, azt jobban kézben tartja, mint a Tenjo Tengét vagy AG-t, bár így se bánom. :D

Toaru Kagaku no Railgun

A havi sorozatok közül, most ezt várom a legjobban. Kicsit hullámzóak a fejezetek: kezdődik egy az előző fejezetről maradt feszültséggel, de az hamar semmivé foszlik, és lesz egy kis moe moe szakasz, aztán váltások a karakterek között, egyre nő a feszültség, egy ponton befagy a feszültség, de végül van egy cliffhanger, és az ember várja következő fejezetet, még ha tudja, hogy ez vár rá újra és újra:

Fairy Tail

Asspullnak asspull, de tetszett ez a fejezet is. ha Cannát és a Raven Tailes csávót leszámítva tetszettek a erő szintek, főleg, hogy a Jura nem lett lealázva, és tényleg a varázsló szenteknek vagy miknek megfelelő ereje van.

De a legjobb akkor is Mavis volt, és tulajdonképpen az ő ereje is volt felhasználva.

Skyrim

Írjak valamit erről is?

Először még tavaly karácsonykor a Záróvizsgám előtt kaptam rá, akkor nem tudom mennyi időt játszottam, de játékidőben 40 óra körül jött össze. (Még 2 nap se volt? Ennél többnek tűnt.)

A 40 órát mind egy karakterrel játszottam, egy Dark Elfel, aki mágusnak indult, aztán tolvaj lett belőle. Mivel a sárkányok ellen nem volt túl sok siker élményem, így aztán lassan abba hagytam a játékot.

De eltelt öt hónap, és eljött egy újabb vizsga időszak, és a yuri fantáziálás már nem elég stressz oldónak, így kellett valami, amire még nem vagyok immunis.

A mostani vizsgaidőszakban is főleg egy karakterrel toltam, de mikor rátaláltam az Elder scrolls wiki statisztikáira kedvem támadt más karakterek építgetésére is. (Viszont ez elég idő igényes. És mire elérném a kívánt karakter típust egy másik típushoz jön meg a kedvem, aztán a végén megint egy kevésbé effektív karakter jön létre. :()

A karakter, akivel a legtovább jutottam egy Redguard, aki harcosként indult nehézpáncéllal és kétkezes kardokkal, amit szerencsére az átalakulásai során is szinten tartott, így a sárkányokat is lecsapja racionális mennyiségű elixír felhasználása mellett. Lett belőle először tolvaj, majd asszaszin. Nem tökéletesen lopakodik, de ha észreveszik, előkapja pallosát vagy harci kalapácsát és bezúzza fejüket a bámészkodóknak.
Szerepjáték téren is meg volt az átalakulás, kezdetben annyira nemes harcos voltam, hogy még a legális kiskapukat sem használtam ki, aztán egyre pofátlanabb bűntényeket követtem el. Végül már a családanyákat fényes nappal, különösebb lelkiismeret furdalás nélkül hátba szúrtam. De ezt inkább csak Dark Brotherhoodos egyenruhába, ha nehézpáncél van rajtam, nem nagyon csinálok ilyeneket, akkor megpróbálok a Skyrimet megmentő hősies Dragonbornként viselkedni.

Reklámok
Kategória: Anime, Game, Manga, Napló
Címke: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Junchi szerint:

    A 40 órát mind egy karakterrel játszottam, egy Dark Elfel

    You sir just win.

    Btw ezekből csak Dusk Maiden of Yuukót nézem, de már valahogy ő sem annyira fun, mint volt az elején. Jó-jó, genki, meg troll, meg mittomén, de nem annyira, mint a korábbi részekben, ami meh… :/

Vélemény, hozzászólás?

