10-11-12. Tanításihét

Már nem is emlékszem mi is hol is kezdjem, de ahogy vissza olvastam még a Fractale befejezése után se írtam semmit, bár nincs is sok hozzáfűzni valóm.
Inkább írok a tavasszal indult sorozatokról, egy második ránézésre bejegyzést. // Jók azok az első ránézésre bejegyzések, de nem elég informatívak, jobban örülök olyan bejegyzéseknek, amikor több rész alapján ír valaki egy sorozatról, ha azután is csak pozitívumokat olvasni sokkal inkább felkelti a figyelmet. :)

Közben megtaláltam a az említésre méltó dolgokról készített shotjaimat:

Kenkou Zenrakei Suieibu Umishou

 Nem sokkal a To-Love-ru befejezése után találtam, rá és tökélesen pótolta az sőt talán…
A végére erőltetett plot, kicsit gyenge volt :D, de legalább lett vége.
A karakterek nagyok voltak, és az echi is elég frappáns volt. :P
A mangaka jelenlegi művét is kinéztem, a Sankarea-t, de van még előtte bőven más is a várakozási sorban. :)

Fractale

7/10 pont. A véső megoldás érdekes volt, ahogy közelebb hozták a valósággal a storyt, olyan érzésem volt, hogy a molesztált kislányoknak akartak volna elégtételt adni, hogy majd a jövőben istennőként fogják tisztelni őket.

Gintama’

Vannak arcok, amik az animében nagyobbat ütnek, és vannak amit a mangában epicebbek kicsit. De még olyan részek is megtudnak lepni amiket, korábban olvastam a mangában is, annyi a szöveg hogy nehéz mindenre emlékezni. Pont ezért szeretem.
A Catherine-es rész azt hittem, egy teljes részen keresztül kicsit unalmas lesz másodszorra, de végül nem volt az, és ráadásul Gin-san belépője úgy meglepett mintha nem is olvastam volna.

Kami Nomi

A manga és az anime is rulz. A mangában nem bírom kivárni, hogy kiderüljön Yui szerepe a történetbe. (Keima a legjobb hősnő! ;))

 Anime: Hakua mikor büntetésből nem engedte Keimanak, hogy kezet rázzon vele, úgy éreztem láttam mindent amit akartam, de még csak most jön a java. Érdekel, csak azok a lányok tűnnek fel akik az op-ben is benne vannak, mert Kusunokival két rész alatt meg volt a goog ending, Hakua is le lett tudva, és a következők se lesznek hosszabbak.
Ez már csak azért is fontos kérdés, mert ezekután jönne Tsukiyo, aki valamiért nagyon érdekes karakter, és ezzel már egyből spoilereztem is, na mindegy, a lényeg egy Tsukiyo arc sokmindent el árulhatna az anime további folytatásairól. :)

C

Jóbban felkaptam a fejemet a cím hallatán, mint a Forráskód film címe után. :D
De úgy néz ki hiába, a currency lesz a feloldása.
Érdekes sorozat, Occult academy és Eden of East mix nagyjából minden téren, de ez egyáltalán nem zavaró. A story kicsit klisés emitt amott, de pl. Masakaki megjegyzése, hogy bárkinek beszélhet a titokról, úgy se fognak hinni neki, biztosított, hogy nem lesz unalmas és kicsit idegesítő titkolózás a titkos másik világról.
A fekete pénz és ez a napló elég volt, hogy fenn tartsa érdeklődésem, bár néhol kicsit erőltettet egy s más.

Deadman Wonderland

Tetszett a kezdése, elég pörgős volt, sok hint volt későbbi összeesküvésekre, és a börtönparancsnok néni narrálása az előzetes közben nem hagyta, hogy ne folytassam.

Junchi bejegyzése okán, össze hasonlítottam kicsit a mangával és a legrosszabb típusú átírások tűntek fel, a költségcsökkentés címén kevésbé mozgalmasabb és részletessé tétele. NuraMagot itt dobtam, de a DW-t nem ismerem, ezért nem zavar, és  börtönparancsnok néni hangját akkor is elhallgatom, ha minden mást tökre tesznek.

És az itteni cukorka van olyan jó mint a fekete pénz a C-ben:

 Yotsuba&!

Imádom! Viszont fogalmam sincs mi volt a két fejezetben ami legutóbb ki jött. Benne volt Yanda az biztos , ja tényleg a buborék fújós fejezet. :)
Mióta láttam egy Yotsuba×Yanda fanartot, nem tudok ugyanúgy nézni rájuk. :P (Ami teljesen ízléses és vállalható volt!)

Nurarihyon no Mago

Flashback Rihannal a főszerepben, ez talán vissza hozza a Jump tartalom jegyzékében, már lassan több hónapja tök utolsó, de azért azt minimum elvárom, hogy az kötetek eladása javuljon kicsit, akkor csak nem teszik ki a magazinból.

Személy szerint kifejezetten tetszik a flashback, Rihan vs. Kuro fight, Yamabuki Otome és Setsura feltűnése, és edo korszak nem rosszak.

