Visszarázódás negyedik kör

Pont úgy jött ki, hogy ezek a havi mangák, igaz a To Love-rut már kicsit erőltetetten olvastam itt, hogy tényleg így legyen.

Yotsuba&!

Imádom, annyira egyszerű és mégis, olyan dolgokra tud rá mutatni, ami tényleg elgondolkoztatja az embert. Yotsuba szemével nézve a világot mindig érdekes, de most hogy fényképezett még viccesebb volt. A másik fejezet meg Fukaval és Miss Stakekel nálam alapból nyerő volt. :D

Toaru Kagaku no Railgun

Az előző fejezet után, kicsit intenzívebb fejezetre számítottam. És pont Uiharuval és Satennel volt filler annak ellenére, hogy akkor azt emeltem ki tetszik, az ő kisebb jelentőségük.
Gondom nem volt a fejezettel, de nem vitte sehova sztorit.

Rosario+Vampire

Erre nem számítottam! Csak úgy besétálni a ellenség főhadiszállására (,ami az égben lebeg). És még egy erő fitogtatásra is jutott idő.
Azt hittem, Moka fog még egy ideig raboskodni, de ez a forgatókönyv még jobb is. De így érdekes mennyi van még a sorozat befejezéséig, mert remélem a Fairy Tale után már nem bukkan fel valami újabb szervezet. Viszont itt kéne valami jó epilógus, ami általában a hárem cuccoknak nem az erőssége, de én azért reménykedem. Ha most tényleg cél egyenesbe fordul a történet akkor is biztos lesz pár év a befejezésig, szóval nagyon nem izgulok.

Ao no Exorcist

Azt hittem Rin vagy Bon egyből elrohan akciózni, de volt mostanában elég váratlan betoppanás, ebből a csoportos akcióból többet ki lehet hozni.
Mephisto megint nagy volt, de én még mindig nem bízom benne. XD

To Love-ru Darkness

Már nagyon elegem van a sok loliból, most is minek kellett egy egész seregnek kővetni Ritot. :/
Runt ha annyira nem is bírom, de legalább ő felüdülés volt hozájuk képest. A sztori kicsit erőltetett volt, hogy Run is gond nélkül beleférjen a hárembe, de nekem már mindegy. :)
A fejezet fénypontja egyértelműen, Yui megjelenése volt, ahogy össze néztek Nanával. XD
Végre jó lenne Harunát vagy Lalát mellék(/háttér) szereptől többen is látni. :(

Reklámok
Kategória: Manga
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Visszajelzés: Két hét az erdőben | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

