8-9. Tanitásíhét

Tartalomjegyzék:

Manga:

  • Borítók, pont azoktól a sorozatokból amikből anime is indul szezonban:

  • Gin no Saji (Ezüst Kanál), Arakawa Hiromu új sorozata instant 10 pont!
  • Magico, most indult Shonen Jump sorozat.
  • Kekkaishi befejező fejezet.

Anime:

  • Gintama’
  • Level E
  • Toaru Majutsu Index II
  • Tavaszi szezon 2011

Gin no Saji

Nagyon tetszett,  és nem akarom a FMA-hoz hasonlítani, mert azon kívül, hogy testnevelő tanár megszólalásig hasonlít Armstrong őrnagyra semmi hasonlóság nincs köztük, ami nem Arakawa stílusának tudható be.
(A negatív vélemények mind a FMA “epicségét” hiányolták amit olvasta.)

Ez egy egyszerű hétköznapi iskolai élet történetnek néz ki. Ennek ellenére egy fejezet elég volt, hogy 10 pontot adjak neki. Arakawa történet mesélése és a karakterek bemutatása továbbra is annyira jó, hogy szerintem bármit izgalmassá tud tenni. Viszont szerintem a téma választás is se olyan unalmas mint elsőre tűnik.
Az iskola egy agrár középiskola, körül véve állatokkal és termőföldekkel, és a diákok mind földművesek gyerekei, leszámítva a “főhősünket”.
Hogy ez még mindig dögunalmasnak hangzik? Lehet, de szerintem a hangulat nagyon jó lett. És vidéki, földműves karakterekből sok mindent ki lehet majd hozni. Erre vagyok leginkább kíváncsi milyen műfaj lesz a fő profilja. Én enyhe drámát is érzek a későbbiekben.

Karakterek teljesen átlagosak. :) Mégis több jellemük van mint az átlag “különc” karaktereknek. Például a főhős viselkedése nagyon kíváncsivá tett mi is motiválja. És mivel Arakawáról van szó biztos vagyok benne ez nem lesz a szőnyeg alá sodorva.
A többi karakter közül kiemelem a paraszt gyerekeket és az állatorvosnak készülő gyereket. A vita amit levágtak a klónozásról és génmanipulációról nagyon jó jellemet adott nekik. A leendő állatorvos is poén volt mikor elájult a levágott fejű csirke láttán. Azért állatorvosként majd többet is el kel viselnie. :)

Várom a folytatást, és most szerencsére nem kell majd teljes hónapokat várni az egyes fejezetekre.

Magico

Most olvastam el a 6. fejezetet, és ezzel napra kész is vagyok. Nem rég indult Shounen Jump sorozat. Nem mondom, hogy tökéletes, de látok benne potenciált.

Az első fejezetben a főhősünk elvette feleségül a főhősnőt,  ezzel meg is alapozta nálam érdeklődést további fejezetek iránt. :D
Nem is volt rossz a folytatás se, jó kis fantazy és kaland hangulata van. A főhősnő nagyon aranyos, a főhős egy fehér hajú, tápos shota, van benne beszélő macska és sárkány menő napszemüveggel. És kicsit félek tovább is fog klisésedni, de eddig a klisék inkább a hangulatot alapozták meg. Viszont a 6. fejezetben a party bővült egy tápos lolival is, ami kicsit megriaszt, de remélem ezután is megtudom hagyni 8 ponton.

Kekkaishi

A fordításához még nem volt szerencsém, de azt már tudom, hogy csalódást okozott a befejezés. Az hogy nem volt túl akció dús és látványos befejezés még elviseltem volna, de kicsit sok lezáratlan dolog marad szerteszét. Hiába lett szép kerek egész történet Karasumori urának elzárásával, de a még nem is annyira mellékkarakterek is épp hogy egy panel erejéig fel tűntek.

Nem tudom, hogy a fejezet párbeszédeiben van-e annyi, hogy megmentsék a minusz egy pontot amit leakarok vonni a pontozásomból. De remélem, hogy van, én tudok félmondatok miatt is pontokat osztogatni vagy elvenni. :D

Gintama’

Hogy ez mennyire jól esett! Gintamát akkor is nézni fogom, ha semmire se lesz időm. A time jump annyira nem lepett meg, de kicsit korábbra hozták, kár a kihagyott fejezetekért. :P

Az OP és ED is jók, egyenlőre az ED ami jobban tetszik, de sokadik hallgatás után biztos az op is lesz annyira bejövős, mint a Durarara első op ed párosa esetében. :D Amúgy is elég hasonló a hangzásuk.

LOL a legjobb hárem ever! Ezt a kötetet, a mangában épp, hogy felületesen átfutottam fordítás nélkül, erre nagyon kíváncsi leszek. :D Persze amit már olvastam azt szívesen nézem újra.

Level E

Togashi rulz, olyan csavarokat tud a történeteibe tenni, viszont ezt nem mindig jóra használja fel. A trollkodás néha tényleg a legeredetibb célját érte el. De, hogy néha a herceg is meg lett szívatva ezt megbocsáthatóvá tette. :D

A végső csavar sorozat meglepő volt, én legalább kettővel kevesebb csavarra számítottam, szegény Kraft nem is élt túl enyit.

