Visszarázódás első kör

Két hét az erdő közepén áram és térerő nélkül talán még mindig kevés böjtnek ahhoz képest, amennyit a gép előtt ülök, de érzem, hogy sokat használt. :D

Mindig amíg elvagyok jönnek ki a legjobb fejezetek és epizódok a cuccokból amit követek, és ilyenkor sokat dob rajtuk a kötegelve olvasás.  Viszont nagy meló pótolni őket, sokszor hetekig is tarthat. :P
Most szép sorban dokumentálom a dolgot, így rendezni tudom mivel hogyan állok, és amúgy is terveztem egy összefoglalót mindenről amit olvasok, úgy alle zusammen, talán több részletben tényleg végére is érek.

Első körben próbáltam a top listám tetejéről indulni és nem is kellett csalódnom:

Az idő rend alulról van fölfelé én is így haladok:

Mahou Sensei Negima! 

Majdnem “EPIC WIN!”, de a végét kicsit erőltetett volt még ebbe a fejezetbe bele rakni. Az sose lehet rossz ha ott van Jack Rakan, de kicsit küzdhetett volna még a vissza jutással.
És ami miatt annyira EPIC lett volna fejezet, hogy a felmentősereg egy kis frissességet is hozott a sorozatba a badassség mellé, hogy az egy kötelező lolin kívül azért férfiakból állt, és nem tizenéves kislányokból. XD

Remélem pár dolog tisztázva lesz a közel jövőben, és az is kiderül merre fog tovább haladni a történet, és hoz lesz megvalósítva Negi terve, illetve a 10 év ami kell hozzá mit jelent pontosan. Ja és persze lesz kezdve valami végre Asunaval is, már tényleg hiányzik pedig annyira nem vagyok oda érte. :)

Btw.: A két legEPICebb csatát, hogy rendezhette le Akamatsu nagyrészt off screen. :(

Kami nomi zo Shiru Sekai

A Shioris fejezetek, már már majdnem unalmasak, de igazából nagyon jól átadjak Shiori karakterét, ezért kifejezetten szeretem őket. A 149 fejezetből pár oldal alig tartalmazott valamit mégis nagyon sokat dobtak a hangulaton: -2- -6- -10- -11(spoiler!)-. És ez a hangulat Shiorit is még aranyosabbá teszi:

  

Minerváról: loli, különösen nem izgat, de nem is zavar. Lehet vele még pár vicces dolgot kezdeni. :)

Merkúrról: szerintem nem már ismert lányban lesz hanem még kell még keresni. Amúgy is szerintem a későbbiekben több meló lesz majd az olyan lányokkal akik istennő nélkül is megszeretik Keimát mint azokkal akik istennővel.
A történet ráadásul továbbra is veszi az érdekes fordulatokat egymás után, kíváncsi mi lesz Fiorevel, azt se bánnám, ha ő is bele szeretne Keimaba, az poén lenne. XD

History’s Strongest Disciple Kenichi

Sakaki vs. Hongo egy kis flash-backkel, nekem tetszik. Nem gondoltam, hogy így jött össze a 125-125, viszont arra 251. összecsapásra kíváncsi vagyok, vajon hány fejezetet kap majd?

Ez így nagyon jó lenne, de megjelenik ami miatt nem tudok 10 pontot adni a sorozatnak, tulajdonképpen ez az össze csapás, teljesen olyan mint Apachai vs. Hongo, kicsit olyan érzés, mintha sablonosan végig mennénk minden mester múltján.
Bár még reménykedem, benne hogy ha esetleg a Chikage és Natsu-kun elleni pszichológiai hadviselésnek az eredménye valami nagyon jó karakter fejlődés lesz valamelyiküknél, és még lesz pár új frappáns csavar a jövőben, át gondolom a dolgot.

Air Gear

Ha Kenichinek nem adok 10 pontot, az Air Gearnek miért? Nálam a Air Gear az a sorozat amit nem hogy a hibáival együtt, hanem kifejezett a hibáit szeretem. XD
Hiába mondják majdnem minden arc közben, hogy az a sorozat mély pontja a végükre mindig össze futnak a szálak és egy katarzis szerűen össze áll a kép. Én ezt a kaotikus történet vezetést szeretem a legjobban, és azért ha vannak is erőltetetten összefűzött szálak, a hazugság, nagyotmondás, titkolózás kártyákat szerintem jól használja O!G.
A fizika és a józan és hiánya egyes jelenetek mögül pont annyira izgat, mint egy super hero  történetben. :) És azért már a első kötetben a vonat tetején meg a felsővezetékén ugráltak a “görkorcsolya” láthatatlan szárnyaival, szóval hogy egyere nagyobbak a képtelenségek sem izgatnak nagyon, ezeket is bírom, és jót röhögök rajtuk.
(Bár ezt képtelenség meg animálni, szóval Onigiri elég hülyén néz ki fejjel lefele, fején az egy AirTrack-kel. És semmi se maradt a dinamikából.)
A túlzott és erőltetett echi. Hát lehet azt túlzásba vinni? :D

