Szezonváltás 2011 ősz – 2012 tél

Az ősszel nem sok dolgot néztem, legalábbis olyat ami véget is ért a szezon végén. A Penguindrumról már írtam külön, és azon kívül csak a Boku wa Tomodachi ga Sukunai és a Working’!! maradtak. Meg lehet, hogy a Mirai Nikki. Nincs túl sok kedvem folytatni az új évadban, de talán még adok egy esélyt neki, ha az új sorozatokon át rágtam magam.

A téli évadból már a szezon előtt megvolt a kedvencem, hála a Danshi Koukousei no Nichijou elővetítésnek, és maga a sorozat első része után is fennáll az állapot. Kegyetlen a dolog, Sunrise rulz!


 Boku wa Tomodachi ga Sukunai

 Talán már kétszer is leírtam róla majdnem ugyan azt. :) Tehát most csak egyszerűen leírom, hogy fanservice show volt a javából, UNIVERSE-sel és EXCALIBUR-ral a javából.

 

És bármennyire is tetszett a romantikus szál is, azért az embernek nem mindig van ilyenre kedve. :D Ezért is adtam neki 6 pontot, ami azt jelenti, hogy hangulatfüggő meg tudom-e nézni.
Bele olvastam a light novel-jébe és ha valamikor nagyon kedvem támadna hozzá inkább azt kezdeném el, vagy legalább is válogatnék a fejezetek közül pár érdekesebbet.

Working’!!

Végig néztem és nem zavart benne semmi, voltak olyan részek amik tetszettek, de inkább 4koma manga változata amit jobban szeretek. A utolsó részben ugyan is le lett leplezve Maya által, milyen egyszerű alapokon épül a sorozat. Elég volt annyit mondani Taneshima sannak, hogy mi lenne a normális abban helyzetben, és egyből megszűnt a cselekmény a dráma és minden.
Ez még annyira nem is lenne probléma, de többnyire a cselekmény a karaktereknek mindig ugyanazon defektjeiből adódik. Ezért volt kicsit felüdítő Maya az utolsó részben:

Nurarihyon no Mago S2

Befejeztem ezt is! És nem volt bajom a változtatásokkal, szépen lekerekítették a történet, nem volt benne semmi komolyabb debilség. :D Szóval nem én vagyok túlságosan merev, ha változtatásokról van szó, meg lehet azt nem olyan szörnyen is csinálni. (Igazából volt pár dolog, ami az anime változatban jobban tetszett. pl.: Mikor Yura megidézi a Hagunt és ott volt a nagyapja is az ősök között.)

Az animáció és a körítés néhol kicsit lehangoló és illúzióromboló volt, de összességében én valami ilyet akartam akkor is, mikor a legelőször bejelentették a Mago animét, és nagyon fellelkesültem emiatt.

És akkor a téli szezon:

Danshi Koukousei no Nichijou





Már 2 epizód is túl nagy dózis volt! XD
És persze egy sorozatban, ami a középiskolás fiúk hétköznapi életéről szól nekem a lányok tetszenek a legjobban. Tadakuni kishúga és az irodalmár lány a legnagyobb arcok.

Legelőszőr, azaz második elővetített rész ed-je közben jutott eszembe róla Baka no Test. Annak is hasonló ed-je volt és abban voltak ekkora BROMANCE jelenetek, bár itt pontt az kapja a nagyobb hangsúlyt. :D

Ano Natsu de Matteru

Az egyen ismertető leblogolását nem igazán szeretem, nem is nagyon törődöm velük, jobban szeretek spoilerek után bele kezdeni valamibe, de most egy mondatban azért írok egy ilyet: Originál anime az Onegai Teacher és az AnoHana darabjaiból összerakdosva. :)
Valami ilyesmi lett belőle:

 Klisésebb nem is lehetne, a karakterdizájnban is van valami ami kicsit zavar, de ennek volt a legjobb hangulata mindegyik sorozat közül, amibe belenéztem most télen. Talán azért is mert nyáron játszódik, jól esik ilyenkor télen.
A karakterek amúgy szerethetőek, és már meg is van a kedvencem, Asumi Kana a Yuno (Hidamari Sketch) hangját használja egy ilyen karakteren:

A gyerekkori barát tomboy tsundere is nagyon aranyos, főleg részegen :D, de most nagyon fáj érte a szívem, pedig még csak a második epizódot láttam.

