Villámbejegyzésnek induló igen terjedelmes valami

Elsőnek csak poénból fel akartam tölteni ezt a képet, ami tele van hárem szerű tételekkel plusz egy reverse hárem tétellel, hogy megmutassam milyen jó az ízlésem, de végül sok érdekes dolog összegyűlt:

A legtöbb a hockey club mangából, kegyetlen ez a cucc! XD
De még azon kívül is tudom pár dologgal lejáratni magam.

Gokuraku Seishun Hockey Club

Hana nagyon nagy arc, 3-4 kötetet alatt a bishikkel teli klubban még csak egy percre se inogott meg, hogy bármelyikre is romantikusan tekintsen. És még mindig nem sikerült egy hoki mecset se befejezniük! XD

Nisemonogatari

Hiába volt a háttér meganimálásának büdzséjét elvivő fight jelenet:

És hiába voltak az “epic” párbeszédek, amikre nem nagyon sikerült oda figyelnem, (bár ez semmit nem vont le az élvezetből, majd egyszer úgyis újra nézem az egészet Bakemonogataristól és Kizumonogataristól), nekem ez tetszett a legjobban az epizódból:

Gintama

Az anime arcban szerintem a csúcspont a múlt héten volt, most nem izgultam annyira fel, hogy sokat áradozzak róla, ráadásul olyan vége volt mint minden komoly arcnak. :D

Viszont a mangánál csak most kezdek igazán izgalomba jönni!:

A története az egyik legjobb a Gintama arcokon belül is, 3 fejezet alatt több igényes csavar volt benne mint a JUMP big 3-jéből kettőben együtt. :P És ami a legszebb az egészben, hogy úgy vannak drámai fordulatok, hogy a karakterek közül senkiről nem derült ki, hogy igazából ilyen meg olyan az emberiséget kipusztítani képes ereje van születése óta, (pedig elvileg pont az volt az alap szituáció, hogy munkával meddig lehet jutni stb.), ráadásul az egész történet metaforákon, szimbólumokon és egyéb irodalom órán tanult eszközökön nyugszik, (amire mégis ráférnek, kegyetlen debilségek.)
De legegyszerűbben úgy tudnám összefoglalni mi is fogott meg ennyire az arcban, hogy a története egy szép történet. :)

Danshi Koukousei no Nichijou

Mit már ez talán már kiderült, mostanában egyre többször nézek fel a 4chanra, de még mielőtt valaki elítélne, vagyok annyira igényes, hogy csak ehhez hasonló minőségi thread-ekbe nézek be:

Én valahogy nem tudok választani. :(

Ano Natsu

Részeg neko-mimi maido Kanna!!!!

Az Okinawa résznek vége, az új karakterek maradandót nem alkottak, de helyre tettek pár dolgot, és nekem kifejezetten tetszett a genki-yandere csajszi. :D

Code:Breaker

OK, össze függéseiben egy nagy 0 az egész, nem is tudom bárkit is motivál-e valami értelmes dolog. De, ha ezen túl teszi a ember magát akkor egy jó tucat shounen fight.
És ezen a panelen behaltam:

Az animére a seiyuk miatt vagyok csak kíváncsi, meg ki tudja ha csak valami 26 részes sorozatot terveznek, befejezhetik ott a sztorit, ahol tökéles helyen lett volna egy befejezés. (Hogy én mennyire optimista vagyok. :P)

Beelzebub

LOL Oga egy 4 éves kislány elleni csata után távozott badasskét, a harcmezőről. XD

Papa no Iukoto wo Kikinasai!

Raika san! ;_; (öröm könnyek)

Micsoda cliffhanger! Bár nagyon nem ijedtem, meg. Legrosszabb esetben is maximum beköltöznek Raika sanhoz. \(*o*)/

Sket Dance

Az utolsó fejezeteket, amik kijöttek nem olvastam el. A nindzsa csávó nagyon táj idegen, a története is elég klisésen indul. Majd ha befejeződik az arc egybe elolvasom.
Amin most megakadt a szemem a Jump mangák legközelebb megjelenő köteteinek előzetesei. És még mindig a Sket Dance borítók az egyik kedvenceim!

Stein;Gate extra ep. és Mahou Sensei Negima! – ANIME FINAL

Már mind a kettő lecsorgott, de most nem vagyok olyan hangulatban, hogy a heti dózisomon kívül mást is meg nézzek. De azért nagyon várom már, hogy olyan hangulatom legyen, hogy megnézzem őket, és aki esetleg nem vette észre őket annak szólok, hogy kinn vannak. :D

Reklámok
Kategória: Anime, Gintama, Manga
Címke: , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

