Szezon váltás 2011 tavasz-nyár

Láttam van aki már az őszi szezonról ír bejegyzést, de én még a tavasziról is alig alkottam véleményt, nemhogy átnézzem mi lesz ősszel. Ennek ellenére, meg lepve tapasztaltam, hogy már be is fejeztem pár nyári dolgot, mint a Fairy Tail és az Air Gear OVA-kat.



(Melyik a kakukk tojás :P)

Az internet redundanciájának további fölösleges növelését megelőzve, nem  töltök saját másolatot a szezonokról készült plakátokról mindenki nyisson meg egyet amelyik a leginkább tetszik neki.

Tavaszi sorozatok amit be is fejeztem:

  •  Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
    Hangulatos dráma volt, jót nevetgéltem rajta. (Yukiatsu & OnePiece rulz! XD)
    Nekem ennyi dráma elég volt, én a karaktereket a drámázásukon keresztül nem is annyira szeretem megismerni, hogy abból kérjek még. A legvége is tetszett, hogy mindenki meg tudta látni Menmát.
    Nekem epilógus se hiányzott, jó ez a balladai homály, a történet le lett zárva.
  • C
    A shounen-fightban is komolytalan harcok vs. túl komoly ideológiai és pénzügyi összecsapások, túl nagy volt köztük a kontraszt. És ráadásul nem sikerült saját hangulatot kötnöm hozzá, mindig az Occult Academy és Eden of the East mixsze jutott az eszembe.
  •  Deadman Wonderland
    Tudom még van egy rész, de inkább ide rakom.
    Számomra olyan biztatóan indult, a szerte ágazó szálak amiket mind feldobott Tamaki őrülete, a börtön hangulata, és pörgés. De a G blokkban minden elromlott. Csak power uppok és egyéb shounen klisék, ráadásul az apróságok idegesítően logikátlanok. (Miért nem érdekelt senkit, hogy mi volt ami felrobbant? Miért pont az egyetlen értelmes embernek kell elmondani a fegyverek működési elvét? Miért hagyta Kanakó életben az árulót aki tudott minden tervükről?!! (Bár így is bukás volt a akció. :P) És ami a leges legjobban idegesít miért csak az első megszólalásánál volt gépes hangja Naginak!!? És hogy tud annyira ordibálni?? :facepalm:)
    Bár biztosan megérte megnézni a sorozatot: Mikor Nagi letépte a karját és még ugyan azzal az adrenalin lökettel képen vágta árulót és kiütötte a kis csajt, RULZ!! És mivel Honda Takako volt a narrátora az előzeteseknek, egyik rész után se jutott eszembe abba hagyni. XD
  • Highschool of the Dead: Drifters of the Dead
    Ennél tökéletesebb nem is lehetett volna. XXD

Tavaszi amit még nézek:

  •  Gintama’
    :DROLL: Kabuki Chou arc EPIC WIN!!
    Már minimum harmadszorra láttam, és mégis megint végig izgultam. XD
    Az első vágásra, ütésre eldőlő harcok reálisabbak a hosszabbaknál, de most volt pár több vágásból álló is: Gintoki vs. Jirocho a temetőben, ha ott nem fakardja van Gintokinak hamarabb véget ér az arc. :) De innen a kedvencem az volt mikor a kard levágott részét beleszúrta Jirocho vállába, ez sokkal nagyobb jelenet volt mint akár milyen flashy szuper képességgel lelehet nyomni. Másik: Amikor Kada elit osztagát darálták le, ott az tetszett, hogy habár le lettek darálva, annak ellenére mégis elhiszem róluk, hogy elit osztag, szóval mutattak ott némi intelligenciát, és még a szemükben is látszott valami, amit sehol nem látok ilyen ledarált osztagoknál.
    A történet, kicsit klisés, kicsit naiv, biztos van benne pár plot hole, (pl. Shinsengumi még csak észre se vette a dolgot. :)), de szerintem ez volt az optimum, ha azok a lyukak be lettek volna foltozgatva az csak ront az összképen.
    Minimális spoiler a következő epizódról (14/215): Jól lett elhelyezve a komoly arc után még egy epizódnyi komolyság, így megmaradt némi feszültség is pluszba.
    Takasugi és Kamui egy epizódban, *______*  pont ekkor nem leszek áram közelben két hétig. T_T
  • Nichijou
    Szeretem a rossz poénokat, nem kell ragozni.
    De azért egy biztos ez olyan anime amit még a 4chanon is elfogadnak, igaz maximum a reakció képek miatt:

