Semmi ötletem sincs címnek #1

Ez az öt sorozat a főszereplő, talán fentről lefele haladva súlyozva. :D
Az időbeli sorrend pont ellenkező, ezért kezdem alulról.

HSD Kenichi

Épp, hogy vége egy izgalmas arcnak és pár fejezet alatt egy másik izgalmas arcnak a közepén vagyunk. Bár a szerzetesek még a legjelentéktelenebb boss karakter szintjét se karcolták nagy volt ez a fejezet.
Miu win a kocsi tetején, Kisara rulez mikor bele rúgott a taxi sofőrbe :D, és Chikage chan annyira poén (Mr.Lizard). És még egy kis topless Shigure jelenet is bele fért a jelenetbe. Rumi gothic loli dizájnja viszont nem annyira jön be, bár a borítón nem nézett ki rosszul.

Rossz szokásom csak a lányokról beszélni, bár annyira lehet nem rossz, de most meg kell említenem a fiúkat is. Niijima a legnagyobb arc, amit ebben arcban levágott, és a sokkolós húzása se volt semmi.
Viszont a lényeg a címszereplőnk, akiről lassan már tényleg elhiszem, hogy több egy egyszerű tanítványnál. De így mi lesz a címmel!?
Az mindig nagyon cool ha valaki elkapja a támadó karját, ráadásul ha az kar az autó szélvédőjén keresztül érkezik, már már epic. :D
Az utolsó oldalon, a lazán hátra fordulva tényként közölt: “Én leszek csali.” is menő volt amennyire csak lehetett. Sokkal jobban alakult a meseterek eltávozása dolog mint vártam.

Jól tettem, hogy benn hagytam a Kenichit a top 10-emben. :) Viszont a Kekkaishit lehet, hogy elhamarkodottan tettem ki onnan?

Kekkaishi

Amit mindennél jobban szeretek: csalás,  hazugság, nagyotmondás mindegy csak a plot ne úgy alakuljon ahogy az első látásra adja magát.
Most újra legalább 5-7 különböző érdek és cél néz egymással szemben csak a történet főszála körül. És bár szerintem ennek a minimum felére nem is emlékszem a régebben olvasott fejezetekből, de így csak még izgalmasabb. :D
Az utolsó oldal itt is nagy volt, mi lenne ha még valami főbb szereplő is kapna néhány panelnél több szerepet. :D

Biztató, hogy meg lett említve, hogy a fa középen továbbra is növekedik, de valami konkrétabb dologgal is érzékeltethetné Tanabe, hogy nem felejtette Tokinét.

Tényleg van már vagy 3-4 szál ami nagyon érdekelne az aktuális események közül, de Tanabe mindig dob fel valami újabbat. Tokine után Masamori most a “agyturkász” tesók, de lényeg: TÖRTÉNT VALAMI YOSHIMORIÉKKAL AZÓTA HOGY ELMONDTA CHUSINMARUNAK AZ IGAZAT!??

To Love-ru darkness

Ez durva volt, több tekintetben is!
Momo kezd kicsit idegesítő lenni, lassabban már többet emlegeti a Harem-Endinget mint Sugisaki Ken. Az ötlet nem rossz, de megvalósítás túl direkt, még akkor is Yui fanboy vagyok.

Érzelmi és történet szálon is akkora előlépés mint az alap sztoriban még sehol. Szerintem ez kell is mert a heti 19 oldalnyi ecchi adag kicsit tömény lenne havi adagolásban, mégha a SQ Jump korhatár besorolása talán kicsit magasabb mint a Shounen Jumpé. Bár félek a Loveru miatt esetleg Tokióban nem árusíthatják majd akárhol. :P

Yui: T_T (örömkönnyek)

Mahou Shoujo Madoka★Magica

Most hirtelen, a Yumekui Merry megnézése után on-holdra raktam, de lehet már a jövő héten újra értékelem a dolgot, bár függ a dolog attól is jövő héten le tudom a vizsga időszakot vagy sem.
SHAFT original projektjét nem tudtam nem megnézni. :) Ráadásul a Hidamari Sketch karakter dizájnja is csak tovább csábított. //Bár, hogy még a paradicsomokat is lenyúlták, az már kicsit sok.//
A történet és a hangulat se rossz, de kicsit inger szegény az egyveleg, már mindent láttam korábbi SHAFT művekben. :D

Miután láttam a teljes felhozatalt a szezonból még átgondolom mi legyen a sorsa, bár nagyon nagyon fontos kis apróság ami nagyon nagy plusz pont nálam:
A FŐHŐSNEK NEM CSAKHOGY VAN CSALÁDJA, DE MÉG NAGYON JÓ VISZONYBAN IS VAN VELÜK!!
Madoka és anyukája jelenetek, nagyon tetszettek, és úgy általában is van valami természetesség a karakterek közti interakciókban, aminek a hiánya általában zavarni szokott.

