noitaminA

Az noitaminA szó sose jut eszembe, itt is az animation-t gépeltem be, csak minden karakter előtt megnyomtam a vissza gombot. :) Most csak megjegyzem ha látom eleget ezt a posztot.
Ha esetleg aki nem tudná mit is takar az noitaminA.

Szóval a fuji tv későesti anime blokkja mindig jó dolgokat tartogat, ebben a szezon se volt másként. Itt adták a Kuragehimét és a Shikit is.
De mivel engem annyira nem hatottak meg, hogy teljes bejegyzést írjak róluk, írok korábbi sorozatokról is amik jobban  bejöttek. //Ez komoly.//

Shiki végig jó hangulata volt, nem sok kellett ahhoz, hogy “meghasson”. A végén talán pont az volt a baj, hogy a mészárlás is túl jó hangulatban zajlott. És a klisés az ember a legnagyobb szörnyeteg dolgon kívül mást nem nagyon tudott produkálni. Még Natsuno apró megjegyzése, hogy egyik oldal se szimpatikus neki, se árnyalta túlságosan a dolgokat.

Nagyon jó volt, de sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle.

Kuragehime vicces volt meg minden, de a részletek abszolút hidegen hagytak.
Tulajdonképpen annyira nem érdekel a dolog, hogy nem is tudok mit írni.
Azért a Ribanc rulez:

Korábbi noitaminA sorozatok:

Ayakashi és Mononoke

Az Ayakashit nem rég sikerült befejeznem, és habár ez a Mononoke előzménye azt már korábban láttam.
A gyógyszerárusos részek a legjobbak, azaz az egész Mononoke + Ayakashi utolsó arcja.
Már rég láttam a Mononoket, de mintha ott nem lett volna annyira beszédes és laza mint az Ayakashi utolsó arcjában.
A csúszó ajtók záródása és nyílása a jelenetek között, és az egész tradicionális hangulat a zenékkel együtt, nagyon tetszik.
A makoto és a kotowari megkeresése is jó. A háttérben mindig van valami dráma ami erősíti a mononokét, azok mindig jó történetek voltak. Viszont mikor meg van  a megoldás a gyogyszer árus mindig nagyon menő. :cool:

Az Ayakashi többi arcja se volt rossz, de azok nem redelkeztek valami olyan extrával amit a gyogyszerárus adott a mononokés sztorikhoz. :)

Tavalyról még a kedvencem a The Tatami Galaxy, a finálé nagy volt, amit most nem lövök le.

Az op-nek az Asian Kung-Fu Generation az előadoja, ami érdekes mert az albumjaiknak hasonló a borító dizájnja, mint op egyes részei. Lehet ez nem véletlen?
Kelően abszurd volt ahhoz, hogy megszeressem.
És a lényeg karakterek nagyon nagyok voltak, Jhonny vagy a jósnő. :D

Ami még ennél is abszurdabb volt a Kuchu Buranko Trapeze

Semmi közöm, a pszichológiához, le se tudom írni helyesírás javító program nélkül, de így élveztem a dolgot. Egyáltalán volt valami jelentősége a doki három alakjának?

Még a Nodame Cantabile amit szeretek, csak Animaxon láttam az első sorozatot és egyenlőre reménykedek, hogy itt megtudom nézni a többit is. A Nodame Cantabile mangát is már ideje on-holdolom, de egyre kevesebb reményt látok a folytatásához, szerintem csak az animeket fogom menézni.

A többi sorozat is amit láttam innen mind színvonalas volt, és mindig volt benne egy kis extra. Szóval az noitaminA animékre jobban oda figyelek ezentúl is.

Kategória: Anime
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) noitaminA bejegyzéshez

  1. SaiyaGin szerint:

    A Moyashimon is a noitaminA része volt annak idején, azt is csak ajánlani tudom.

    • kdanni szerint:

      Köszi, pont elkezdett érdekelni mi is ez, mert eddig sehol nem találkoztam vele. De akkor most már biztos belenézek valamikor.

  2. pengejohn szerint:

    Amit a noitamina blokkban adnak azt biztos nézem, amit még nem láttam már letöltöttem és tervezett. (Pár darab) Én is akartam egy bejegyzést, de annyit nem tudnék írni, hogy legyen belőle egy normális post és ne ismételjem blogger társaimat.
    Ami a jövőben megjelenik biztos belenézek. Két új cím megjelent:
    Bunny Drop (Production IG)
    No. 6 (Bones)

Vélemény, hozzászólás?

