:drool:

Nem tudom sikerült-e már ennyire lényegre törő és rövid címet adnom egy bejegyzésnek, de most ez tökéletes, mert szinte folyik a nyálam a gyönyörtől, annyira jó manga fejezeteket olvasgattam mostanában.  (Sok közölük elég echi, így a nyálcsorgásom csak tovább erősödik.) Ráadásul azt is megtudtam, hogy van akit érdekel mit gondolok róluk! ;) (Jó lehet pont nem a echikről. =))

A kedvencem a KamiNomi fejezetek voltak, már elkezdtem gondolkodni, hogy második helyre rakom a top listámon a Negima! csalódást okozo Mahou Sekai arcja után. De erre Akamatsu  nem két olyan fejezettel válaszol ami gondolkodásra késztet, viszont Wakaki nagyon nagyot húzott legutóbb, a következő hét a döntő lehet. Bár Wakaki a legutóbbi borítóival is elég nagy nyál csorgást okozott:

Kami Nomi zo Shiru Sekai 153 – 156

Eddig minden afelé halad, amit én is szeretné, sőt a 156. fejezet olyat adott amit máshol ritkán látok: A kínos dolgok nem lettek elhallgatva, hogy angst-eljenek miatta egy nagyot, hanem megbeszélik egymással a lányok. Kicsit féltem, hogy lesz eltusolva az Ayumi a takaró alatt, majd meghallja Chirót szerelmet vallani. Múlt héten még az lett volna a kedvenc fejleményem, ha még ott kinyitja az ajtót és elkapja Chiro karját, de ez még lehet hogy jobb. Szeretném ha ez a szerelmi három szög megmaradna a későbbiekben is, és tényleg nem lenne egyikőjükben sem istennő.

A fő oka amiért meglett a “04chan” mappám az a KamiNomi, ugyanis emiatt járok a 4chan-ra, hiszen /a/ szereti a KamiNomit sőt imádja! Ott láttam a legjobb beszélgetéseket a sorozattal kapcsolatban, ráadásul sok jó kép is fel szokott lenni töltve, mégis csak egy image board. Igazából a trollok se tudnak mit kezdeni a KamiNomi topicokkal, akkor lesz néha egy kis flame, ha leszólják valaki wifu-ját. :D
Ott találtam ezt is: nagyon nagy spoiler a 156. fejezettől lefele. Ez ha be teljesül érdekes folytatás elé nézünk. Bár ha királylány megmentős arc is kerekedne belőle, szerintem akkor se lenne shonen-fight a KamiNomiból. Inkább valami trükkös az összes ajtónál álló őr elcsábítása routot tudok elképzelni. :)
De előbb még arra az iskolai fesztiválra is kíváncsi vagyok.

Mahou Sensei Negima! 336 + 337 raw

Habár nagyon zavar a Mahou Sekai arc hirtelen és sok kérdést hagyó befejezése, de nincs jobb a love comedy fejezeteknél!
336 tetszett, hogy Natsumi szemével láttuk a fejezetet, egyrészt pont oda látott be első kézből, ahol megy a szervezkedés, másrészt jó vissza utalás volt egy korábbi jelenetre ami nekem nagyon tetszett, arra mikor Fate az orra előtt pár centire állt meg (-link-). Nem csoda, hogy besokkolt mikor meglátta Fate-et besétálni az ajtón.

De a legnagyobb húzás, ami a 2. helyen tarthatja nálam a sorozatot, a 30++ fős háremet beelőzi egy yaoi alternatíva, most már muszáj lesz be keményíteni a lányoknak:

A 337-es fejezet első oldala meg a 4chan /d/ boardjára is fel fért volna, ahogy Chachamaru, ön-kiefeltölti magágát dobozolt varázs energiával. :D

Most egy kicsit másolgatok a fórum posztjaim közül, de képekkel ki bővítem őket:

Bele kezdtem a Mysterious Girlfriend X-be.
Nagyon poén a főhősnő, ráadásul minden apró utalás azt akarja elhinteni, hogy földönkívüli. Pedig csak azért hord ollót a bugyijában, és képes nagy pusztítás okozni vele mert ő olyan lány. XD
Amúgy egy teljesen normális hétköznapi szerelmi történet lenne, a hősnő abszurd képességei nélkül, de ez pont annyit dob rajta, hogy ne legyen unalmas és klisés.

 

Kagami no Kuni no Harisugawa

Az echi love-comedy a Shounen Jumpban. Mióta a ToLove-ru átkerült SQ-ba talán az első.
A mangaka korábbi műve az Mx0, ami egy ideje szintén érdekel, de túl sok ilyen sorozat van.
Ezt még a 8. fejezetnél sikerült elkapnom, ezt követően viszont a heti echi adag biztos jól fog esni. Ha nem is Yabuki szintű echi, a panty shottok száma jóval több az eddig kijött fejezetek számánál.
A történet is ígéretes, még ha eddig csak az alap kliséket erősítette meg. Pl.: a főhős ha szeretné kiszabadítania a lelkét, akkor nem vallhatja be a szerelmét a first girlnek. Vagy a first girl megvan győződve, hogy a főhős mást szeret nem őt.
Viszont amitől hárem a hárem megvan benne, a second girl win-t legalább annyira szeretném, mint a first girl win-t. (Mert ugye SJ echi === hárem (a három egyenlőség jel típusosan egyenlőséget jelöl jobb helyeken).)

