Az aranyhét megmentett a lemaradástól

Junchinak hála sikerült leírnom a címet magyarul is. Nem is emlékszem rá, hogy hallottam volna magyarul, mindig Goldenweek-ként hallottam, de a blogomon inkább próbálok vagy eredetiben meghagyni a dolgokat, vagy teljesen lefordítani őket, több kevesebb sikerrel. :)

Bár most így bele gondolva, több dolog jött össze aminek nem is jött ki volna új fejezete a héten. Mint már talán említettem, én szeretem az aranyhetet, és hogy ilyenkor többet kell várni mint egy hetet, mert egy hét pihenést jelent. :)

Viszont, aminél tényleg jelent valamit ez a hét a Kmi Nomi, hiszen mostanában fejezetenként blogolom az eseményeket:

Ilyen amikor az Otoshi-gami akar meghódítani valakit. :D Ritka egy unalmas fejezet volt a cliffhanger is inkább a rész közepén volt, mikor Tenri valami olyat mondott Keimairól, hogy Diana majdnem kifejelte a tükröt. Na mi lehet az, mi lehet az. Keima kun… meleg!, meg fog halni!,  a kádban maszturbált!,  rákos!,  ezek a tucat poénok, amiket mindenhol láttam. Szerintem valami, ilyesmi lenne ígéretes: Keima kunnak meghasadt a szíve!

One Piece

Smoker san so moe!! LOL

Kicsit visszaesett az IMPACT az arc eleje óta, és az új boss is elég gáz alaknak tűnik. XD

Fairy Tail

Mashima legjobb fejezete már nem is tudom mióta, talán a Rave Master 279. fejezete óta. (Azt még mindig nem überelte, de nála az legjobb shounen chapter ever.)

 

És nem csak Kagura miatt, aki hiába menő a menőségben, (utalás a special fejezetre ;)), azért még Julia és Let mögött marad, mert a RM 179. fejezet Let miatt ugyan annyira a kedvencem, hiába csak az utolsó oldalakon szerepel.
Hanem a történet is kezd eléggé bonyolódni ahhoz, hogy kicsit eltudjon gondolkoztatni.

Szegény Mashima, ha valamit jól csinál, vagy ha rosszul mindig ezt a fejezetet emlegetem, hogy vagy ezt még nem érte el, vagy hogy szégyent hozott rá. :D

Air Gear

Most nagyon meghatódtam, és kivételesen nem azért, mert annyira szexik a hátérkarakterek. sose szerettem az ereklyéket, mindenki más meg folyton amiatt sírt, hogy mikor látjuk már, mikor látjuk már. (Mint a Bankai a Bleachben.)
Nekem mindig is bejöttek a minimalista harc jelenetek, (bár OG-nél mi a minimalista, abba nem menjünk bele), erre OG meghúzza, hogy a végső fegyvert a főhős soha nem fogja előhúzni, hanem lepasszolja a csajának. (Aki mellette harcol, és nem egy toronyban várja maga tehetetlenül.) Most a MSN vége után nagyon jól esne, ha a AG-nek a befejezése után is megtudnám hagyni a 10 pontját. És eddig ezt semmi nem akarja beárnyékolni. (Sőt én mondtam már a bad enddel is meg lennék békülve.)

Gintama

Rave Master 279. fejezete csak azért tud a kevenc shounen fejezetem lenni, mert a Gintama fejezetekre nem tudok shounenként tekinteni. A fordító éles meglátása rámutat egy a shounen sorozatokban tabuként kezelt dologra. :)

Ez az arc nagyon nagy volt, még a következő fejezetet megnézem, aztán megpróbálnék írni az egészről, ha lenne rá időm. A mostani Jump rangsorba a Gintama volt az első rangsorolt. Bár az ront összképen, hogy a Toriko a 3. és aztán a Naruto és csak utána az One Piece, még nem is láttam ilyen alacsonyan.

Az események elég drasztikusak, ezek után érdekes lesz mi is lesz a földel és a Szamurájok országával.

Mahou Sensei Negima!

