2012 tavasz másfeledik ránézésre!

Újra tudom használni a legutóbbi képet, viszont most nincs mögötte ironikus felhang, EZ A SZEZON TÉNYLEG EPIC!! (És még alig láttam belőle valamit!)

Újabb sorozatnak adtam meg a 10 pontot egy epizód után, persze ez semmi az Arakawa under the Brige 5 percéhez képes, de azért nem szoktam hamar ítélkezni, ahogy sokszor írtam akkor pontozok korán, ha személyessé válik a dolog. És a szerelem első látásra többnyire beszokott jönni.

Ez volt a döntő pillanat:

Tényleg a Tsuritama volt delikvens. XD Minden annyira abszurd volt, és a Fishing is SERIOUS BUSINESS után benyomják lezárásnak a “A metsük meg a világot!” klisét. Tökéletes! (Plusz pont, hogy olyan karakter váltotta ki 10 pont megadását, aki irritál mint a fene. Szóval ennél már nem lehet rosszabb.)

Eleve kezdetnek a klisés transfer student kezdés nem a megérkezéssel, hanem a régi iskolából búcsúzással kezdődik, az új iskolában, meg rögtön két weird új gyerek érkezik. Ráadásul az osztálytarsak is elég karakteresek, nem olyan semmilyenek, tényleg érdekel mi fog ott történi:

Zárójeles megjegyzés, az a lány teljesen olyan mint Hikaru a Prism-ből, amiből pont ma olvastam az extra fejezeteket:

()

Szóval ahogy az lenni szokott, a főszál és a főszereplők nem osztanak vay szoroznak mennyire pontozok valamit. De azért ők is viccesek, főleg a MC és a Sugita által megszólaltatott alak a kacsával:

A kacsás Sugita annyira nagy, hogy be tettem róla ugyan azt a képet, két napszakban is. :)

És a jelenet amiben “Yukit kifogta a hal a tengerből”-annyira metaforikus mély, hogy ez inkább dobott a latba 10 pont megadásánál, de a trigger mégis a világ megmentős rész volt.
Várom mi lesz belőle, a hintek mind megvoltak, ami arra utal meg lesz benne minden, ami egy kedvenc sorozatomban csak kell.

Már ennyitől epic lenne egy szezon, de most tényleg beyond the EPINESS of EPIC WIN szituáció kezd ki rajzolódni:

Lupin III

Még most meg akartam nézni a 2. részét is, de féltem, hogy ha nem írom le Tsuritamáról a fentieket elveszik a lelkesedésem. :)
De a Lupin III-nak így is megelőlegezem az EPIC-séget az első rész alapján is:

Jormungand

Koko is loco!

 Űr Testvérek – Uchuu Kyoudai

Teljesen ugyan az mint a Tsuritama, csak vannak részletek benne, amik már kezdenek untatni, és a ritmusa se érintett meg, de csak emiatt nem 10 pontos. :D

És ez még nem minden! Láttam még biztató dolgokat a szezonban, amire egyenlőre nincsen allokálható időm!

Reklámok
Kategória: Anime
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

