5-6-7. Tanításihét

OMG a tanév fele! És jön a vizsgaidőszak. Eddig a tavaszi vizsgaidőszakban mindig jobban teljesítettem mint ősszel, de most túl jónak ígérkezik a tavaszi anime szezon…
Pedig nem hinném, hogy akkor több időm lenne bármire mint most.

Annyi minden történt a hetekben amiről tudtam volna írni, nem feltétlenül anime vagy manga téma is: Japán természeti- és atomkatasztrófa, az arab országokban zajló egyre véresebb forradalmak, a tevém ami 6 éves lett a héten, (az utóbbi 4 évét az Opera gyorshívónak köszönheti).  Viszont komoly dolgokról van a kedvem legkevésbé írni. :|

Azért a Japánban történekről illene kicsit megemlékeznem, már csak azért is amit szégyellek, de az első gondolatom az volt a témában, hogy remélem nem lesz egy villogó Japán térkép a Toaru Majutsi no Index 22. részén.
Innen a kárpát medencéből, ahol a természeti katasztrófákat is magunknak kell előidéznünk, *köhm* Kolontár *köhm*, nem sok mindent tudok mondani, de szeretném a részvétem kifejezni.

A folytatásban a szokásos komolytalan összevisszaság:

Felírtam címszavakat nehogy elfelejtsem őket, de mostanra el múlt a lelkesedésem így nehéz lesz írni róluk:

Toriko

Nagyjából most értem el a 100. fejezet amit hétről hétre követek, ez két évnek felel meg, ami nem lenne túl nagy dolog, de előtte jó ha egy fél évet kellett pótolnom.  :)

Viccesek a mostani fejezetek, Zebra nagy arc. Az “Ínyenc Piramis” meg a legjobb építmény amit mostanában láttam. Első ránézésre, ultraszonikusan ránézve. :D
És a kaland műfajban is nagyon jó a Toriko, a természet még mindig az egyik legnagyobb ellenfél, nem csak unalmas boss karakterek kerülnek elő tonna számra.

Persze, hogy most tavasszal indul ebből is az anime. :P

Kaminomi

Egy hetet szünetelt, és szinte alig bírtam kivárni a két hetet, pedig már olyan türelmem van amiatt, mert a kedvenceim azok amik nem akarnak gördülékenyen megjelenni, hogy féléven belül nagyon nem izgat késés. :P
De megérte a várakozást az utolsó két jó lett de nagyon:

Most már tényleg egyre kíváncsibb vagyok más Vitange tagokra is. Fiore egész jó kis gonosz karakter lett, néhol egész pszicho fejet tud vágni.
A plot másik fele kicsit kiszámítható volt már csak amiatt is, mert nem néztem ki a sorozatból, hogy meghaljanak karakterek, főleg ha moe a karakter. :P
Vulkan és Diana már csak mentik Kannon-chant.

Ami miatt kicsit csalódott vagyok, hogy Elsea továbbra se csinál túl sok mindent.

Kekkaishi

Itt is volt egy hét szünet. És állítólag, már csak két fejezet van hátra. Amikből már spoilert is láttam és nem lehetetlen, hogy tényleg vége legyen.
Ez viszont nagyon nagy csalódás, mert tetszettek a mostani részek, de én inkább éreztem egy felvezetőnek egy nagyobb arc előtt mint befejezésnék.

Kicsit át siklottam pár dolog felett de pár dolog nagyon a levegőben lóg, és maradt benne bőven potenciál. Ráadásul valami látványosabb dolgot is tehetett volna a sorozat végén a fő szereplő.

Akkor úgy néz ki a Kekkaishit fogja pótolni Hiromu Arakawa új sorozat.