Már talán egy éve az repülőgép hordozón folyik a csata erről a véleményem:
Ikki vs. Nue: tetszett, hogy a legalapabb dash párbajban dőlt el, a harc, nem kell azt túl bonyolítani. És a Hanged-man feltűnése és leleplezése, hogy ő Black Burn is jó volt. Ráadásul a Hanged-man már feltűnt a Behemoth elleni csata után is, O!G biztos rég kitalálta már ezt. A lolik akik a maszkjával játszottak is nagyon jók voltak. :droll: :P

Akito/Agito/Lind vs. a sado-mazo páros: hát itt pont kicsit erőltetetten lettek összefűzve a szálak, de a lényeg, hogy már nincs Akito és Agito mellett az anyuk tudata is.

Onigiri vs. sok mindenki: a nitrogén mint az ereje forrása ezen nem is akartam elgondolkodni, hogy milyen irányból támadjam a hitelességét. A harci ereje meg, hogy mit jelenthet megint nem értem, mert elvileg az elvégzett trükköket értékeli ki a AirTrack belső elektronikája. Amit Onigirinél hogyan működhet úgy, hogy folyton a fején van?

Aeon vs. sok mindenki: A teljes robot test felépítése az AirTrack technológiával, még simán poénra tudtam venni, de ez is elég erőltetettre sikeredet. :)

Nike vs. sok mindenki: hát azért sok minden kellet ahhoz, hogy végül össze essen. Sz’al nem tudom pontosan Kazu mit is csinált. De a legutóbbi fejezetben is volt még annyi benne, hogy ha nem áll a sok minden a hátába, vissza tudott ütni egyet kettőt, sőt talán így is.
Azt, hogy most most mit is csinált Simucaval, hát nem tudom értem, de ha teljesen elborult és értelmetlen, akkor is bele fér Nike karaktere, cselekedetei közé, habár ezt az oldalát eléggé frissen ismertük meg.

Dr. Minami vs. sok mindenki: igazából az a kérdés, hogy ő ki ellen is van, mert ahogy elnézem igazából senki oldalán sincs viszont azért keresztbe tesz ennek annak.

Az ezt kővető események is érdekesnek tűnnek. Rika vs. Ringo a legvalószínűbb, bár ki tudja mi lesz még Nikeal.
És az is kérdés mi lesz most az anyahajóval, hogy felrobbant az a bomba. :D

Amúgy habár az utolsó fejezet nagyon WTF! volt, (mint majdnem mindegyik), fülig ér a szám, mert volt benne hosszú hajú Simca, és [innen kicsit spoileres:] Takeuchi Sora megint final bosskodot egy kicsit az orra alá. Komolyan mondom mióta Aizen annyira leszerepelt, a helyére raktam Sorát mint kedvenc final boss. Az ő mentorból ellenséggé alakulása még nagyobb volt Aizen feltámadása. És Sora AirTrack lábainak leleplezése is volt akkora mint Aizen szemüveg levétele.

 

Beelzebub

LOL!!!

 Kunieda a legnagyobb arc, mikor nem tsundere. Az új partnere tetszik, jól illik a témába, olyan mint egy plüss állat, és ezt ki is akarja használni. XD

Amikor jött a következő edzés felvezetése, azt hittem Toujou az, de csalódnom kellet. Már kíváncsi vagyok mi lesz vele. Az öregfószer talán kezelésbe veszi, aki szerintem az Ishiyama gimi igazgatója lehet.

Általános dolgok most nem jutnak az eszembe.

Gintama’

Ep 14/215. az egy manga fejezet ép hogy bele fért egy anime epizódba. XD

Badassness overflow!!

És új ED is van! Tetszik, főleg az EasterEgg benne, bele néztem a következő rész végébe is ott más volt, kíváncsi vagyok mi lesz még a maradék 10-11 alakalommal. :D

Kategória: Anime, Gintama, Mahou Sensei Negima!, Manga
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Visszajelzés: Két hét az erdőben | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

