A szakdolgozatom nagyrészt az utolsó két három héten készíterttem el, így csak most jut időm leírni az azalatt felgyülemlett gondolataimat

Azt hittem alig tudom majd összehozni az elvárt szöveg menyiséget a szakdolgozatomhoz, de végül majdnem a duplája össze jött. (Igaz szerintem info szakon töredékét kell írni mint más szakokon.) Az írása köbben egyre inkább azt éreztem, hogy jól esik össze függő dolgokat leírni. Így lehet, hogy a közeljövőben nőni fog, a rizsázós bejegyzéseim száma. :D

Most annyi képem  gyűlt össze, hogy már azokat rakosgatom be, de  ki tudja mi lesz a végén a bejegyzésből. (Ez is egy tanulság a szakdogából, a bevezetőt a végén kényelmeseb megírni.)

Tényleg a fejléc váltást se kommentáltam még. Igazából a Nino-sanos fejléc még mindig jobban tetszik, egyszer lehet vissza kerül, de a SHAFT egy annyira az előzőhöz illő jelenetet rakott a legutolsó Hidamari speciálba, hogy nem tudtam nem észre venni. A képarányon még inkább torzítanom kellett, de így még poénabb. Közben a korábbi Hidamari évadokkal is haladok. Ha a Madoka karakterek is ennyire szélesek lennének, talán megérteném a hypeot körülötte. :P

Hunter X Hunter

Togashi amit összehozott az nagyon nagy, az előző fejezet közben realizálódott bennem, hogy a elnök választás politikai háttere sokkal összetettebb és kuszább mint első ránézésre. Ilumi és Hisoka tettei mekkora hatással lettek a választásra. És mégis a politikai jelentőségük mellett, milyen badass módon üldözik Killuát és Alukát. Apropó Aluka AWWW. Ok, már majdnem 2012 van, nincs mit szégyelni egy AWWW-on akármilyen nemű a célpontja :P. És egyenlőre még van is remény!
Bár az eredeti főszereplő 4-es mind a 4 tagja kaphatna szerepet. Legalább Leorio jól vissza lett hozva események közepébe. :D

Rosario+Vampire

 Ez tök jó kép a füzérről és a vámpírról. :D És Tsukune háreme már majdnem tartalmaz egy yaoi alternatívát! Bár viccen kívül Fong-Fong elég menő volt a legutóbb, és úgy néz ki Yukari-chan is fejlődik valamit, ő egy kicsit le volt maradva a többiekhez képes.
Kicsit félek az arc folytatásától, szóval mikor beléptek a Fairy Tale bázisára egyből látható volt, hogy csak klisés befejezése lehet az arcnak. Ekkora túlerővel szemben nem nagyon kéne még a túlélésre sem esélyük lenni. :)

 Kagami no Kuni no Saki

Saki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A legjobb karakter jelenleg a Shonen Jumpban és resetelik a személyiségét, miért !!!!!!!!!!!!!

 To Love-ru Darkness

 

Haruna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mellék szál?!!!!!!!!!!!!!!!!! Miért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kami nomi zo Shiru Sekai

Ayumi !!!!!!!!!!!!!! Chihiro !!!!!!!!!!!!! Olyan hangos volt a szívük összetörése, hogy az már fizikai fájdalmat okozot!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keima jobb ennél, még ha most tényleg nagyon sok minden jár egyszerre a fejében.
A legutóbbi fejezetekben van valami nem természetes, egyes jelenetek között nincs zökkenő mentes átmenet, csak úgy történek egymás után, emiatt kicsit veszít a hangulatából. De ennek ellenére továbbra is rulz! Legutóbb Wakaki tudatta Keimaból nem akar akció hőst csinálni, mondjuk egy Austin Powers még lehet belőle.
Viszont mostmár várom, hogy Lune tegyen valamit, már túl sok fhoreshadowing volt arról, hogy valamire nagyon gyanakodik. Talán ő kell Merkúr előcsalogatásához.

Gintama / Kintama / Mantama

 

Hiába a sok hárem, ezt is a Gintama csinálja a legjobban! :P Best harem & girls ever ever!!!!

Beach Stars!!

Befejeztem!! (Attól függetlenül, hogy ennél klisésebb nem lehetett volna, nagyon szereterm.) Végül Hayakawa le lett győzve, de ezután olyan kielégült képet vágott mint még soha. Eddig míg mindenkit lealázott teljesen karót nyelt volt, most meg majd elolvad. Ennyire M lenne? EHHHHHHHHH!!!!!!

Air Gear

És ha valaki azt hitte, hogy már nem tudom folytatni: Ringo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh!G imádlak, és nem csak a fanservice miatt!!!! Most megint katarzis utáni pillanatban vagyok mikor össze áll O!G sok képtelen ötlete egy egységbe, és minden értelmet nyer és a legapróbb mozdulatok is EPIC WIN-nek tűnnek. Pl. a következő összehasonlítás az első és a mostani fejezet között meg is erősített ebben, hogy O!G tényleg tudja mit is akar:

Kateikyoushi Hitman Reborn!