Toaru Majutsu no Index II

8 pontot adtam neki, de itt nagyon igaz, hogy nem a minőséget és megvalósítást pontoztam. Bármenyire is szőrnyű volt én jól szorakoztam rajta. Talán ez látható is volt. :)

A befejezés volt a legnagyobb csalódás, annyira össze volt csapva. Jobban elosztháttak volna a tartalmat az egyes részek között. Korrábban a sok faservicet és monologot amit Touma egyhelyben ácsorogva mondott kicsit össze tömöríthették volna. Így pont az utolsó két epizódra jutott a leg kevesebb fanservice. :P

És akkor a következő arc az amire a leg jobban várok! Kérdés lesz-e egyáltalán III. szezon. :) Vagy az csak a Railgun  2. szezonja után lesz, azt se bánnám a Railgun következő arcját még annál is jobban várom. Misak 9982. a kedvencem az eredeti után. Bár egyre több fan artot látok Misaka Worstról, ami miatt én már nem is csak 3. szezont hanem talán 4. is várom már. :D
Kicsit félek, hogy mivel rajtam kívül biztos van rengeteg más igénytelen fanboy, aki minőségtől függetlenül nézni fogja, az egyre csökkenni fog.

Tavasz 2011

Nemvolt időm előzeteseket, vagy akár a chartokat nézegetni, így nagyjából azokról hallottam ami valami ismert sorozatnak az adaptációja. De igazábol jobban érdekelnek az olyan dolgok amit még nem ismerek, ha valaki tud ájálani valami jót szóljon bátran. Köszi :)

Olyanok amit ismerek:

Sket Dance
Szeretném nézni, de mivel ismerem, lehet nem lesz ami motiváljon.

Toriko
Shounen, fightokat nem nagyon szoktam anime változatban is megnézni ha olvastam a mangát is. És itt extra adag farkasszem nézést és aura fitogtatást várok. :D

Ao no Exorcist
Habár ez is shounen fight lehet bele nézek, de mivel a manga még annyira nem jár előre itt is valami alternatív befejezésre számítok, és az nem nagyon szoktam megnézni.

Nichijou
Nem tudom, talán meg nézem. A manga kicsit erőltetett, de ha kicsit fel lesznek pörgetve a jelenetek az animeben úgy talán elviselhetőbb lenne. Viszont ahogy szokott lenni az anime indulásával a manga scanek is kezdenek beindulni, lehet csak maradok a mangánál.

Kami nomi zo Shiru Sekai II
Ha nem változik a hangulat az első sorozatéhoz képest nézni fogom.

Reklámok
Kategória: Anime, Gintama, Manga, Misaka Mikoto
Címke: , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) 8-9. Tanitásíhét bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Gin no saji nekem is nagyon bejött :D. Nem értem azokat, akik már az FMA érzetet hiányolják belőle, hisz ez eddig csak egy fejezet, innen bárhova mehet a történet. Meg én örülök is, ha más stílusú lesz, nem kell egy mangakát beskatulyázni :D. Arról nem is beszélve, hogy az FMA első fejezete alapján se biztos, hogy sokan előre elkönyveltek volna neki ekkora sikert :D.

    Level E-t meg imádtam az elejétől a végéig. Leginkább azért, mert vígjáték létére képes volt meglepni mindenféle fordulattal :D. Sokakkal ellentétben én a Color Rangers-es részeket is imádtam :D.

  2. balu01 szerint:

    Kicsit utánaolvasva én is várom már a következő Index évadokat. Ha a jövőbeli szereplőket nézem, Misaka Worst engem is érdekelne már, de Lessar is jó karakternek tűnik. :D Bár valószínüleg előbb úgyis Railgun 2 lesz, aminek szintén örülnék.

  3. Junchi szerint:

    És itt extra adag farkasszem nézést és aura fitogtatást várok.

    Én is pont ettől félek.

    A Toei sosem jó előjel… ^^”

    • Péter szerint:

      Akkor a Pierrot mi? Esetleg a Gonzo, Deen? =)

    • kdanni szerint:

      Pedig Shueisha nagyon nyomatja Torikot, még Ichigot is kiszorította az első sorból:

      Kíváncsi vagyok az anime, akár minőségtől függetlenül is, mit fog kiváltani. Lesz-e végre egy újabb túl hypolt never ending shounen fight. :D

      • Péter szerint:

        Örülnék neki, ha a DB után lenne egy újabb manly alkotás, mert a kalózosdi annyira sose vonzott. =) Bár még mindig inkább az, mint a Bleach, Beelzebub, vagy a Naruto féle “cry everyday”. Komolyan, abban többet bőgnek, mint egy shoujoban. =D

  4. nikici szerint:

    Na elolvastam végre én is a Gin no Saji-t, és első fejezet után beleszerettem. :D Nagyon ígéretes. A történet, a szereplők, a poénok XD. Egyik legjobb jelenet, ami az első linkelt képeden is van, a Colgate mosoly+kimozaikozott lefejezett csirkék. XD
    Én az elejétől kezdve nem is próbáltam hasonlítani az FMA-hoz. Teljesen más sztori. Meg tényleg még csak egy fejezet volt. És szerencsére csak egy heteket kell várnunk mindig az új fejezetekre. :cool:

    “Hogy ez mennyire jól esett! Gintamát akkor is nézni fogom, ha semmire se lesz időm.”
    The same here.. :cool:

    Level E meg nálam is nagy kedvenc volt előző szezonban. :D Kraft volt a kedvencem. XD Htalmas arc a csávó. :D

Vélemény, hozzászólás?

