Sankarea 1-5 epizód

Imádom!

 Houkoi teljesen rá van kattanva Wankora és Reara is, micsoda yuri orgia lesz itt…
:P Azért ekkora yuri fag még nem lettem, csak maximum tudat alatt vágyom erre.
Inkább a férfi karakterek miatt fogott meg a sorozat, akkor is ha soha többé nem beszélek róluk csak a lányokról. Az MC nagy arc, már szimplán a karakter dizájnja miatt nem tudok nem elmosolyodni ha meg látom.

Azon kívül Rea faterja is jó karakter, ritkán tudja az ember ennyire gyűlölni a negatív karaktereket, és pont ez tetszik benne. Az egész Sanka família a komornyikkal és a szobalányokkal együtt, akármennyire is sablonos is, nagyon hatásos képet alkotnak.
Viszont nem hiszem el, hogy ezeket nem a SHAFT-tól nyúlták DEEN-ék:

Bár igazából minden karakter nagyon jó a Furuya család, és a többi karakter is főleg Rea és Ranko. Igazából erre számítottam is és ezért kezdtem el, és írok róla bejegyzést ahelyett, hogy a holnapi kis ZH-ra tanulok, amin egy tárgyam áll vagy bukik. A manga a Kenkou Zenrakei Suieibu Umishou mangákájának a műve. Mikor azt befejeztem, el akartam kezdeni a Sankarea mangáját is, de pont akkor jelentették be az animét, és akkor úgy döntöttem, megpróbálom ezzel kezdeni. És szerintem jó döntés volt.

Innen szerintem erősen spoileres a többi, aki ennyi után is kommentálni akar, az csukott szemmel tegye.

Rea faterja mekkora egy állat:

Szerintem teljesen megérthető Rea öngyilkossági kísérlete, és egyéb tettei, ami máshol inkább melodráma szokott lenni.  Ráadásul a dráma kontrasztban van az abszurd humorral, amit nagyon szeretek.

Korábban láttam pár oldalt a mangából, de soha nem ilyennek képzeltem Reát. De bejön a naiv yamatonadeshiko ojou sama, aki nem tud semmit a világból. És jó az összhang közte és Chihiro között.

Chihironak érdekes fétise van, de valahogy jól eltalált főhős. Nagyjából tetszettek a reakciói, egyedül amikor Rea az apjával szegült szembe a szakadék szélén, mutathatott volna “herceg a fehér lovon” szindrómás tüneteket. :D

 A viszonya a húgával és Rankoval is tetszik:

Szerintem a történet is jó lett, elég bizarr és egyedi ahhoz, hogy az embert lekösse. Bár úgy néz ki csak most kezdődik. Kíváncsi vagyok mi lesz még itt.

Nagyon tetszik még a hortenzia motívuma, már csak a kinézete miatt is, de most utána néztem mit is jelent virágnyelven: “Köszönöm, hogy megértesz!”. Így még tökéletesebb ide. Mikor ma jöttem haza a lépcsőházban észre vettem, hogy a szomszéd néninek van egy cserép hortenziája. Majdnem letéptem egy levelét, hogy megkóstoljam. :D

Az 5 részt egy napon belül néztem meg, így az élmény elég tömény, de nem vettem észre semmi minőségi problémát.

Biztos nézem tovább akár hány része is legyen!

Ekkora őrültséget nem hagyok ki:

Kategória: Anime
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Sankarea 1-5 epizód bejegyzéshez

  1. kallaiz szerint:

    :)

  2. kallaiz szerint:

    Így biztos jobb beleéléssel nézed tovább , legalább is remélem, nekem bejött , olyan szép

    Amúgy lehetne sokat beszélgetni erről az anime-röl. :) szerintem azért maradt pár érdekes kérdés ezzel a sorozattal kapcsolatban. Megnéztem mind a 12 részt és az ova-kat is, sőt nem bírtam ki és a mangákat is tovább olvastam, mert engem is furdalt a kíváncsiság, mi lesz a teljes történet vége. Még nem fejezték be a mangába se a teljes történetet, még írják, de valamit látok legalább körvonalazódni, én is remélem, hogy pozitív vége lesz a történetnek, főleg, hogy vígjátéknak, meg ecchi-nek is kategorizálták. Mondjuk van benne pár jó jelenet, de mondjuk lehetne jobb ecchi , pantyflash-is benne , amúgy meg nem tudom, mert a történet ahogy nekem lejött túl komoly és elég sok romantikus elemet is tartalmaz, amit meg csak úgy belekeverve csak elrontana az ecchi. Mindenesetre kicsit szokatlan ez a történet nekem , egy vígjátékhoz, mmm olyan hóbortos halottak style vagy mi , szóval a maga valójában egyedülálló. Én inkább elgondolkodtam rajta, mint sem izgalomba jöttem volna, vagy agyonnevettem volna magam rajta.
    Ha én kategorizálhattam volna, lehet a következőkbe soroltam volna: romantikus, ecchi, yuri, fekete-humor, hororr, természetfeletti,..
    Indav -ról kezdtem nézni, magyar felirattal , hát azért elég kemény volt az a jelenet amikor Rea fekszik az ágy mellett a földön aztán megérkezik Furuya megállapítja kis vizsgálódás után, hogy ez bizony hullamerevség, erre REa meg visszakérdezi Hulla .. rekedség ? Akkor szét kuncogtam magam XD , ááá nem súlyos influencia mi ? :D
    Megvan ennek az anime-nek is a sajátos varázsa, még így is aranyos :)