Nisemonogatari

A második epizódról, miután kitöröltem a rosszul sikerülteket több mint 80 screenshootom maradt! És csak azután kezdtem el lődözni, hogy megjelent Karen! Sengoku teljesen hidegen hagyott.
(Remélem ezzel mindent elsikerült mondanom, amit csak lehet.)

Kill Me Baby!

Találó a cím, pont ezt éreztem a nézése közben. Kuka!

(DAT ED szöveg, pedig a fontosabb szereplők mind lányok.)

Mouretsu Pirates

Egy hajó vagy űrhajó nagy számú legénységgel! Még akkor is ha miniszoknyás iskolás lányok, bár a kalozok oldalán szép kis legénység van. :D

 És bármennyire is a technológiára fókuszáló sci-fi, azért egy maido café itt is befigyel. És a yuri fel hang is inkább ordít. :)

A Hanazawa Kana által alakított kudere hősnő (hát igen a főhős is lány és a hősnő is, ilyen világot élünk) eddig nagyon sablonos, amennyire egy Hanazawa Kana karakter csak lehet, de például a parfés jelenete nagy volt.
A főhősnőn eddig csak sodródott az árral, de talán most a kezébe veszi a hajó irányítását. :D Mondjuk jó kis anya lánya programjuk volt Rurika-sannal. XD

Papa no Iukoto wo Kikinasai!

Jó, hogy a második részt is megnéztem a bejegyzés megírása előtt, mert valószínűleg teljesen mást írtam volna. Az nem változott, hogy tetszik, de így nem csak a loli fanservise-el fogok poénkodni.
Igaz amúgy is van minden méretben és formában fanservice:

De! Sokkal több ennél szerencsére. Mégis csak light novel adaptáció, abban kell egy kis tartalom is. A második részben kiderült, hogy van. (Amúgy mindenki az Usagi Drophoz hasonlítja, viszont ha el mondom, hogy én csak az első részét láttam az Usagi Dropnak, és azt mondom, hogy ezzel teljesen egyet értek, azzal elég sok mindent lespoilereznék, ezért nem mondom.) Azért akármilyen mély és megrázó dolgok is vannak benne látszólag a többségében könnyed témájú lesz.

Gintama

Megint új Gintama OP van, ez is tetszik, mint eddig mindegyik. Különösen tetszik, hogy bele illeszték a manga színes oldalait is. Ezzel nem csak visszaadják a hangulatát, de látszik, hogy mindent megtesznek az adaptáció során, hogy ne csak a tartalmát vegyék át, hanem a körítést is.

Let’s party! Kíváncsi vagyok, hogy a seiyuk mit gondolnak a cross overekről? Szerintem nagyon szerethetnek a Gintamán, mert anélkül nem tudnák így hozni a dolgot. :D

Recorder to Randoseru

Az alapszituáció nagyon erőltetett lenne egy félórás showhoz, de 3 perces részekben teljesen OK. ;)

Thermae Romae

 Ez nagy volt! De most mi ez, 3 résszel és 15 perces hosszal? Milyen sürün jönnek majd a részek? Lusta vagyok utána nézni. XD

Another

 Ez már kicsit sok lenne. Annyira nem is hozott lázba. Azt nem mondom, hogy halálra untantott, ha valaki szereti ezt a lassú tempót annak szerintem jó lesz. Néhe nekem is kedvem támad ehhez, de most félre teszem, és valószínűleg ez eternal-on-hold lesz. :)

Brave 10 

[OFF] Én a shonen-fight animékért nem vagyok oda. Szerintem elég illúziórombolóak a harc jelenetek, és nincs bennük elég dinamika animálva. Ami nekem megfelelne az szerintem túllépne minden racionális költségvetést. Szóval maradok a manga plusz képzelő erő kommbónál. [/OFF]
Ráadásul itt a bishik vannak többségben ezért a manga verzió se annyira érdekel, az nem számít, hogy az ellenkező irányú fan serviceről is hallottam részleteket. :D

Reklámok
Kategória: Anime, Gintama, Manga
Címke: , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

