Megint össze-vissza mindenről, de végre megpróbálok egy kis rendszert vinni a dologba

Az új rendszer azokat a manga fejzeteket érinti amikből rengeteget olvasok egy héten, és csak egy-egy rövid megjegyzésem lenne hozzájuk. Nyitottam, nekik egy külön oldalt, manga fejezet blog néven. Pár sorozatnak adtam egy-egy saját oldalt is, eddig a KamiNomi, Nura Mago, és a HSD Kenichi oldalak vannak meg. Ezeket a legaktuálisabb fejezettekkel kezdtem, tehát aki kicsit is el van maradva annak nagyon spoiler veszélyes!
Ide majd leírhatom azokat a dolgokat amire emlékezni akarok, még mielőtt elfelejteném őket. Oké szolgálati közlemény le tudva!

Egy kis előzetes a folytatásból,  Toaru Majutsu no Indexben továbbra se kell csalódni:

De először az újdonságok amikről eddig nem volt időm írni:

Level E

Ez volt amit a legjobban vártam, és nem is kellett csalodnom, pedig Togashitól nagyon sokat vártam.
Kraft a legnagyobb arc, Koyasu Takehito most is jó szerepet kapott Sister és Hanamori san után. A szócsatája nagy volt Yukitakával. XD A többi főszereplő is jó lett. A herceg akin az egész világegyetem sorsa múlik, LOL.

Kíváncsi vagyok fog-e komolyabbra fordulni, bár nekem így is tökéletes lenne. De azért valami történetet biztos várható akármilyen komoly is lesz.

OP és ED is nagyon ott van! Főleg az ed a tehenekkel. :D

A noitaminA blokk másik sorozata is tetszik:
Fractale

Phryne miért nem maradt tovább? :(
Azért Nessa se rossz. Ahogy első megszólalásánál köszönt egyet teljesen meglepődtem, mindenre számítottam csak erre nem. :P

Itt szinte biztos vagyok benne, hogy történet központú lesz a sorozat, és 2 rész alapján felkeltette az érdeklődésem a története iránt. Nézem továbbra is.

Tegami Bachi

Egy blogon láttam shotokat a 14. részből ezt megnéztem, lényegében megegyezett a mangával, csak időben pakoltak át dolgokat. Arra viszont kíváncsi lennék miért is kezdett el leveleket kézbesíteni Aria, és miért pont egy rég el felejtettet. Bár lehet jobb ha nem tudom. :/
És mivel “Aria Link” az egyik leggyakoribb keresőszó amivel ide találnak nem hagyhatom ki az újabb alkalmat ennek további gyarapítására.

Látványos rész volt, és nem utolsó sorban a plotot is jól meg mozgatta. :D

Toaru Majutshu no Index

Végt ért a Daihaise, kicsit értelmetlen volt a sok kergetőzés Oriana Thomsonnal, ráadásul a befejezés a tűzijátékkal nagyon gáz volt, de Misaka és mamája nagyok voltak.
A váltás az új oloaszországi arcra se volt a legrészletesebben kidolgozva. Viszont ennek mintha több értelme lenne, legalább a sorozathoz képest. :)

Az viszont lenyűgöz, hogy minden jelenetbe bele tudnak fűzni egy kis ecchit még egyáltalán nem is illik oda. De flashback a loliról még lolibb korából odabaszott. :P


Ki nem állhatom a J.c Staff animek rendezését, jelenet váltások stb. és mégis ezekben kell valami olyat meglátnom ami nagyon tetszik. Hát igen van egy másik is:
Yumekui Merry

Bele olvastam a manga elejébe, és azután még jobban gyűlölöm az anime átírásokat. Nem tudom, de van valaki akinek fontos, hogy a karaktereket minél előbb bemutassák még ha az természet ellenes? Vagy egyéb jellemző teljesen értelmetlen átírások az adaptációk során neki tetsző dolgokon módosítanak? Mert én sose értettem, mit lehet ezzel nyerni. Jó, párszor költséget, esetenként egy kis időt, de sokszor még ezt se látom mögötte. Itt az alapján amit a fölösleges CG-re költöttek a pénzel nincs gondjuk. :P És úgy érzem időt se sokat nyertek.

Állom világ még mindig nagyon tetszik, és Merry amilyen pofákat vág azt látni kell.


Az utolsó két kép szövege néhány környezetben elég furcsán hangozna. :D

Reklámok
Kategória: Anime, Manga, Misaka Mikoto
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Megint össze-vissza mindenről, de végre megpróbálok egy kis rendszert vinni a dologba bejegyzéshez

  1. kdanni szerint:

    Februárban újra indul a “Fraktálok, káosz és diszkrét dinamikus rendszerek” c. választható tárgy. A tárgy célja egy bevezetés a dinamikus rendszerek gondolatvilágába és gyakorlatába úgy, hogy az egy másodéves hallgató számára IS megfelelő legyen.

    Felvegyem, hogy jobban megértsem a Fractale-t? Úgyis kellenek még szab-vál kreditek a majdani diplomámhoz. :P

    És csináltam egy montázst az eddigi feltöltött Toaru képeimből:

    Bocsi, de késő van. :D

  2. pengejohn szerint:

    A Leve-e tényleg nagyon jó lett, nem gondoltam hogy a kedvencem lesz a szezonban. :D
    A cgi az ami annyira nem tetszik, de nem nagyon zavar. Az op pedig nagyon bejön.

  3. kdanni szerint:

    Nem tudom mi számít CGI-nek, gyanítom ma már majdnem minden, de a LevelE-nél maximum a háttér kicsit statikus, komolyabb dolgot nem vettem észre. Bár lehet csak azért mert a tartalom annyira jó. :D

    Viszont a 3. rész után kétlem a történet komolyabbra fordulást.
    Ezek a fordulatok nagyon fájdalmasak voltak, de már annyira hogy az jó. XD

  4. nikici szerint:

    Level E-t vártam én is a legjobban a szezonból, és nem is csalódtam. Eddig ez a kedvenc. Fergeteges sorozat. XD A 3. résznél kicsit Gintama fíling kapott el. XDDD
    4. rész előzetese elég furcsa volt, mintha teljesen új szereplőkel indulna sztori. Remélem maradnak a mostaniak, és csak a randomságnak tudható be az előzetes. :D

    • nikici szerint:

      Jah, és Koyasu-san tényleg nagyon jó szerepet kapott megint. XD Illik hozzá. :D A 3. részben LOL volt mikor elpattant nála a húr. XDDD
      (Bocs, a duplázásért.^^)

  5. kdanni szerint:

    Nyugodtan annyit kommentálhatsz amennyi jól esik egymás után, én se fogom vissza magamat. :D


    Újabb Yumekui Merry epizód, újabb rengeteg aranyos pofi. De ha ez így fog folytatódni minden epizódba hamar betelik a tárhelyem, ezért a fenti montázs mintájára 12 az egyben:

    Könnyebb képeket HTML scriptel beilleszteni mint egyébként.

Vélemény, hozzászólás?

