3-4. Tanításihét

Két hét alatt sok minden történik, eszembe jutott pár dolog. A fenti képeknek túl sok köze nincs semelyikhez, de olyan szép színesek. :P
És Tegami Bachi art-book, Nurarihyon borító,  Hiramarua a Bakuman borítón és végül Oumagadoki Doubutsuen borító, fel kell raknom!
(A ToLove-ru csak helykitöltés, bár a Darkness keményen nyomja, több értelemben is.)

Yumekui Merry mindent megadott ami kellett, akkor is ha minden másnak több pontot fogok adni a szezonból! Bár a Fractale-t se hiszem, hogy túl pontozom.
Amit viszont már most is tudok pontozni az a LevelE, Toaru Index és a GitS SAC 2nd GIG, bár ez csak nálam a szezon része. Ezeknek mind 9 pontot adtam, Index legutóbbi (21.) része nagyon ütős volt.
További sorozatokra nem is vágyok, ami mázli mert időm se lenne rájuk. :D

D.Gray-man (ch.204)

Kicsit el van veszve nálam a fonal, bár lehet Hoshino nem részletezte a dolgokat, vagy esetleg ezt csak később szeretné. De volt már ilyen máskor is egy idő után össze szokott állni mi is történik éppen.

Amúgy mintha egy olyan scenario elé értünk volna, hogy fordul a kocka és a Rend lesz a sötét oldalon, ami mondjuk a kezdettől sötét, de biztos mindenki érti mire is gondolok.
Mintha Allan és Laviék is a Noah családnál vendégeskedne ezt követően.
Mondjuk tulajdonképpen mind a két oldal meg akarja váltani világot, szóval nagyon nem számít a dolog. :)

Ami viszont pozitívum, Lenalee-nek folyamatosan nő haja. Egyeszer talán újra lesznek copfjai!

Air Gear

Eldöntöttem írok egy teljes bejegyzést róla! (Nem tudom lesz e belőle valami, lehet egyből egy oldalon fogom majd összehozni.)

A képnek most sincs több köze bármihez mint korábban, de lementettem és akkor márt újra fel is töltöm. A Nue vs. Ikki figth is pont ilyen, mindenhez van köze csak a kettőjük közötti ellentéthez nincs.

Ami Nue és az egész AirGear kapcsán a kedvencem, Oh!G mellék és háttér karakterekkel való bánás módja. A teljesen jelentéktelennek tűnő karakterek is kapnak személyiséget és ha már kaptak akkor akár jelentőség teljesek lesznek.
Például a gyerek Nue körül a mostani flash-backben is ott voltak és kicsit tovább árnyalódtak. És aminek még jobban örültem Nue tunerje is ott volt, a dögös nagyon fekete szemű a ToolToulToból. És ha Oh!G előszed valakit először nem feltétlenül fontos helyeken, fel lesz használva fontosabb eseményekben.
Mint például a HangedMan. :D Remélem tisztázva lesz mit is csinált mostanság, mert ezek szerint aktív maradt AirTreck téren.
És ő mintha nem is lett volna ott az első Sleepeing Forestes leszámolásnál, bár az arcán úgy látszik azért találkozott Gabishivel.

Shounen JUMP TOC (table of contents – tartalomjegyzék)

Három fajta ember van, akit érdekel a TOC, aki nézi a Bakumant, és akit nem érdekel a TOC. Aki nem tudja mi ez azt biztos nem érdekli. A többieknek, meg nem elmagyarázni mi ez.
Régen láttam róla scant is, ha valaki tud japánul akkor eltudja olvasni a mangakák megjegyzéseit. Többnyire poén szokott lenni, de én nem tudom elolvasni. (Valaki lefordíthatná nekem? :P)