Yumekui Merry

Nagyon néztem az öt perces határt meg tudom-e adni addigra a 10 pontot, de nem mertem. És a 6-7. perc be bizonyította a való világ nem 10 pontos. :(
Az álom világ viszont nagyon tetszik, remélem később se fog ellaposodni, mert volt már egy J.C.Staff sorozat, nemrég, aminek az első része nagyon tetszett de az 5. rész után inkább félre tettem az örök vadászmezőkre. :P

Remélem majd a való világ is lesz olyan jó mint az álom világ, ha kicsit többet látunk belőle:

PS.: valahogy Merry hangja nem olyan kawaii mint amilyen szokott az ilyen karaktereknek, ami talán később még előnyére válik, bár az ED se rossz, amit az ő seiyuja adja elő.

Szóval csak adná az ég, hogy valami magas pontot tudjak adni a sorozatnak, aminek egyik kétséges feltételt a dráma túlzásba vitelében látom.

Kategória: Anime, Manga
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Semmi ötletem sincs címnek #1 bejegyzéshez

  1. pengejohn szerint:

    A Madoka Magica-hoz hozzászólva nekem összességében tetszett, az első 5 perc awesome, utána látjuk azt a fanservice openinget. Volt pár rész ami nem stimmelt, de összességében tetszett és várom a következő részt. Nekem nem igazán shaftos. A karidizi-nyomifeji megszokható. De tetszett!
    A Yumekui Merry: Jó kezdés, csak ne laposodjon el. :D

  2. balu01 szerint:

    Kenichi: a legújabb eseményekhez még jódarabig nem fogok tudni hozzászólni, lévén még csak kb. 1 hete kezdtem el. De azt azért megjegyzem, hogy eddig nagyon bejön az egész. :D Remélem nem fog ellaposodni a későbbiekben, akkor akár mehet a kedvencekhez is nálam.

    To Love-ru Darkness: Nekem is a kedvenceim közé tartozik Yui, így bejött az új fejezet. :) Momo tényleg kissé már túlságosan is rá van pörögve erre a hárem témára, de engem nem idegesít a túlzott törekvése. :D Inkább hárem ending legyen, mint Lala vagy Haruna.(egyikük se a szívem csücske) Örülök is, hogy ők ketten most kicsit háttérbe szorultak, eleget szerepeltek már a Darkness előtt.
    Amúgy eddig tetszik amilyen mederben halad az egész, szerintem sztori és fanservice szempontjából is már-már messze túltesz az eddigieken a Darkness. :D

  3. nikici szerint:

    Hmm, lehet benne van a hiba. Eddig ahogy olvasgattam többségnek bejött a Madoka első részek alapján. Engem a zenén kívül még semmi nem fogott meg benne. :/ Nem mondom, h nem tetszik, vagy irritál, mert nem, csak simán olyan nagyon nagyon semleges.

  4. kdanni szerint:

    Akkor mi van velem és a Kuragehimével!? :D Bár a Madoka második része se izgat túlságosan, talán ha majd látok pár spoilert.
    A Level E bőven elég is lenne a szezonból, pár kiegészítő sorozattal. Ami talán marad Yumekui Merry. Akkor már bővítem is a posztot a második részével:


    Yumekui Merry
    A időzítések, jelenet váltások teljesen szörnyűek. A cg sokszor rossz helyen van használva, a való világ továbbra is gyenge. Klisék mindenhol, véletlenül perverz főhős új osztálytárs belépője.
    Szóval már biztos végig nézem a sorozatot!! Ha ezek után nem dobtam nem fogom sose! Kicsit rendezgetni kell a fejembe a dolgokat, hogy valami olyat kapjak amit el tudok viselni, de valahol mélyen látok valami fényt amit lehet sose érünk el, de nem adom fel…

    És csak most esett le, hogy Yumeji YUMEji!

    És amúgy is kit érdekelnek ezek az apróságok, e mellett:
    merry1merry2merry3merry4

Vélemény, hozzászólás?

