Téma indító idiótaságok, összeesküvés elméletek, és egyéb értelmetlen dolgok amik a lelkemet nyomják

  • Ha Aki az aki, úgy néz ki és viselkedik mint Accelerator, MIÉRT kapta Kyouhei pont Accelerator hangját!? (Kamisama Dolls) 
  • Már csak 4 epizód van hátra a Yuru Yuriból!!!! T_T

  • Baka to Test to Shoukanjouu ni! ep. 7 EPIC WIN!!
    (Viszont Aki most már halott, én a F osztály szektáját tippelem a gyilkosnak.)
  • KamiNomi utolsó két fejezet úgy szintén!
    (És Keimanak se sok kell hozzá, hogy a menyből a pokolba jusson.)
  • Nurarihyon no Mago: Sennen Makyou: Láttam a jelenetet amit akartam, és nagyon jó volt, innen akármi történhet felőlem, bár igaz azért nem bánom ha jól meg csinálnák legalább a Kyoto arc végéig. :)

  • Gin no Saji 14. fejezet nagyon tetszett:

  • Mi más miatt tetszett volna annyira? :D
    Viszont van egy össze esküvés elméletem:
    Volt tíz fejezet tavasz, eddig volt 4 a nyárból, szerintem lesznek még őszi és téli fejezetek is, szóval nem adok 40-nél több fejezet a sorozatnak. Viszont ez pont ideális hosszúság neki.
    Tovább merészkedve a jóslásokban, a Gin no Saji pont jó lesz Arakawának, hogy megszokja a heti tempót, és a következő EPIC művénél már csak heteket kell várni a megjelenések között!!
  • HSD Kenichi
    Ami epic az epic, még ha előre is lehet tudni. Sakaki és Hongo sebhelyeinek keletkezése, nagy jelenet volt. És ami vicces  volt, hogy a Yami mesterek úgy kezdtek kiabálni a Katsujin-ken (“Életadó-ököl”) mintha az lenne az eredendő bűn.
    Most már szerintem párfejezeten belül vége lesz a Sasaki vs. Hongo meccsnek, aminek a zárasa képpen egyből elkezdődik a következő arc is. A harc előtt a halálfej maszkos ököl, nagyon tervezgette valaki el rablását. Ez lesz a érdekes kit is néztek ki erre a posztra. Amúgy volt már a klasszikus toronyból kiszabadítós arc Rachelen kívül mással ellőve? Mit ha lett volna pár. :)
  • Mahou Sensei Negima!
    WTF?!
    Nem is lett volna annyira rossz, az anime lezárás, ha nem 3 fejezet alatt lett volna letudva a mangában, és egyáltalán minek kellett bele erőltetni.
    Habár jó volt Asuna visszatérése, mert úgy is hiányoltam, hogy annyira nem vagyok érte, az mégis kicsit csalódás volt, hogy a személyisége megmaradt ugyanolyannak. Bár a mély fájdalom ott van a szemében, ami szeretni szoktam.
    Ami még jobban fájt, hogy csak annyival meg lett mentve varázs világ, hogy Asuna pislogott egyet-kettőt.
    Egyetlen amiben még bízom, hogy a B endingben lesz egy kis visszacsatolás a Magic Word arcra, akár kiderül ez az ending csak valami illúzió vagy állom:

  • BTW. a Mahou Sensei Negima! Anime Final nagyon jól néz ki!
  • Nurarihyon no Mago
    A manga nagyon hamar beindult a Sanmoto arc után. És eddig nagyon állat, még akkor is ha  mindig azok húzzák a rövidebbet akiket gyöztesként látnék szívesebben. Például: Kejourou, vagy Yuki Onna. :(
  • Kami nomi zo Shiru Sekai
    Erre még én se számítottam, pedig azt szerettem volna ha Chiro is feltűnik.
    Az összeesküvés elméletem Merkúrról: Szerintem sem Chiro se Ayumi nem a gazda testek. Ergo Keima mindkettőjüknél növeli a szerelmi pontokat, de nem ér vele semmit, csak azt, hogy bele szeretnek. És szerintem sokkal érdekesebb olyan lányokkal a kapcsolata akikben nincs istennő. De akárhogy is lesz egy ilyen lány fog maradni. És ráadásul még mindig kell keresni egy istennőt, ami egy karaktert jelent amiből szerintem sokat ki lehetne hozni, főleg ha Wakaki meglépi, hogy az utolsó istennőt esetleg már valaki más előcsalta.
    De a Final Boss így is, úgy is Miyako lesz!
  • K-On!
    WTF!!!! 
    Viszont a közép iskolás részek továbbra is sokkal jobbak. De legalább már nem rühelem Akirát, csak simán unszimpatikus.