Befejeztem az Ouran Host Club mangát. Csak utolsó 5-6 fejezetet hiányzott már. Ezekben nem is volt akkorra meglepetés, bár igaz arról majdnem el is felejtkeztem, hogy lesz az iskola többi diákja felé tálalva Tamaki és Haruhi szerelme. Szerintem ez volt a legnagyobb: Kiderült, hogy már tudnak a “titkos, tiltott szerelemről”. Az viszont később derült ki, hogy a titoknak arról a részéről, hogy Haruhi lány még nem tudnak. A klub utolsó lépése is méltó volt hozzájuk. Ez nem az, csak egy random shot:

És találtam egy mangát, ami az eszembe juttatta, hogy befejezem, majd erre is kíváncsi vagyok: Gokuraku Seishun Hockey Club.
Alap szituáció: egy hétköznapi lány kényszerítve lesz, hogy akarata ellenére csatlakozzon egy bishikkel teli klubba. Hát nem eredeti! Hogyan jutott róla eszembe az Ouran? Anélkül, hogy a szövegeket is el olvastam volna, tűnik annyira viccesnek mint az Ouran.

D.Gray-man 207.

Teljesen váratlanul ért a fejezet, de nagyon tetszett. Hoshino továbbra is szán fontos szerepeket a mellék karaktereknek, csak szegény Miranda nem kap elég reflektor fényt. De az a pár panel amin ott volt, nagy örömöt okozott, szóval még mindig biztos helye van a kedvenc karaktereim között.
Ami még tetszett, hogy eseményeket megerősítő tényeket nem szájba rágva kaptuk meg, hanem volt egy kis körítés. Mint Link sírja, vagy hogy Roaddal mi történt.
Kanda vissza térése szerintem elég drámai lett. Viszont előző hónapban azért nem volt D.Gray-man, mert Hoshino No.6-ot nézet?

Ennyi volt átmásolva.

One Piece 

Nem volt rossz fejezet, Oda megint jól mozgatta a mellék karaktereket is, de még elnéztem volna a Mugiwara kalózokat ahogy lezúznak, még néhány halembert. :D Az utolsó oldal a panelek elrendezése miatt annyira egyértelmű a válasz Hodi kérdésére:

[Kérdés]  [Válasz]

Nurarihyon no Mago és Code:Breaker

Az spoiler egy shonen fightban, hogy főhős power uppol?

 

[Nurarihyon spoiler, ami először itt maradt.] 

C:B démon lényezés az egyik legjobb a nagyon sok belső démon legyőzés közül, amihez volt szerencsém. És ráadásul van még 6 másik belső démona is Ogaminak és abból még 3-at le kell győznie! A következő mondat is nagyot üt, amiből kiderül a nagy rivalizálás oka a főhős és a sötétség által megkísértett első igaz barátja között!
Lassan annyira közel kerül hozzám a sorozat, hogy még a végén megadom a 9 pontot a C:B-nek.

“Nura: Rise of the Yokai Clan”
Ennél szerintem jobb lett volna Grandson of the Nurarihyon, most mi a különbség, hogy ebben benne van a Nurarihyon abban meg a Yokai, és amúgy is már az ilyen egzotikus nevű sorozatokra jobban is rámozdulnak a vevők. :D
Ezt most miért hozom fel, a Tegami Bachi . kötete mellett megkaptam  Nura: Rise of the Yokai Clan 3. kötetét is, az 1,2,4 -es még nem érkezett meg. -_-
Ebben a kötetben pont a Kana szülinapja a fő történet, meg a másik kedvencem Yura és a Nurarihyon találkozása, (itt értem be a mangát (24. fejezet)).

Na, amire kiakadok lyukadni, hogy Kana habár sok vizet nem zavar és sokan hajlamosak, az ilyen típusú karaktereket használhatatlannak nevezni, szerintem nagyon fontosak, a főhősre gyakorolt hatásuk szempontjából. Személy szerint amúgy is többre értékelem a karakterek érzelmeit és annak fejlődését, mint a látványos akciókat és képességeket amit produkálnak. És szerintem Kana most jó kis érzelmeket produkált, tetszik ahogy fogadta Rikuo kilétét. És sokkal viccesebb lesz, ha Kana, Tsurara és Yura is azonos feltételekkel harcol.

Kyotsugu-kunnál is kíváncsi leszek miket fog produkálni, ha véletlenül össze futna Rikuoval. És kicsit attól is félek, esetleg ő is csatlakozik a lányok küzdelméhez. -_-°
De úgy nézni ki valamit azért fog tenni még az arcban, akár fontosabb szerepet is kaphat.

