Ami az előzőből kimaradt #2

Elég sok mindent kihagytam amit akartam, tulajdonképpen mindent ami nem a mostani anime szezonból van. :)

– Az előző szezonból most nézem a Panty & Stockingot. Amit lehet kár volt félre tenni egy rész alapján, de talán jobb is így, mert ebben a szezonban nem sok minden nyűgözött le.
– Az Animaxon nézem a GitS: Stan Alone Complexet. Bár igaz tegnap volt az első olyan rész amit nem láttam korábban az Animaxon vagy MTV-n. És nagyon jó részek voltak ami adott sok jó ötletet, amit még a korábbi bejegyzésbe nem tudtam volna leírni.
– És továbbra is nézem a Hayate no Gotokut, amivel ha továbbra is így haladok talán egy évet is elérheti összesítve az idő mire végig nézem.

Panty & Stocking


Láttam pár epic képet erre-arra, többnyire ezek azok amiket én is fel raktam, a majommal az élen :D, amik miatt elővettem az on-hold listáról. És nem bántam meg.
Lényegében minden igaz róla ami miatt álszent emberkék lehurrogják, perverz és az amerikai kliséket majmolja. Viszont nagyon jól csinálja. A paródia minden részeben, sőt akár részen belül is kicsit más. És habár az utolsó 3 részt még nem láttam a sok agyatlanság mögött egy kevés tartalom is van. :P
Nem mellékesen az OST szintén nagyon jó. Az ED-re már az előtt rá kattantam, hogy újra belekezdtem.
Szóval minden perverz PPG rajongónak ajánlom!

GitS Stand Alone Complex

A részek amit az előző poszt óta látta tényleg el is gondolkoztattak kicsit. Főleg a Tachikomákról szóltak, és Batouról. :D
A tachikomás részek már csak azért is mert ebben a félévben hallgattam a Mesterséges Iinteligencia tárgyat. Aminek az egyik tanulsága számomra az volt, hogy valmi olyan inteligenciát amit a közember is inteligensnek tart, nem lehet egyhamar megalkotni a szükséges számítási és tár kapacitás miatt.
A sok érdekes elvi lehetőség olvasgatása közben, ami eszembe jutott, valami tudatalatti rendszer ami csökkenti a számítás igényt heurisztikákhoz hasonló módon. A tachikomák beszélgetéséből az jött le, hogy számukra a szellem szintén valami ilyesmi. :D
Emiatt habár a tachikomák fejlődését bemutató részek az unalmasabbak közül kerülnek ki, nekem nagyon tetszik. Jól ki van találva.

A mai tegnapi Batou-s rész is jó volt, Batou őrlődése a tachikomák leszerelése és a példa képe letartoztatása miatt jól volt ábrázolva, és nem volt a szánkba rágva.
Bár néha kicsit jól jönne több magyarázat az eseményekhez. :)

Korábban ha Kacagó emberről hallottam a későbbi részekben mindig elkapcsoltam, ezért nem tudom milyen véget ér majd ügy, vagy egyáltalán véget ér-e, de erre kíváncsi vagyok. De azért idő előtt most se akarom megtudni mi lesz a vége.
A biztonságos programozás tárgyat most fogom felvenni, ott majd megtanulok olyan programot írni amit még a kacagó ember se tud feltörni. XD

Hayate no Gotoku

Végre egy jó rész:


Általában a poénok jók viszont a közöttük lévő valami nem az igazi. Egy kicsit egy hangúak a részek, nincs semmi ami előre mozdítaná a történetet. Ezért már úgy kezdek bele egy részbe, hogy nem várok túl sokat tőle. Olvastam, hogy a második szezonban már fog történni is valami. Mindegy addig elnézegetem így is. :P

//Bele olvastam az legutóbbi pár manga fejezetbe, és továbbra sincs kedvem a mangához. Bár kíváncsi lettem egy kicsit mi is történik éppen, és ki lett a népszerűségi szavazás második helyezettje. :)

Kategória: Anime
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Látom neked is bejöttek az “angyali” angyalok. =) Utolsó előtti rész majd kicsit laposabb lesz, mert komolykodni akarnak, de az utolsó rész hozza a szokásosat, vagyis epic.

Vélemény, hozzászólás?