Az utolsó kötet borítója:

Tipikus utolsó kötet borító, de többre nagyon nem futotta volna. :|

Elég sok csúnya dolgot írtam Akamatsuról a legutóbbiakban. Azóta hallottam, pár újabb pletykát, amiről szintén nem tudom mennyire igazak, de ezek úgy valószínűbbnek hangzanak.
Ugye, Akamatsunak van az a manga oldala, ahol online terjeszt mangákat ingyen, és ezért sokat küzdött, hogy működjön. Azt nem tudom, hogy ebből alakult ki a dolog, de elkezdett harcolni a kiadókkal, hogy kinél legyenek a manga jogai a kiadónál vagy a mangakánál. (Ez tulajdonképpen olyan dolgokra is kihatással van, hogy a fanartokat és fanficeket kik és hogyan készíthetnek, amiről szintén nem tudok konkrétumot.)
Na, és ennek a harcának a kiadókkal volt köze a Negima korai végéhez, ami kicsit érthetőbb magyarázat lenne. És amúgy simán kinézem, hogy a kiadók nem kommunikálják le az igazságot, hanem valami sablon szöveget nyomnak a közönség felé.

Mindegy én egyiket se tudom megerősíteni, vagy cáfolni, de ebben az esetben talán lesz valami korrigálás a végkifejlettel kapcsolatban, ha elülnek a dolgok, és Akamatsunak sikerül megszerezni a jogait a saját mangájának.

It’s fag time!

Vagabond

Nem volt valami érdekesebb, ami félbe maradt. Vagy már lezárult mi lett Kojirouval?
Szerintem érdekes, ahogy Takezoból szép lassan filozófus lesz, de van a mangának több sármmal rendelkező része is. :D

SKET DANCE

Belenéztem az animébe Koma chan első megjelenésekor, és jó döntés volt, így sokkal poénosabb volt azt olvasni, hogy valaki ezt mondja Koma channak:

Viszont a két rész, amit láttam, arra is jó volt,hogy most egy félévig megint nem nézek a SKET Dance anime felé. Főleg mivel Momok és (Inoue Marina alig kap szerepet. Talán Shiraishi Ryuoko miatt, de Himekónak nem szeretem a tsukomiját. (Hanggal))

O/A

Megint belekezdtem valami agyatlanságba, azaz az első 3 fejezetét már olvastam, de azt teljesen elfelejtettem, így azt is újra kellett olvasnom.
Kegyetlen alapsztorija van: Egy emésztési zavarokkal küzdő idol, és egy humorista wanabe találkozásáról szól, akiknek teljesen ugyan olyan a hangjuk. És mikor rádió felvétel előtt az idol a wc-n ragad beugrik helyette a kicsit szabad szájú humorista lány, de a vége az lesz, hogy közösen vezetik a műsort, de mintha csak a idol lenne ott, egy kicsit skizofrén módon.

 Szerencsére az idolsággal kapcsolatos dolgok elég minimálisak, és hétköznapi problémák is igen központi szerepet kapnak:

És külön plusz pont, hogy a kedvenc karakterem, olyan karakter lett, amilyet általánosságban kifejezetten rühellek. Egy rivális idol, aki ráadásul a már annyira tökéletes, hogy, de mégse, és ettől csak, még inkább típus. Ráadásul egy díva aurát is áraszt magából, és irritálóan büszke.
És igazából egy kötetet el is rabolt a fő történettől, még ha a történetet mögött nem is kell sokra gondolni. Viszont pont ez a kötet, tényleg jól megváltoztatott mindet a róla kialakított képből, és szerintem nagyon jó karaktert kaptunk. Akiről kiderül, hogy messze nem tökéletes, vagy legalább nagyon sok munkájába került ezt elérni, a büszkesége és egyebek mögött is sok minden van, és ami a legfontosabb, a végén bebizonyítja, hogy tényleg nem ellenséges, sőt a riválisa legnagyobb rajongója. LOL

Kategória: Gintama, Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Visszajelzés: OMG! – (Fairy Tail edition #1) | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

