Mawaru Penguindrum

Vége! Na most, hogy ez megkönnyebbülő, bánkódó, feldúlt vagy elégedett felkiáltás-e, hát nem tudom, van benne minden. De pont ez volt a Mawari Penguindrumban a jó, hogy sok mindent nyújtott, még ha az ember pontosan nem is tudja, hogy mit, mert beismerem:

It’s 2 DEEP 4 ME!

Azaz inkább nem érdekel annyira, hogy megértsem. De azért volt egy kis siker élményem, szerintem egész jól meg tippeltem a végét. Az életben maradási esélyeket kicsit alul becsültem, de most ki mondja meg biztosan, hogy ki az aki él ki az aki holt:

Kategória: Anime
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Bütyök szerint:

    Örülök, hogy nem csak nekem volt kissé érthetetlen ez a sorozat. :) De valahogy úgy vagyok vele, mint te, hogy nem érdekel annyira, hogy újranézzem és filozofálgassak rajta. Kikapcsolódásnak jó volt, nem bántam meg, hogy nem dobtam már a 4-5. rész környékén, mikor is erőst megfordult a fejemben, de nem lesz/lett egy kedvenc. Amúgy a karaktereket többnyire bírtam, mondjuk Himaritól néha a falat kapartam, és utáltam, hogy a végén ő él, Kanba meg “holt”… :/ Pech.

Vélemény, hozzászólás?