 
 

  • Kami nomi zo Shiru Sekai II
    Habár megnéztem a Yokkyunos részt, a Nagase arcot és az előtte lévő részt még nem láttam, talán egyszer még pótolom, és nem kerül a sorozat az eternal on-hold listámra.
    //És természetesen pont Nanaka nem fért bele az előretekintésbe. T_T
  • SKET Dance
    Igazából csak 3 részt láttam: a 6-ost és a 11-12-est.
    Tetszik a de nem a tökéletes Szerintem a későbbiekben is csak random nézegetem majd a részeket.
  • Ao no Exorcist
    Megnéztem a részt amiben Kamiki nagyon tsundere volt, a többit még meg látom, valamiért kíváncsi vagyok milyen véget fog érni.

Tavaszi ami nincs a listámon, de van hozzá fűzni valóm:

  • Maria Holic: Alive
    Régóta szemezek a sorozattal, a manga scant nem rég, be is értem, viszont az pár kötettel el van maradva. Szóval lehet ezzel a sorozattal kezdem majd az animét. :D Igaz a plot részét le lőttem a 11. epizóddal.
    (Az az egy bajom van a sorozattal, hogy a H-Doujinok mindig Mariaról szólnak és nem Kanako képzelgései valósulnak meg. //Hoppá ezt hangosan leírtam.//)
  • Yondemasuyo, Azazel-san
    Na erről érdekelne valami vélemény. Jó nagy állatságnak tűnik.

Ezen kívül volt olyan sorozat aminek a kihagyásával sokat veszítettem, vagy egyéb életre szóló hibát követtem el? Szerintem a Kaiji ilyen, de annak első sorozatával kell majd kezdnem.

Nyári amit be fejeztem:

  • Air Gear: Kuro no Hane to Nemuri no Mori – Break on the Sky
    9 pontot adtam rá, de olyan dolgok amik nekem sokat jelentettek az a legtöbb embernek semmit se mondanak. És maga a megvalósítás teljesen irreleváns volt a pontozásnál, azaz mégse, mert Kururu, Yaoyi és Emili jól lettek megvalósítva. :D
  • Fairy Tail OVA
    Nagyából hasonló mint előbb. A speciális manga fejezeteket már korábban olvastam, amiből készültek. Igazából már mangaként is tetszettek. Inkább a seiyuk miatt néztem, ami nem volt rossz.

Nyári amit szeretnék befejezni:

  • Baka to Test to Shoukanjuu Ni!
    Mint már írtam szeretem a rossz vicceket, és ennél nincs rosszabb!
  • Inumarudashi
    Ezt régóta akarom olvasni, de nem scanneli senki. Igaz most majd a manga is be fog indulni.
  • Katte ni Kaizou
    2. epizód a 3-ból!
    Ezt már szedem is le az elsővel együtt!!!

Nyári ami ígéretesnek tűnik:

  • Usagi Drop
    Mindenki listáján rajta van ezek után nehéz meg állni, és a josei műfaj tud érdekes dolgokat produkálni.
  • Double-J
    Nonoka Eiji, a Cromartie High School alkotóján, mangáján alapul. Most akartam a Cromartie High Schoolba bele kezdeni, kíváncsi vagyok milyen lesz a kettő együtt, tálán túl gyilkos?
  • NO.6
    Minimum bele nézek, mert nem hangzik rosszul.

A többinél minimum egy openinget megnézek mielőtt belenézek. De ha valakinek vannak egyéb infói ne tartsa vissza őket. :D

Reklámok
Kategória: Anime, Gintama
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Szezon váltás 2011 tavasz-nyár bejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    Kabuki Chou arc tényleg nagyon epic lett! :cool:
    Nekem is az volt az egyik kedvencem, amit írtál spoilerben, a törött kardos. :D A vége, a befejezés a virágos mezőn meg annyira megható lett, sokkal jobban megfogott így, mint mangában. :D
    A következő részt meg már alig várom. *_____* EPIC lesz!

    Amúgy Gengainak volt szövege a mangában? Mert most mindig csak nézett és vigyorgott, és gondolom nem akartak új seiyuut pár mondatért, mivel az eredeti beteg.

  2. Visszajelzés: Milyen jó dolog ez a blogolás!! – Szezonváltás 2011 nyár-ősz | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