Beelzebub

100. fejezet, összesítve és amióta követem egyaránt. :D

Kicsit lassan halad a történet, de én nem bánom, minden fejezetben van elég poén egy hétre, a történet meg jobb is ha kicsit elhúzódik, ha mind a 100 fejezetben történt volna valami drasztikus fejlődés biztos, hogy akkor se emlékeznék többre mint most. :D
Oga edzése még továbbra is inkább poén, de talán legközelebb már tényleg lesz valami előre lépés.

Fractale

A 8. rész eleje fele eldöntöttem hetest adok a sorozatnak, (komolyabb dolog nem zavar benne, de nincs semmi személyes érzés), viszont a sok Phyrine vagy Nessa a végén adott még egy kis esélyt magasabb pont megszerzésére a Fractalenak.

J.C Staff
Toaru Majutsu Index – Yumekui Merry – Exel Saga

Szinte J.C Staff animéket nézek többségében, pedig rühellem a stúdiót. Amit ők tesznek hozzá a sorozatokhoz, vagy pont hogy nem tesznek hozzá mikor kéne, az szerintem elég gyenge, vagy éppen rossz helyre teszik.

Legutóbb az Index-et magasztaltam mennyire pörögnek az események milyen epic befejezése lehet az arcnak. De szerintem nagyon gyenge lett. Csak úgy vége lett, ráadásul semmi se történt a Misakákkal! És a lényeg, én valami nagyon jó párbeszédet vártam Index és Misaka között, de nem volt semmi lényeges, azaz lényegtelen ami nem konkrét eseményeket hanem a teljes történetet mozdítja előre.

És a arc amit annyira vártam, az utolsó két részbe lesz bele nyomorítva? Vagy cliffhangerrel ér véget a második sorozat? Kíváncsi leszek rá.

Exel Saga:
A legutóbbi rész egy durva fanservice rész volt a következő címmel: Nézettség nővelő hét.
De legalább tényleg nem tagadják le, férfi karaktereket nem is mutattak, csak talán Pedrot. Meg Watanabe Shinichi tette bele magát, és pont cenzúra ként. :/

Következő szezonban úgy néz ki nem kell a J.C.Stafftól semmit elviselnem. :P

Baka to Test.. – Drrrrrrrrr… – Level E – GitS

Ez nagyon jó este volt, (nem kérek kommenteket, hogy lehetett volna jobb is).
Drrr!!! és a Bata to Test: Matsuri még egy kis változatosságot is jelentett az egyhangú tanítási hetek között.  Specialnak szerintem a Drrr! tökéletes volt meg is adtam rá a 10 pontot, a Baka to Test érdekes annyira szörnyű hogy az már jó. Tele “trap”-al és idióta félreértéseken alapuló poénok, amiket általában nem nagyon bírok, de itt még is bejön.

Level E és GitS nagyon jól vannak felépítve, nem unatkozik rajta az ember, a történet mindig tud valami frappáns fordulatot venni ami miatt nem érzek csalódást kevésbé érdekfeszítő jelenetek miatt se.

GitS -ből megnéztem 49 részt (26 + 23) erre az 50-nél mit látok hangya focit! ÁÁÁ!
És csak ma találtam meg a Minimax/Animax-ot egy másik frekvencián.
Pedig a magyar szinkron miatt tökéletes tanuláshoz, házi íráshoz. És a 10 órai kezdés pont az az idő pont mikor az embernek mindenből elege lesz és nagyon jól esik megnézni egy részt. Tehát elhavazva is szívesen néztem volna. :D
Egyedül azért nem emelkedett meg egy kicsit se a vérnyomásom, mert amúgy is érdekelt az eredeti szinkron és az utolsó 3 részt szívesen nézném azzal. Csak az kicsit körülményesebb mint bekapcsolni a TV-t.
Bár azt buktam, hogy a izgalom is megmaradjon, de majd egy-két részről korábbról kezdem.

Ha már így alakult, ráadásul japánban elhalasztottak Yumekui és Index részeket is, a héten nem is néztem animet. És meglepően jól esik egy kis böjt. :D

Kategória: Anime, Manga
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

