Semmi ötletem sincs címnek #3

Semmi kedvem bevezetőt írni és csak az időt venné el a lényegtől.

Tegami Bachi

Már talán kevésbé aktuális a 48. fejezet amit kommentálok, de eddig nem volt rá időm. Szerintem még mindig nagyobb időközönként jönnek ki a fejezetek mint egy hónap, így egyre inkább le lesz maradva scan.
Jobban be lett mutatva Lily Confort, egészen meg is lehetett szeretni ennyi alapján is. Viszont kezdettől az volt az érzésem vele kapcsolatban, mint az olyan Star Trek karaktereknél akik egy epizód erejéig valami olyan beosztást kapnak, amit máskor valami főszereplő szokott betölteni, legszerencsésebb esetben is csak hamar meghalnak, és nem kell sokáig szenvedniük.

Ráadásul már csak azért is közelebb éreztem őt magamhoz, mert a “szív lövedéke” a yama buki (sárga rózsa), ha valaki nem tudja hirtelen hogyan néz ki, ezen a Nurarihyon borítón az van a háttérben, az el előtérben is de az más Yamabuki. :- P

Na és ami tényleg történt vele:
Pont az amit éreztem, de mégis olyan szép jelenet volt.  -link-
Ezután amire kíváncsi vagyok, Conor mit fog mutatni, főleg azután, hogy Lily elhintette, hogy ő is olyan utakon jár amik a legnehezebbek között vannak
.

Zetsubou Sensei

De rég jött ki új fejezet, ráadásul most egyszerre annyi, hogy nem is tudtam mind elolvasni. SZS fejezetek nagyon kemények, olvasni is fárasztó, főleg ha ember végig olvassa a kétségbeesés listákat, de ott kegyetlen dolgokat lehet találni. Egyiken, amit valószínűleg soha nem fogok újra megtalálni, Nelsinjo Pique superlicensze volt kritizálva. :D
És persze minden fejezetnek van egy mélyenszántó gondolat, vagy frappáns társadalom kritika a mélyén, ami értéket visz a nagyon jó poénok mögé. Vagy ha esetleg mégsem azok a fejezetek még annál is jobbak:

Kami Nomi

OMG!!!:

Igazából ez volt a legkevésbé felkavaró jelenet az elmúlt fejezetekből, de az izgalmas részek mind spoileresek. Egy még talán belefér:

 

De aztán elszabadult a pokol, azaz a mennyország!
A következő fejezet is jó volt, rengeteg win Apollo arckifejezés (-1-,-2-,-3-,-4-), plusz egy kis karakter fejlődés a főhősünknél. És 3 nap pont egy iskolai fesztiválra elég, de Kanon nélkül nem tudom milyen lesz, így Elsie fog a saját bandája ellen versenyezni -_-, remélem akkorra Kanon valahogy “felenged”.
Amit meg a mostani fejezet spoilereiből félszemmel megláttam, Haqua akkor is fanservice girl marad ha ő van a plot középpontjában.

Hidamari Sketch

Vicces kronologikusan sorrendben nézni, a második sorozat 10. részének eseménye korábban történt mint az első sorozat 6. részéé. Az adásba kerülésük között több év is eltelt. Milyen stúdió csinál ilyet, jó csak vicc volt a kérdés, egyértelmű, hogy a SHAFT.
De a rész hiába készült egy évvel korábban a képek már ott voltak a falon amik csak jóval később készültek el:


És persze dat fanservice!

Mahou Sensei Negima!

Love Comedy >>>>>>>>>>>>>> SuperSayajin Negi
SuperSayajin Negi & Love Comedy, tökmindegy Chisame miatt volt olyan jó!

Toriko

LOL a legférfiasabb unikornis:

SYD

Ugyan olyan fájdalmas mint korábban minden értelemben, de a romantikus utalgatások jól elvannak találva. :D

Gintama X SKET Dance

A kereszteződés nagyon poén volt mindkettő oldalon, de viszonylag unalmasra sikeredtek. Igaz a Sket anime változatát nem is láttam. (De jó volt az utalás a onmioji arcra, és eszembe juttatta a Gin-san Sasuke és Yusuke nevű golyóit. Ami egyértelmű SketDance utalás.)
Sorachi és Kenta hatalmas arcok, főleg ha a 4. fal lerombolásáról van szó, a borítóik is mindig nagyon poénosak. Bár Kenta azért tud komolyabb borítókat is. Ezek a kicsit spoleres borítok a legutóbbiak, szintén nagyon tetszettek:

 

Ez a Gintama fejezetben beteljesült az arc amire nagyon rég vártam, bár még a RAW fejezetkre is csak félszemmel néztem, ezéert alig várom az animében, és annyira nagyon sok talán nincs is addig.

Fairy Tail

Olvassa még valaki? Már kezdtem megijedni mennyire olcsó lesz ez a fejezet, de Mashimának tényleg sikerült egy kis impactot kiváltania. Oké most nem volt olcsó, de valószínűleg lesz pár olcsóbb húzás ezután, de azért elég kíváncsi lettem. Kinyírni a teljes főszereplő gárdát, Oh!G-n és Ohba-n kívül nem sok mangakából nézném ki, még ha elég sűrűn kezdődik egy sorozat a főszereplő halálával. :P
És hét év time jump, valamiért nagyon nem hiszem hogyha esetleg mégis lenne túl élő annak is eltelt a 7 év, túl nagy dizájn váltás kellene.

Korábbi fejezetből ez volt vicces, (kicsit cenzúráztam rajta, de most látom, hogy semmi értelme nem volt :)):

AIKI

Behaltam rajta Joukyuu a leggenyább főhős, aki nem akar rosszat, csak azt élvezi ahogy a tanítványai szenvednek.

Penguindrum

Bekeményült a sztory, a 12 ep. sok megrázó dolgot tartalmazott, igaz ez talán többségében igaz a részekre. De nekem a legjobban Masako és Esmeralda akciói a kedvenceim:


Kategória: Anime, Gintama, Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Ó, Zetsubou sensei… egy időben gondoltam, hogy el kéne kezdeni a mangát, de úgy igazán csak Kafuka őrült énje érdekel, de kétlem, hogy sokat mutattak volna belőle :D. Meg ha jól emlékszem az animéből, akkor beöltözött, mintha a sensei szomszédja lenne, nem :D?

    Fairy tailt én pl. még olvasom. Timeskipet sejtettem, hogy lesz, de egyelőre nem értem, hogy miért volt Lucy a narrátor… gondoltam meséli valakinek a sztorit… de majd meglátjuk.

    Mawaru meg rulez!. Nem tudom megunni a pingvineket :D.

Vélemény, hozzászólás?