Tehát a sorrend:
Sengoku Armors (Cover, Lead CP) // Új sorozat most indult.
Gintama // Az első olyan sorozat ami tényleg rangsorolva van!
Bakuman // A második, 68. fejezetnél on-holdolom.
Naruto // Up-to-date vagyok.
Toriko // Up-to-date, és nagyon jó fejezetek vannak most. Zebra rulz!
Magico (CP) // Új sorozat, a harmadik fejezete volt, eddig nem ismerem
Enigma // Up-to-scan vagyok, ez hétnyi lemaradást se biztos hogy jelent.
Meruhen // új sorozat 2. fejezette
Beelzebub (CP) // Up-tod-date vagyok, LOL a legutóbbi fejezet. Sötét Beel!
Sket Dance // Up-to-scan vagyok ami majdnem egy év lemaradásban van. :(
Dois Sol // Azt olvastam valakit emlékezteti az EyeShieldre, talán belenézek.
Bleach (CP) // Up-to-date vagyok és suck!
Reborn! // Up-to-date vagyok és minek kellett Byakurant vissza hozni.
Inumaru Dashi // Érdekelne, de nem talákoztam vele sehol.
Kuroko no Basuke // On-holdoltam 29 fejezetnél.
Kochikame // majdnem 1700 fejezetet nem tudok behozni. :)
Hokenshitsu no Shinigami // Azt hittem nem lesz komolyabb sorozat belőle, pedig már több mint egy éve fut. De komolyabban nem keltette fel az érdeklődésem.
Medaka Box // Dobtam 21 fejezet után, összesítve valami nem tetszett benne.
Nurarihyon no Mago // Nagyon hátul van, és habár nem éri el a bűvös 500 ezret a fejezetenkénti eladás, ami Bakuman szerint az életbiztosítást jelenti, csak nem lesznek olyan hülyék, hogy töröljék, csak mert nem küldenek vissza elég szavazatot rá.
Oumagadoki Doubutsuen //őt viszont féltem, pedig kár lenne érte.

Pihenőn: One Piece // Up-to-date vagyok.

Azért még többségben vannak azok a sorozatok amikhez tudok kötni valamit, így azért érdekes mi is a sorrendje a sorozatoknak.

És, hogy ne csak JUMP-ról beszéljek:
Shounen Sunday

Hiromu Arakawanak (FMA) április 6-án a Shounen Sundayban  indul új sorozata.
Kíváncsi vagyok milyen lesz tőle egy heti sorozat. 

Yumekui Merry

Merry amilyen arcokat vágni tud bármit végig néznék így, és szerintem kell is majd a befejezéshez. Kicsit túl lesz dramatizálva, vagy egy kicsit túl is van.
Érződik a dolgon, hogy anime original mederbe kerül a sztory. Bár semmit nem tudok a mangáról, de mintha nem lenne természetes ahogy a földön fekvő lányt rugdosta a tanár bácsin keresztül az a démon.

De inkább elkiabálom ezt most, és kapjunk valam ijó befejezést, mint csönben reménykedem és csalódom a végén.

Fractale


Olyan különböző hangulatok váltogatják egymást, és hibá mind nagyon jó külön külön egységben nem a legjobb. Ráadásul most is (7.ep) azok a váltások a jelenetek között kicsit talán még idegesítőek is voltak.
Befejezésnek valami nagyon epic dolognak kéne történnie, ha kicsit fejebb akar végezni.

Toaru Majutsu no Index

Epic részek voltak a legutóbbiak. Accelerator szépen lezúzott mindenki, és mellette rengeteg más pszichopata is alkotott. Most aktív egy varázslat ami sorra üti ki az embereket, közben fenn van AIM mező ami kinyírja a varázslókat. Közben Hyouka “epilepsziás rohama”-is elég látványos. Kíváncsi vagyok mi marad Akadémia városból. Főleg mivel Accelerator is elég lazán bowlingozik az épületekkel. :P

Valamiért legjobban mégis Tsuchimikado Megjegyzése tetszett. És az utalások arra, hogy valami nagyon epic Misaka jelenetekre lehet számítani:


Ghost in the Shell

Meg lett amit akartam, háttértörténet Pazunak és Saitonak.
Nem semmi történetek voltak.

Pazu történetének a legvégén, amikor az őrnagy megjegyzi, hogy Pazu azt mondta neki a beszervezésénél “Nem fekszik le kétszer ugyan azzal a nővel.”, olyan huncut mosollyal mondta mintha tudná, hogy ez nem igaz. :D
Saito háttér sztorija, meg sokat elárult a 4. WW-ről. És ott láttuk is a beszervezését.

Reklámok
Kategória: Anime, Mahou Sensei Negima!, Misaka Mikoto
Címke: , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