Húsvét előtti hétvégén, már pénteken se mentem be az előadásra, így volt öt napom amit teljesen értelmetlenül és minimális hatékonysággal tudtam eltölteni, természetesen animéztem is. :D

És megnéztem a nagy projektem második állomásához, aminek keretében filmeket nézek meg, valamiért a mozifilmeket mozin kívül nem nagyon sikerül megnéznem. A projekt tavaly nyáron kezdődött a Sumer Wars-szal, az nagyon tetszett, akkor meg is bántam miért nem nézek több filmet, de mégis csak most sikerült megnéznem egy újabbat:

5 centiméter másodpercenként

Már nagyon régóta izgatott ez minek a sebessége, de megtudtam, a lehulló cseresznye szirom sebessége!

Nem bántam meg, hogy megnéztem szép történet volt, de kicsit lehangoló.

Hayate no Gotoku

Nem sikerült egy évalatt letudnom az 52 részt, de most már csak kettő van hátra, plusz mégegy sorozat pár ova, és most nyáron is lesz valami amről azt se tudom mi az. :D

Viszont beleolvasgattam a mangába is, Hayate cross desser jelenetei valamiért, nem iritálnak mint egyébként szokott. De a lényeg EPIC WIN: “Szeretném kölcsön kérni a ruháidat a következő alkalommal mikor átöltözöm… mert tökéletesen illenek mellben.” Mondta ezt Hayate Hinagikunak. És utána nagy feketeség. :P

Bleach

Eddig kerültem a hypolt nagyok említését a blogomon, de a legútobbi kötet bórító nagyon be jött.

És komolyabb bajom a jelenlegi történésekkel sincs, bár túl sokat mostanában nem várok :P, és mintha kicsit kezdene kirajzolodnia Kubo mit is akar kezdeni a főhősével. Bár az erejének le nullázása nem sokat jelentett, de mégis csak jobb így, Ichigo szvasztikája menő.

B Gata H Kei

Ebbe is bele-bele olvasgattam, de a legutóbbi két fejezet után 219-220 hozzá adtam a listámhoz. EPIC WIN!
Tulajdonképpen a To-Love-ru alapsztorija, a szégyelős fiú kádjában megjelenik a meztelen főhösnő, aztán a szerelmet vall a gyerekkori barát, de inkább minden csak összekuszálódik stb.
De aki kicsit is ismeri a sorozatot biztos tudja, hogy bár ugyan úgy össze foglalható ez itt teljesen más.

Mikor hozzá adtam a listámhoz megláttam, hogy összesen 300 fejezetből áll a sorozat.
De mi lesz még itt, ha már 80 résszel a vége elött együt fürdik Yamada és Kosuda.

Ezután már megkéne néznem az animet, vagy a manga 200 alatti fejezetit is végig kéne olvasnom. ;)

Reklámok
Kategória: Anime, Fanboykodás, Gintama, Manga
Címke: , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) 10-11-12. Tanításihét bejegyzéshez

  1. balu01 szerint:

    Kami Nomi:
    Nem örülök túlságosan annak, hogy a jelentéskészítő rész nem lesz meganimálva… Bár mivel kihagyták az “ölelős” jelenetet, a csattanó nélkül már nem is lenne az igazi… :S Viszont az tényleg érdekes, hogy maradt 2 hódításra még 8 rész… Mert Tsukiyo nem lesz benne ebben az évadban se… :S Pedig már az első évad előtti előzetesben is szerepelt…

    • kdanni szerint:

      Azt el is felejtettem, tényleg kár azért a jelenetekért.
      De most annyira csak agyzsibbasztásnak nézem, hogy amíg megkapom a heti moe adagom, nem húzom fel magam semmin. :D

  2. scineram szerint:

    Az amúgy másodpercenként, csak szólok.

    A Kamo Nomi legújabb része Chihiróval meg talán a legepicebb volt eddig.

    Emellett nem sokat kezdtem el eddig. Nichijou ehhh, Sket Dance érdekes, a Moshidora viszont epic volt.

    • kdanni szerint:

      Köszönöm, a mértékegységek nagyságrendjének inkonzisztenciája nem szokott feltűnni, ma is majdnem buktam egy ZH jegyet mert egy másodpercet száz milliszekundumra váltottam. :P

      A következő KamiNomi rész még epicebb lesz! Ez a rész kicsit vontatott volt és bele raktak sok időhúzó jelenetet, ami nem volt zavaró, mert jó hangulata volt, csak kicsit bosszantó, hogy közben kihagynak részeket.

      A Moshidora milyen sorozat volt? Eleve csak 10 részes, és nekem így félszemmel figyelve úgy tűnt, mintha az összes része vagy két héten belül jelent volna meg.

      Nichijou manga verziójából már anime bejelentése előtt olvasgattam a feltöltött fejezeteket, ezért azt tudom, hogy ehhh. :) De azért ha lenne időm bele kezdenék az animébe is.

      • scineram szerint:

        Moshidora két hétig ment hétköznaponként. Nem ismerem az eredeti regényt, de asszem az egészet feldolgozta. Mint Aoin írtam, nekem nagy kedvencem lett, nem is gyerekek meg otakuk voltak a célcsoport.

Vélemény, hozzászólás?

