Most sikerült 8 villám bejegyzést összehozni, de egyben még mindig túl hosszú, hogy megérdemelje a címet

Gintama továbbra is rulz: Kagura és Gintoki mint egy veszekedő házaspár, és a plot! (Itt tényleg kis betűkkel):

És ráadásul el indul egy Jump echi sorozat, aminek a magakájának a Gintama a kedvenc mangája: Pajama na Kanojo (Itt a PLOT nagybetűs. :D)

Gondolom love comedy is lesz benne, ez lehet kifogja nyírni a Nisekoit, mert a Jump közössége az echit alapból jobban szereti, de ha mangaka kedvence a Ginta talán valami mögöttes tartalom is lesz, de remélem minum vicces lesz.

Most esett csak le mit is jelent a sorozat címe, mikor a nise fájlnév rövidítéssel nem lett volna egyértelmű mire is vonatkozok a név.

Kami Nomi 10 oldalas spinoff fejezete volt a héten, ami nekem jobban tetszett, mint aktuális fejezetek:

Nisemonogatari, elkezdődött a Tsukihi arc!:


De ha valaki azt hinné a Nishemonogatari a szezon legagresszívebben fanservice orientált showja téved, hallottam ezt azt, és egyet még nézek is a Gokujo.-t:

Miniszoknyás Kalózok, pont mikor majdnem tényleg lemondtam a sorozatról akkor hoznak be egy új karaktert, akire én is hasonlóan reagáltam, mint a jacht klub elnöke fog jövőhéten:

Befejeztem a utolsó SKET Dance arcot, ami be lett scanalve, hát itt olyan fejet vágtam mint egy karakter a sorozatból. Bár (Bossun menő volt, még ha….)

Ez volt a 178. fejezet és a Gintama crossover a 180., ami azelőtt jött ki mikor a SKET Dance és Gintama animék elindultak, ez majdnem egy éve volt. Bár én már azt hittem egy éves lemaradás régen meg van, de így egész jó, hogy még csak most kezd egyéves lemaradás összejönni. -_-°

Kategória: Anime, Gintama, Manga
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