    • kdanni szerint:

      Köszi az AMV-t, de már mióta írtam a bejegyzést befejeztem a sorozatot, és az
      OVA második részét is láttam már. Meg zavart a számozás, mert az első része a 0. epizód, a 2. meg az, ami jön a sorozat befejezése után, ha jól emlékszem. Már csak azt a 0. részt kéne meg néznem, de valahol elveszett az letöltés mappámban.

      Én is szeretném majd a mangáját is olvasni, de valahogy mindig elfelejtődik.

      Tényleg szép története van, de azért van még pár vígjáték, aminek van komolyabb felhangja is, én kifejezetten szeretem ezeket a kontrasztos dolgokat. A pantyflash-t mint kötelező echi kellék, annyira nem szeretem, elég olcsó módszer. Vannak kevesebbet mutató, de mégis sokkal erotikusabb megoldások. Sőt nálam az a fanservice, ami az érzelmekre hat a hormonok helyett, még előrébb van.
      És szerencsére a Sankareában van ilyen bőven, eleve a hortenzia mint motívum, és a jelentése, amit fenn is írtam “Köszönöm, hogy megértesz!”, ez is sokszor megjelenik, mikor Rea és Chihiro egymásra néznek, és látszik az összhang köztük. Sokkal romantikusabb, mint ha a lépcső tetejéről leesve egymáson végeznék valami echi pózban.
      (Amúgy ha echire vágysz ajánlom a mangaka korábbi művét a Kenkou Zenrakei Suieibu Umishou-t, az teljesen vígjáték és echi. :D Van belőle anime is, de azt még nem láttam.)

      Nekem végül, az animéből, az Ariás rész lett a kedvencem, (Rea mostoha anyja). Ez inkább drámai volt, elég erős fekete humorral átitatva, de jó volt látni egy érettebb karakter történet is. Szegény Aria szenvedésén azért bírok röhögni, mert képes volt Daichiroba reménytelenül beleesni.

      És a cliffhangeres befejezés is tetszett, végre nem egy semmilyen befejezés.

      Amúgy mióta láttam az animét, a mobilomon, az egyik háttérkép a szomszéd néni hortenziája:

      • kallaiz szerint:

        Jó persze hogy nem csak ecchi jeleneteken múlik ez az anime, teljesen függetlenül már maga a történet is nagyon érdekes és érzelem teli, attól eltekintve, hogy maga az alap amire építkeztek, hogy élőhalott egy teljesen lerágott csont. Ez azért nem semmi :)
        Csak annyi a volt a bajom, az ecchi-vel, hogy nem láttam elég kidolgozottnak, úgy értem minden mozzanatában, vagy is volt olyan rész, ahol nem emelték ki rendesen valamiért, de maga a jelenet ott volt, és nem is mennyiségbeli probléma volt ez, tudod, kicsit mint-ha maguk a készítők is vaciláltak volna, hogy tegyenek-e bele vagy ne.
        Azért a teljes történetet mangát és anime-t tekintve elég messze mennek , eléggé elsötétedik a történet, fokozatosan, ahogy Rea változik, egy ponton nem is hasonlít vígjáték-ra hanem, mint ha valaki rémálmát látnánk kibontakozni, de ettől is csak érdekesebb. Szerintem ez az anime is a felszínen kívül sokkal fontosabb üzenetet hordoz, akár egy regény vagy novella, ezért is szerettem meg nem utolsó sorban újra rajzolt animációkat nézni. :) csak felületesen nézve , lehet 2 epizód után azt mondanám, hogy ez hülyeség, ez olyan, mint ha vennék egy könyvet, bár sajnos nem sűrűn olvasok, elolvasnám első pár bekezdést, vagy a közepéből pár oldalt aztán az alapján akarnám megítélni az egészet. Ma ez az elterjedt, mindennel kapcsolatban ebben a rohanó világban, aztán csodálkoznak, hogy valami baj van. A “normális” emberek szerint a halál teljesen normális és természetes folyamat, még akkor is ha az idő előtti.
        Nem is kell olyan sok idő már és talán annyira el fog torzulni az emberiség talán belül – talán kívül is, hogy nem lehet többé megmondani ki-vagy mi volt vagy van normális állapotban.

Vélemény, hozzászólás?