Hibari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ő az egyetlen oka, hogy még nem dobtam a fenébe a Reborn!-t. Imádom!!!! Mióta vezetem a blog mappámat, minden shot le van mentve mikor azt mondja, hogy “I Bite you to DEATH”!!!
Bár most pont egész jó fejezetek

Chihayafuru

Chihaya!!!!!!! Miért egy josei sorozatban van egy ilyen női karakter elpazarolva!!!!!!!!!!
A 4chanon láttam egy poénos megjegyzést:

Amúgy a Chihayafuru a legjobb a szezonból, olyan jó a hangulata már most le tudtam pontozni, ami ugye azt jelenti, hogy személyessé vált köztünk a dolog. :P

 HSD Kenichi

Ez az oldal valamiért nagyon megfogott!!! Azt a PLOT-ot!! És igazából az a PLOT tényleg jó plot, Radin Tidat hugát behozni a történetbe annyira nem is volt rossz. A loli szolgáló lány és az otaku zsoldos csak hab a tortán. :D
Az agy mosott Miu is elég kemény, de remélem nem fog komolyabb károkat okozni Kenichiben. Kiváncsi vagyok Sasaki és Hongo befejezik-e az összecsapásukat, még ott helyben, ha igen vissza vonok mindent amit korábban mondtam a harcuk végén. De ha folytatódik a tsundere viszonyuk, akkor továbbra is áll minden, és nem a PLOT miatt.

 Toaru Kagaku no Railgun

 Ok, hogy Misaka Mikoto a kedvenc karakterem, de akkor is hogy nyerheti ő a SaiMoe versenyt, mikor a klónjai ezerszer moebbek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mahou Sensei Negima!

Natsumi !!!!!!!!!!!!!!! Egyre feljebb mászik a top listámon!!!!!!!!! És Ku is egyre aranyosabb!
Érdekes irányba alakul a sztori, de még mindig semmi konkrétum nem derült ki, ami a Mahou Sekai arc lezárásaként elfogadható lenne. Akamatsunak most nem nagyon megy a love comedy és a shonen fight párhuzamos mozgatása, még akkor se, ha van pár látványos robbanás és stb.

Mawaru Penguindrum

“Himari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
Ez most szövegkörnyezetből volt kiragadva. :D
Már csak egy rész, kíváncsi vagyok milyen mind fuck dologgal lehet minden szálat lezárni. Bár mondjuk lehet nem lesz minden lezárva. -_-
Legutóbb a két fekete nyúlra terelődött a figyelem, mintha ők állnak minden mögött, és pont azzal volt a bajuk, hogy senki nem veszi őket észre. Ez talán a 4. falat is áttörő utalás akart lenni? :D

Boku wa Tomodachi ga Sukunai

 

Yozora!!!! Azazinkább Inoue Marina!!!!!!!!! A rózsa ruháról egyből a Bara no Hitsugi jutott eszembe. Imádom amikor Húst szapulja, pedig Húst is szeretem.
Ha ismertetni kéne a show-t, hát a 12 részből 4 vagy 5 fürdőruhás rész volt, az egyik konkrétan abból állt, hogy az első felében nagy adag fanservice, a másodikban meg a főhős az összes lányt kikísérte pisilni, az egyiket meg kakilni, mert megijedtek egy horror történettől.
Ennek ellenére a romantikus szál nem is annyira rossz, klisés meg minden, de azért tényleg megmozgatja az ember érzelmeit. Tetszik, hogy a szerelmi sok szög több szintű. Van egy felső szint Yozora, Sena és Kodaka között. Van egy alsó szint Kobato, Maria és Kodaka között, ahol igazából csak azon vitatkoznak , hogy kinek is a bátya legyen Kodaka. És van egy középső szint Rikával és Yukimurával, ami érdekes szint, de legalább Rikán tényleg vannak jelek, hogy szereti Kodakát.

Belzebabu

German Suplex!!!!!!!!!!! Amúgy annyira nem vagyok elájulva mindentől, van pár klisé és logikai bukfenc a történtekben, amik kicsit zavaróak. :)

Hú a végére mi lett ebből a bejegyzésből. :D

Reklámok
Kategória: Anime, Fanboykodás, Gintama, Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

13 hozzászólás a(z) A szakdolgozatom nagyrészt az utolsó két három héten készíterttem el, így csak most jut időm leírni az azalatt felgyülemlett gondolataimat bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Na, amikhez hozzá tudok szólni:
    HxH: imádom ezt az Allukás képet, én is lementettem a múltkor :D. Alluka meg tényleg awwww, attól függetlenül, hogy milyen nemű XD. A választás meg egyre érdekesebb, tippem sincs arra, hogy mi lesz ennek az egésznek a vége. A 4 főszereplő közül meg már csak Kurapica hiányzik, de hátha ő is hamarosan feltűnik.

    Gintama: a mangát nem olvasom, de az anime mostani részét végigröhögtem :D. Eddig talán ez a kedvenc részem az “új” sorozatból, kíváncsi vagyok mi lesz a vége (és hogy mi is történt valójában… :D).