Medaka Box

Dobtam 21 fejezetnél, de már rég meg bántam. Ki kellett volna tartanom mégis csak NishiOishiN a szerzője. Valamikor a elkövetkező szezonokban indul belőle anime azt talán nézni fogom. Mostanában bele bele olvasgatok a aktuális fejezet és olyan dolgokat amit nagyon nem kéne kihagyni:

Kategória: Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) :drool: bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    “Jó lehet pont nem a echikről.” – hehe, hát igen, de biztos vannak, akiket meg pont ez érdekel, szóval csak így tovább ezekkel is :D.

    D.Gray-man új fejezete nekem is bejött, hiába volt inkább csak átvezetés. Chaojit viszont végleg megutáltam, eddig is nagyon idegesített, de valahogy egyre rosszabb a karaktere. Kandával pedig szerintem még várhatott volna Hoshino egy kicsit.
    A Nurarihyonhoz annyit, hogy bár egyetértek a Kanás kijelentéssel (miszerint az ilyen karakterek is fontosak), de őt pl. még én se nagyon bírom, pedig nem szoktak zavarni az ilyen szereplők. Persze én a mangát nem olvasom, szóval lehet, hogy velem az anime utáltatta meg Rikuo sulis barátait, amiért olyan sok unalmas rész volt velük :D. Lehet, hogy ha olvasnám a mangát, akkor bírnám őket is, de egyelőre annyira nem fogott meg a sorozat, hogy kíváncsi legyek a mangára is.

  2. Bütyök szerint:

    Lány létemre az ecchi nekem se fő érdeklődési köröm, de ugye kinek mi. ;)
    Valahogy jó lenne már utolérni magam, mert a D.Gray-man és a Nura már jó ideje tervben van, bár utóbbival most már azt hiszem az anime végét mindenképp megvárom, nem szeretném, ha bármit lelőnék magamnak később. :) A Kami is tetszik, de hosszabb távú terv, és kivételesen még a spoilert sem olvastam el. XD
    Viszont olvasom, hogy befejezted az Ouran-t. Úgy általánosságban mi a véleményed róla? Mennyire érdemes elolvasni, az animéhez képest mennyivel másabb (hangulata), ilyesmire lennék kíváncsi. Csak mert annak idején, mikor az animét megnéztem, olvasgattam még anno Animax fórumán véleményeket, hogy az anime jobb lett, a manga néha túl szenvedős, stb., így nem is kapkodtam belekezdeni, hiába láttam a sorozatot azóta vagy háromszor is. De most, hogy vége egyre inkább morfondírozok rajta, ha már az anime kedvec… hátha nem lehet olyan rossz, és már fejezetekre se kellene várnom. :)

  3. kdanni szerint:

    Nurarihyon első animéjét nem néztem tovább az első kiábrándító jelenet után, ezért bármennyire is szeretnék kortes beszédet tartani a manga mellett nem tudom kiemelni, hogy az mitől jobb. (De az biztos plusz pont, hogy a Kiyotsugu osztagnak nincs hangja. :))

    A Ouran Host Clubnál is ez a helyzet az animét nem láttam, ezért nem tudom összehasonlítani a kettőt. De a mangáról eltudom mondani mit gondolok: Mikor belekezdtem már jó ideje futott, de ahogy beértem még azután voltak hátra fejezetek amik havonta jöttek ki. Havi egy fejezet olvasni tényleg kicsit szenvedős volt, főleg bizonyos részeken. De egyben olvasva azért szerintem ki lehet bírni, a nagy szenvedések közben is van egy egy poén. :D
    Mikor egy rövid időre félre tettem (pár év :)), az azért volt mert teljesen elvesztettem a fonalat, mondjuk ez pont egy szenvedős résznek volt köszönhető. De ha nem kellett volna hónapokat a fejezetek között, teljesen elviselhető lett volna. Szerintem a karakterek közül van olyan akinek a személyiségének szerves része, hogy szenvedjen. ;)

  4. Bütyök szerint:

    Köszi szépen, hogy kifejtetted a véleményed, és nagyban segített, hogy eldöntsem, el fogom olvasni. Nem valószínű, hogy a jövő héten kezdem el, de biztos nem hagyom ki. :) Így egyben azért semmi sem olyan, mint mikor fejezetenként olvas valamit az ember. :)
    Így vagyok egyébként a Bleach mangával is. Újabban 20-30 fejezetet simán lemaradok, és majd egyben elolvasom, mikor épp rászánom magam, és eddig nagyon is használható taktikának tűnik a fejezetek/cselekmény élvezhetőségét tekintve. :)
    Amúgy az Ouran-ra visszatérve, ha már azon gondolkodsz hogy megnézd-e a Tsubasa animét (amire a blogomon utaltál), akkor ezt pláne ne hagyd ki. Az Ouran tényleg jó. :)

  5. kdanni szerint:

    Az Ouran is ott van a megnézendő listámon, talán még a Tsubasa előtt is.
    Már tervezem összeírni azt listát, de mialatt végeznék vele, a megszállottabb rajongók egy teljes sorozatot megnéznének. XD

Vélemény, hozzászólás?

