1. Tanításihét

Elfoglalt egy félévem lesz, nem fogok címeken és témákon gondolkozni, szépen sorban hetenként leírom, mivel rontom éppen a leendő ösztöndíj átlagom. :P
Talán az első héten történtek még drasztikus hatással nem lesznek rá. Bár egy napot elvesztegettem amit tölthettem volna önállólabor téma kereséssel, de szerencsére találtam.

És ami miatt elment egy délután: Imouto wa Shishunki, a Seitokai Yakuindomo mangakájának korábbi műve, teljesen ugyanolyan a két sorozat csak a shounen helyett seinen közönségnek van szánva, de van benne valami amit SYD-ből hiányoltam. Bár fogalmam sincs mi ez, valami tudat alatti. :D

Minden másra volt egy szabad negyed vagy fél órám, és talán lazításként többet használt mint ártott. :P

xxxHolic utolsó fejezet

Utolsó fejezetnek, nem  volt egy emlékezetes, sőt kicsit gyenge is volt. Bár talán még egy harmadik sorozatban fog folytatódni a sorozat, amiben még a Tsubasán is lehet csiszolgatni.
Sok mindenre nem nagyon emlékszem a sorozatból, teljesen egybe mosódik a Tsubasavál amivel párhuzamosan olvastam. Meg kéne néznem az animét, már talán rajta is van a tervezett listámon, vagy az on-holdon egy résszel, mindegy. :)

Gost in the Shell: Stand Alone Comlex “1st” & 2nd GIG

Nem is tudtam, hogy a 2nd GIG is levan szinkronizálva, pedig lehet láttam már belőle részleteket, a 2. rész is ismerős volt. :D Arra viszont nem készültem fel, hogy még 26 epizódra haza kell érnem 10 órára. A 2nd OP-je rulz!, azért meg éri haza menni, vagy legfljebb nézem éjjel egykor:

Első sorozatról kis összegzés:
Az akció csak az egyik része volt a sorozatnak, a másik része inkább a ‘cyber punck’ amit szintén jól csinált. Például a tachikomák beszélgetéséről szóló rész ami nagyon jó volt. de egyszerre volt unalmas is, vagy a rész amiben az őrnagy végig a chatszobában hallgatta az ott vitatkozókat szintén nem az izgalmasabbak közül került ki, de atörténetről és a világról sok mindent meg lehetett tudni elejtett utalásokból.
A hangulat jó volt, akció és a cyber punk elemek váltogatása hozzáadva egy kis politika és bürokrácia némi filozófikus kérdésekkel fűszerezve. :D
A történet végül össze állt egy nagy egységgé, és az egyes epizódok külön is jól meg voltak írva. A Kacagó Ember ügy jó főszál volt, mellette sok minden meg lett érintve.

Az osztag néhány tagja kaphatott volna kicsit több szerepet is, pl Saito vagy Pazu. Remélem a másodikból több minden kiderül róluk. Bár nem túl biztató, hogy a 2. részben még a főbb szereplők se kaptak semmi érdemi szerepet.

Jó volt végre sorba és hiánytanul végignézni a sorozatot. Most már egyszer tényleg rá kéne keresnem a filmre is. :D
Ha valaki nem akarja ki keresni a listámból 9 pontot adtam neki, bár a pontozás szerintem listán kívül nem sokat mond.

Level E konkrétumok

Nem emlékszem írtam-e már érdemi dolgokat a sorozatról, de most meg próbálok. Shotot se töltök fel nehogy eltérítsen.
Olvastam összehasonlításokat Togashi műveiről, és tudtam hogy a LevelE nem olyan mainstream mint a Yu Yu Hakusho vagy HunterXHunter, de azért erre akkor se számítottam. :D
Azaz első 3 rész még nem volt annyira meglepő, bár a 3. rész vége nagyot ütött.
A 4. és 5. viszont teljesen őrült volt. És a 6. is annak ígérkezik. :)

A herceg trollkodosá nagyon poén, főleg mikor Kraftot szívatja.
Bár kicsit keveset vannak képernyőn a főszereplők. Remélem Yukitaka és Miho is kapnak még újra szerepet.

Találgatni nagyon nem tudok mi lesz itt később, biztos nem találnék. Bár egyik arcnak eltudom képzelni, hogy a herceget is megszívatja valaki. XD

Yumekui Merry

Újra belenézhettünk Yumeji állmába. Ez a legjobb rész, John Doeval és a macskákkal. Ezért most megint nem Merry-s képeket teszek be, mint az első résznél:


Toaru Majutsu no Index

Mindig annyi a fanservice sose tudok választani a sok közül ráadásul még olyat is el kell dönteni, hogy olyan képet töltsek föl amin Agelina bugyija vagy amin Lucia feje látszik teljesen. Vagy Kazaki milyen arcot vágjon rajta:

És hát a Misakák közül meg tényleg sose tudok választani, és ha már Index a cím szereplő őt is illenék néha megemlíteni:

Kategória: Anime, Manga
Címke: , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) 1. Tanításihét bejegyzéshez

  1. Leara szerint:

    Level E engem annyira meglepett… imádom :D. Nemrég néztem újra a Yorkshin city arcot a Hunter x hunterben és annyira fura, hogy mind a kettő Togashi műve :D. Meg kéne már néznem a YYH-t is…

    xxxHolic meg… nem tudom, nem ezt vártam. Első olvasáskor le se esett, hogy a végén nem is Doumeki van ott :’D.

    • kdanni szerint:

      xxxHolic: Ez nekem se esett le első olvasatra, igaz csak azután olvastam újra, hogy szóltál. :D Azért ez sokat árnyalja a fejezetet, de azért fent leírtak továbbra is helyt állnak.
      Mondjuk ritkán látni az ilyen őrökké fiatal karakterek megszületését máshol mire megismerjük őket már mindig éltek pár ezer évet. De ettől függetlenül kicsit lapos marad.

      HxH: Yorkshin arc az egyik legjobb. A Ryodan meg az egyik legjobb bűnszervezet általában is. Togashi folytathatná már. A LevelE-nek talán ez egyetlen negatívuma. Togashi is biztos keres rajta, így még kevesebb motivációja lesz folytatni a HxH-t. :P

      • Leara szerint:

        Ja, ez mondjuk tényleg igaz… de nekem a timeskip hangulatilag túl nagy változást hozott az xxxHolicban. Persze még mindig szeretem, de az elején sokkal jobban bejött.

        A Ryodan egy remek banda és közel sem láttunk belőlük eleget. Meg nekem különösen tetszett, hogy sokkal inkább taktikázásról szólt az az arc, nem pedig részeken át tartó harcokról. Na, de nem írok ám le most mindent, mert tervezem, hogy szentelek ennek az arcnak egy külön bejegyzést :D. Már csak attól félek, hogy Togashi meghal, még mielőtt folytatná a HxH-t… szóval remélem legalább leírta, hogy mi történjen benne :’D.

      • kdanni szerint:

        Kurupicás avatárral nem is tudnád letagadni, hogy szereted a Yorkshin arcot. :D
        Tényleg a MAL profilképedet is meg akartam már dicsérni.

Vélemény, hozzászólás?