    Reborn: hú, már nagyon rég olvastam a mangát… de nekem is kb. Hibari az egyetlen, aki miatt majd egyszer még folytatni akarom.

    Chihayafuru: valóban a szezon egyik legjobbja, nekem is nagy kedvencem lett.

    Mawaru: próbálom megállni, hogy ne spoilerezzem le az utolsó részt, de elég nehezen megy. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

    • Leara szerint:

      Na, a lényeget meg csak kihagytam a végén: gratula a szakdogádhoz :D! Lassan nekem is el kéne kezdenem az enyémet.

      • kdanni szerint:

        Köszi! Még azért meg kell majd védenem, de a konzulensem 5-öst adott rá. :D
        Viszont egy záróvizsga is hátra van ezért hamar arcomra fagy a vigyor.

    • kdanni szerint:

      Gintamánál azóta ezt az arcot várom, mikor először láttam új OP liftes jelenetét, és a végét én se tudom, úgyhogy én is izgulok. XD

      Penguindrum: találtam egy vicces dolgot.
      Az én változatom:

  2. Junchi szerint:

    Én már lespoiloltam magamnak a MawaPengu utolsó részét… Nem bírtam megállni. ^^” De nem baj, annál jobban várom, hogy este megnézhessem.

    Grat a szakdogához. (Záróvizsgához meg egy kalappal.)

  3. yamazuki szerint:

    Kagami: Saki resetelése engem is nagyon felbosszantott. :S
    Kenichi: Remélem, minél hamarabb véget ér ez az arc… Gyűlölöm az agymosást. Azért javíthat valamit a megítélésemen, ha legközelebb Kenichi komolyan veszi majd a harcot Miu ellen, mert most szépen helyben lett hagyva. Legközelebb meg már csak az élete lesz a tét…
    Negima: Dühös vagyok, nagyon elvetették a sulykot Negivel szemben… Egyszerűen megdöbbentőnek tartom ezt az egész kialakult helyzetet, régen csalódtam már ennyire karakterekben… Pl. Setsuna is, aki már be lett avatva, hogyan fordulhatott Negi és Asuna ellen? Teljességgel érthetetlen számomra. Negi helyében néhány főkolomposnál elgondolkoznék a pactio törlésén.

    • kdanni szerint:

      Kenicsibe pont az történt mint a Kagami no Kuniban mikor végre majdnem hivatalossá válik egy kapcsolat agymosás. Senki nem mer egy kapcsolatot végig vinni. (A Magico legalább e miatt nagyon jó.)

      Negima: Azért ennyire komolyan nem kell venni. :D Szerintem jó a mostani SERIUS BUSINES Negi letámadás, mert a korai fejezeteket idézi, pl.: a kyotoi kirándulás éjszakáján a pacto szerzés csatát és egyéb love comedy agymenéseket, amit a Negima még a Love Hinaból örökölt.

      • yamazuki szerint:

        Negima: Ja, csak azóta már átmentek elég komoly dolgokon… Tudom, hogy poén akar lenni, de számomra akkor is felháborító ez az egész. De most komolyan, pl. Setsunát mivel magyarázod? Nálam ott telt be végleg a pohár. Örülök azért, hogy akadnak olyanok is, akik nem okoznak csalódást. Plusz ezek után legalább tudni fogja Negi, kikben bízhat meg igazán.

  4. Visszajelzés: Semmi ötletem sincs címnek #4 | Kdanni blogja

  5. Bütyök szerint:

    Ugyan a Reborn manga már jó ideje felfüggesztve áll nálam, de jelenleg a sorozatot is csak azért nézem, mert fordítják, és Hibari… Amúgy agyvérzést kapok I-pintől, meg a törpetehéntől, de még Reborn-től is néha… A két Tsuna-fan csajtól meg a hajamat tépem. Újabban – ha oda a sztori, ha nem – átpörgetem az őket iréntő részeket…. :/
    Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a mangában is ennyit szerepeltetik a gyerekszörnyeket, vagy ez csak anime-filleresítés kiváltság?

    Oh, a Mawaru-ból még van hátra négy rész, de talán a két ünnep között még letudom. Van néhány animével hasonló tervem, de magamat ismerve, csak arra veszek mérget, ami elmúlt. :)

    • kdanni szerint:

      Én a Reborn animéből egy részt nem láttam, a mangából meg pont az első 50 fejezet a kedvencem ahol nagyrészt az idegesítőbb karakterek szerepeltek, de ott nem volt hangjuk, szóval gondolom sokkal elviselhetőbbek.
      Most viszont teljesen kiírták őket, alig van női karakter ezért vagyok kénytelen Hibarira csorgatni a nyálam. Pedig én még ott is tudok egy kedvenc lány karaktert találni ahol más észre se veszi őket. :D

      • Bütyök szerint:

        A sokkal elviselhetőbb, az túl finom kifejezés. :)
        Lehet mangát kéne olvasnom anime helyett, csak gyorsabban történnek az események… :)

Vélemény, hozzászólás?