  • Hidamari Sketch
    Régóta megakarom már nézni az első sorozatokat, de féltem ha megnézem őket nem fogom bírni a Nazuna és Nori elvonást. De miután bejelentették a 4. szezont ettől nem kell félnem.
    Ráadásul a Madoka és Yuru Yuri metszete pont a Hidamarit adja ki, és most elég ráhangolódtam ezekre. Nem nagy metszet, iskolás kislányok + yuri felhang, ami nem nagy metszet, de Ume Aoki sokat ki tud hozni belőle.
    A 365 első része jött le először, és kronológiailag ez az első, aztán az első sorozat első részét néztem meg, ami teljesen véletlenül a történetkezdetéhez képest majdnem egy évvel később játszódik. Na ezután kerestem rá a kronológiai sorrendre és ezt találtam, OMG!
  • Mawaru Penguindrum
    Ringo kezd unalmas lenni, van annyi más szál amin lehetne előre lépés, ráadásul itt sincs túl sok fejlődés, az egyre durvább yandere húzásain kívül.
  • To LOVE-Ru Darkness
    A kitty power mindent meggyógyít!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Beelzebub
    És itt is jön az elrabolt hősnő megmentése arc!
    Viszont ahogy ellett rabolva, az nagy volt.
    A Furuichi és En közti ellentéte is egyre fokozódik. Kíváncsi vagyok mikor tűnik fel végre Kanzakinak és Himekawának, hogy az ellenfeleik nem környékbeli rossz fiúk. Amúgy a színes oldal lemaradt a fejezet elől a scannelt változatból.
  • One Piece: WIN!!

  • Lábjegyzet:
    • Dobtam a Bleach-et.
    • Kompenzációként Lepontoztam a Naruto-t és a Reborn!-t is
    • Viszont a Reborn!-ban most kezdődik egy igéretes arc.
    • HXH: Meruem emlékszik!!
    • Toriko karakter népszerűségi eredmények semmi váratlant nem hoztak.
    • Jugem-Jugem Poop-throwing Machine Shin-chan’s Day Before Yesterday Underwear Shinpachi’s Life Balmunk Fezarion Isaac Schneider One Thirds Pure Feeling Two Thirds Worried-Over-a-Hangnail Feeling Though betrayal knows my name I know the Unknown, the cuttlefish tastes kind of different than it did last time The cuttlefish tastes kind of different than it did last time because it was caught near the pond and served with oil Oil from a hoofed mammal, pepepepepepepepepepepep Take care from here on in please And finally the end Bichigusomaru (寿限無寿限無ウンコ投げ機一昨日の新ちゃんのパンツ新八の人生バルムンク=フェザリオンアイザック=シュナイダー三分の一の純情な感情の残った三分の二はさかむけが気になる感情裏切りは僕の名前をしっているようでしらないのを僕はしっている留守スルメめだかかずのここえだめめだか……このめだかはさっきと違う奴だから池乃めだかの方だからラー油ゆうていみやおうきむこうぺぺぺぺぺぺぺぺぺぺぺぺおあとがよろしいようでこれにておしまいビチグソ丸) a mangában is elég fárasztó volt, de animében még kevésbé jött be a sok szar dobálás, de attól még Gintama rulez!
    • Az Enigmához lehetne egy jó kis összeesküvés elméletet gyártani kannibállal, koponyákkal, és újabb fura alakokkal, de nincs hozzá erőm. Csak ne a lány legyen! Vagy ha ő az akkor csak egyen tovább, nehogy itt csak egyszerűen legyőzzék. A legpoénabb tényleg az lenne, ha Matsuragi lenne a kannibál.

 

Reklámok
Kategória: Anime, Hagoromo Kitsune, Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

