2012 tavasz x+1 ránézésre!

Valószínűleg a 4. mert 4. részeket nézek mostanában. :D
De mindegy a legjobb a múlt szezonból maradt:

Megérte a unalmas részeket végig szenvedni, újabb unalmas részekért, amiben legalább pár nagyobb impact található. És mostanra  a kisebb karakterek is kezdenek személyiséget mutatni. Mindegy később még vissza térek a lényegre.

Viszont most olyan sorozatokkal ütöm el az időm amiket nem is akartam nézni, azaz nem számítottam rá, hogy ezeket fogom leginkább várni. És még vagy fél tucat sorozatba, bele se tudtam nézni, mi van ezzel a szezonnal. O_o

Accel World

Akármennyire félbe akarom hagyni, a kijövő részeket nem bírom nem letölteni, aztán meg már belenézek, és a végén mindig van egy akkora cliffhanger, hogy akár menyire idegesítő is a malacka főhős, bele kell néznem abba is.

Ekkora béta (anti-alfahím) főhős, és a lányok mégis vele akarnak kábelezni, Taku helyett akinek egy méteres kábele van, ő meg csak sajnáltatja magát.
Ezek után az embernek nincs is kedve az alá adnia, hogy minimum yuri szemüveg nélkül is látható leszbikus felhang van egy sorozatban.

De erre nem, full leszbikus jelenetet is kapunk!

Mouretsu Pirates rulez! Már az első részek egyikében kiszúrtam ezt, és olvastam spoilereket is, de nem számítottam, hogy ilyen nyílt lesz ez a jelenet.
És Marika háreme szeme előtt felderengett a megoldás!

Natsuiro Kiseki

Azért Sakinak nem kéne ennyire megbotránkoznia, azért ők se olyan ártatlanok. :P
Igaz Yuka ellopta a testét és úgy próbálta meg lesmárolni az unoka testvérét, (mármint Yuka a saját unokatestvérét), de szerencsére Rinko még az utolsó pillanatban visszaferdítette, bár nehéz volt követni éppen ki kicsoda, (mert a troll kő kicserélte őket), és ki melyik irányba is húz.

De egy biztos! Natsumi full leszbo, (és nem is tagadta!!):

Most már egyre kíváncsibb vagyok hova is fog vezetni a történet. A troll kő egyszer fog-e valami olyat trollkodni, ami kicsit sötétebb kimenetű lesz, vagy megmarad a könnyed hangvétel.
Amúgy úgy nézem, hogy a kő próbál úgy kívánságokat teljesíteni, hogy abból tanulságokat lehessen levonni, de szerencsére azért nincs a ma is tanulunk valami klisé. Remélem kezdenek azzal valamit, hogy lányok milyen sorrendben és hogyan vonnak le tanulságokat a dolgokból.

Tsuritama 3. rész

LOL!! LOL!!  LOL!! LOL!!  LOL!! LOL!!  LOL!! LOL!!  LOL!! LOL!!  LOL!! LOL!!

És a evil-organization-nak tűnő DAKKU is sokkal hamarabb jelentőséget kap mint vártam, és sokkal FABULOUS mint vártam! Ráadásul amilyen gyorsan karakter fejlődni kezdtek a főhősök akár később valami izgalmasabb történet is lehet mint a pecázás.

Az első rész után maximumra pontoztam, de mégis felmúlja a várakozásom. És a háttér szereplő ányok is szépen fejlődnek, ki derült, hogy menő szörfösök. XD

Kategória: Anime
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) 2012 tavasz x+1 ránézésre! bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Accel Wolrddel én is így vagyok… nem bírom a főhőst (meg úgy egyik szereplőt sem különösebben), de mégis valamiért mindig kedvet kapok a következő részhez.

    Tsuritama meg akkora XDDDDD. Imádom :D.

    Btw, te hogy raktál be gif képeket? Én egyszer akartam egy bejegyzésbe, de amikor néztem a előnézetet, akkor nem mozgott a kép @___@.

  2. kdanni szerint:

    Közben sikerült további két sorozatot össze szednem, amit nem akarok nézni, de mégis csak azoktól a sorozatoktól veszem el az időt a “nézegetésükkel”, aminek még az első részét se sikerült megnéznem. (Pl. a Sakamichi no Apollon, Sankarea és az Amnéziás valami a szellem csajjal.)

    A két sorozat meg a Hyouka, aminek a ED-jén kívül kevés dolga fogott meg, a másik meg egy gyerekeknek szóló focis anime, Ginga e Kickoff, ami még arra is rá vett, hogy egy 20 percet elszórakozzak egy montázs készítésével:

    [OFF]Erika chan! Miért egy ilyen animében kell lenned![/OFF]

    És ezen kívül folyton lógok a Mouretsu Pirates és Natsuiro yuri threadeken, amik valamiért hirtelen nagyon megszaporodtak, amik további időt vesznek el a tanulástól.
    Hát igen nagyon stresszes a szorgalmi időszak utolsó két hete.
    Tényleg gratulálok, hogy le sikerült adnod, a szakdolgozatod. (Remélem az irodalom jegyzék rendben van. :P)

    A giffek csak teljes méretben mozognak. Az egyik amit lekicsinyítettem, nekem se mozog:

    (Remélem a kommentben is hasonlóan viselkednek, és sikerül a példa.)

    • Leara szerint:

      Én meg nem tudom miért, de nekem a Hyouka eddig nagyon bejön, pedig nincs benne semmi extra :D.

      Köszi^^. Átnéztem párszor az irodalomjegyzéket, szóval remélhetőleg nem lesz vele baj :D.

      Hmm… nem emlékszem már, hogy teljes méretben próbáltam-e berakni a képet, de lehet, hogy ezek szerint nem… na, majd valamikor kipróbálom.

      • kdanni szerint:

        Most eszembe jutott, hogy “teljes méret” opció se biztosítja a teljes méretet, csak a szöveg blokk szélességét tölti ki teljesen. És úgy néztem, hogy a téma amit te használsz csak 468 pixel széles, abba már az első példám se férne bele, mert az 480 pixel.

        Hyouka nem mondom, hogy nem tetszik, sok más szezonban akár még kedvencem is lehetett volna, de most nincs rá igényem. Én már csak ennyire sznob vagyok. :D

Vélemény, hozzászólás?

