6 hozzászólás a(z) Egy éves a bloggom! – és ez is egy – Első nap a suliban! bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Először is: boldog blog szülinapot :)!
    Hú, jó kis órarend… nekem egyszer sikerült úgy összeraknom az enyémet, hogy 4 napos hétvégém volt :D.
    Szép mapparendszer… én nem szoktam megtartani a képeket, amiket felraktam, csak azok vannak a blogos mappámban, amikről még szeretnék majd írni. Csak vagy nincs időm, vagy lusta vagyok, így sokszor elmaradozom és annyira idejét múlja, hogy végül nem írok róluk.
    Ó, nem tudtam, hogy ennyire örültél annak a bejegyzésnek :)… de ami jó, az jó, még mindig örömmel szoktam olvasni az ilyen vegyes mangás és animés írásaidat.

  2. Bütyök szerint:

    Boldog elsőt! :D És kívánok sokkal többet is!
    Jók az írásaid, szeretem őket olvasni, különösen a mangásakat. :) Egyszer talán megérem, hogy hozzá is szóljak, mert több olyan mangát olvasol, amit elkezdtem már vagy tervezek, de még nem tartok ott, ahol kéne, így nekem az írásaid többsége spoileres, és egyúttal érdemben reagálni nem igazán tudok. Ami persze nem akadályozza meg,hogy elolvassam… XD Végül is egy jó könyvet is mindig a végén kezdek, miért pont a mangáknál ne akarnám tudni, mire számítsak. :)

  3. kdanni szerint:

    Köszi mindkettőtöknek! :)

    Jobban szeretem a több rövidebb napot mint a hosszú hétvégéket, nem vagyok kollégista. :)
    A mappa rendszerem nálam is tartalmaz bőven olyat amit nem töltöttem föl, de én megtartom a feltöltötteket is. Sőt van róla egy back-up másolatom róla és egy régebbi változat egy maghajtón amit nem rég cseréltem le. :D

    Köszi a dicséreteket, erre nem is számítottam, és külön jól esik tudni, hogy a statisztikában megjelenő látogatók között van aki tényleg el is olvassák a bejegyzést ha nem is válaszol. ;)
    Amúgy ha van olyan sorozat amihez szívesen hozzászólnátok, és ha még a véleményem is érdekel róla, akkor nyugodtan kérhetitek, hogy miről írjak. =)

  4. Junchi szerint:

    junchidono.wordpress.com 379 Köszönöm junchi

    Szívesen. :) (Úgy veszem észre, az ilyen “kitől jöttek a legtöbben” listákban általában mindig ott a blogom az élen. Yay! :D)

    Btw HB, blog!

  5. nikici szerint:

    Kicsit megkésve, de Boldog Blogszülinapot! :)

  6. kdanni szerint:

    Köszönöm újra. :)

Vélemény, hozzászólás?

